V súvislosti s tým, že BN 10.5 sú vo výprave červenou - keby sme sa neriadili dĺžkou vozu, ale tabuľkovou kapacitou, tak by v porovnaní s degešmi nešlo o oslabenú kapacitu, ale skôr naopak...
Zjavne už aj Trnávke "dochádzajú" kĺby - 6855 a 6866 odstavenky, 6870 stojí 10 dní, takže na pokrytie 21 poradí má len jeden voz v rezerve. Len nerozumiem, prečo tú 6023-ku nevypravili oficiálne, no asi niekto potrebuje zachrániť prémie za vypravenosť...
Aj keď už je to dosť dlho, čo nastala zmena vo vypravovaní električiek, musím sa k tomu vyjadriť.
Myslím si, že toto je výprava, po ktorej sa volalo už dávno. Dokonca ešte lepšia ako ste presadzovali. Zmizli prejazdy medzi linkami- vozidlá jazdia celý deň len na tej istej linke- a tak sa linka 6 osamostatnila a tak na nej jazdia len K2, linka 9 sa stala linkou, kde s výnimkou víkendov a sviatkov jazdia kapacitnejšie električky- dokonca sa zvýšil počet nízkopodlažných električiek na tejto linke mimo sedla-, na linke 7 jazdia tiež už len veľkokapacitné električky (z nich časť dokonca nízkopodlažné) a vozovňa Jurajov dvor má naďalej aj špičkové poradia. Človek sa musí spýtať: Naozaj sa to nedalo urobiť skôr? Alebo sa to nechcelo?
Druhá vec sú samozrejme časy odchodov linky 7. Ja ňou nechodím, takže posúdiť to nevim, ale ak je to tak, tak ako píšete, DP by s tým mal niečo urobiť. Určite by sa našiel spôsob ako to urobiť, rovnako ako sa našiel v prípade vypravovania električiek.
zastavky na vjazde do vozovne ti nepomozu na to ak sa potrebujes dostat do race...
na to by pomohlo otocit este aspon jednu konciacu 5ku cez racu (kde to az tak velmi sluzbu nenatiahne kedze to nema az tak daleko...)
K tým končiacim spojom v Krasňanoch.
Mali by konečne vybudovať pred vozovňou aj normálne zastávky pre začínajúce aj končiace spoje a samozrejme aj pre výluky. Vtedy sa vystupuje do trávy alebo priamo v križovatke samozrejme bez vyvýšenej hrany.
Tak by to malo byť na každú radiálu. Nech je plynulejší prechod na nočnú dopravu.
Pri L1 ide o logický krok lebo obratovo zabezpečuje ten posledný spoj prípoj z centra na polnočný rozjazd zo stanice. Aj N33 začína z pod mosta SNP už o 23:12 smer stanica.
ja by som celkovo vcelku uvital nocne elektricky namiesto autobusov, avsak pokial viem tak to naraza na problem napatovych vyluk (revizie) a nasledne teda problematickejsieho hradenia (volakedy sa toto uvadzalo aj ako problem trolejbusovych nocakov, tam ale kedze sa pouziva ta ista cesta sa to uakosi utriaslo...)
Aky pravom ma mat Petrzalka vysostne pravo na neskore normalne odchody ? Tiez som pozeral na tu poslednu L1 ked som preslapoval peso mestom na N33 na Malu scenu popri nej.
TeBeCe
Zast. Segnerova