Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TeBeCe #165382:
6621 pokracuje z Hodzovho na Stefanikovu, zrejme ide rozsirit kolonu na Prazskej. Palisady asi nezjazdne.
203-ky sa prave spustaju z Koliby
Reply on: tr3mp #165380:
Krátke busy zatiaĺ bez problémov.
Reply on: TeBeCe #165379:
2245 sa plazila 5km rýchlosťou hore Podhájom a skončila tesne pred križovatkou pred zastávkou Studenohorská.
63 uz asi skoncila na Podhaji v Lamaci
Vsetky 203 parkuju na Kolibe, bez NAD.
Na Kollarovom dopremavali trolejbusy, takze 202, 212, 207 nejazdia
Aktuálne meškajú linky 83,84 v Dúbravke a trolejbusy na Kramároch majú taktiež problém s kopcom.
Reply on: Mhr1 #165369:
Koľko kôl na L43 vydrží NS12 na plné nabitie a koľko trvá dobitie doplna?
Zdá sa, že 6009 na linke 203 má celkom problém vyjsť hore na Kolibu. Ktovie, či na tom 6632 bude lepšie...
Aktuálne L32 nemá obsluhovať Kramáre, ale má z Mlynskej doliny odbočiť na Brniansku.
Reply on: Petto #165371:
aktualne dosla 2351 a uz sa valia aj dalsie dva zalozaky.
Vystava 3 33ek na Kuklovskej, 32 zatial chodi.
Reply on: Mhr1 #165369:
Alebo by sa mohla vybudovat rychlonabijacka aj v obratisku Most SNP, kde by sa mohol dobíjať elektrobus z L37 + z inych liniek (70 a 91 cez vikendy, 191), bolo by to univerzalne.
Ono by sa to nabíjanie dalo riešiť, ak by boli všetky poradia elektrobusov v okolí Patrónky (2x a-37 a 1x a-43) celodenné, s tým, že jedno poradie z a-37 by na tejto linke odjazdilo iba špičky a medzitým by zaskočilo počas nabíjania za a-43, potom za to celodenné poradie na a-37, ktoré by sa medzitým nabilo a tak nejak podobne. Ale išlo by to, len by sa musel prerobiť grafikon výpravy i s prestávkami. Bol by to vodič naviac, ale zasa by sa ušetrili jalové vzkm. Som zvedavý, ako to vyriešia na Kollárku pre a-80,94. Ale ak sa nemajú vypravovať len špičky, bude tam musieť byť voz naviac, ktorý bude zaskakovať za práve sa nabíjajúce. Napr. na 4 poradia a-80,94 by bolo vypravených 5 autobusov, ráno by jazdilo všetkých 5 a po skončení špičky by sa jeden nabíjal a 4 jazdili a postupne sa na nabíjačke striedali.
Ake ma 43 prestavky na Patronke medzi kolami? A ako to funguje? Caka sa na dlhu prestavku na dobitie? Som predpokladal, ze sa budu dobijat aj kratkodobo za napriklad 5min medzi kolami.
Reply on: mirec240 #165365:
Mozu upravit vikendovy CP a urobit tam dalsiu "dieru" hoc je tam jedna od 12:05 do 12:40 no ci to staci na kvalitne dobitie aspon na 90% neviem.
Reply on: Mhr1 #165364:
37ckove sa dobijaju doma (vo vozovni) , to by si musel zaplatit toho "spickoveho" sofera aby si v case volna/sedla este odbehol na chvilu dobit sa.
Reply on: Mhr1 #165364:
No zaskočil ho počas víkendov a sviatkov, kedy vykonáva linka 43 viac jázd ako cez týždeň (cez týždeň sa stihne nabiť počas niektorej z dlhších prestávok, cez víkend ich má menej). Každopádne je to nedomyslené, keď kvôli nabíjaniu tam musí byť pripravený voz navyše a aj vodič, hádam to nejak vyriešia.
Priatelia, neviete ako je to s nabíjaním elektrobusu na Patrónke pre a-43? Lebo niekedy ho počas nabíjania musel zaskočiť záložák, ale v posledných dňoch záložák vo výprave na a-43 uvedený nie je. Ako sa to vyriešilo? A prečo je ten istý voz označený ráno ako 43/1 a odpoludnia ako 43/2, hoci ide o to isté vozidlo? Využívajú nabíjačku na Patrónke aj elektrobusy z a-37?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.