Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #165154:
Vydržalo to až jeden deň, dnes na L207 opäť sóla na hroboňkárskych poradiach 😥
Solaris je dnes na 50, o 8:06 bol zastávka Svätoplukova smer Autobusová stanica Nivy teda ďalej smer Aupark....
Reply on: Mike #165154:
Až sa tomu divím (tej dnešnej výprave z Hroboňky) 😃
Teraz solaris elektricky odišiel z hlavnej stanice, ide na letisko.....kto chcete info
Reply on: volod #165160:
Super. Ďakujem.
resp. už je tesne pred letiskom (konečnou) na 99%, 6. poradie odchádza 15:48 smer stanica (ak sa nič výnimočné a nečakané nestane....)
predsa na 61, už by mal smerovať na letisko od hlavnej stanice.....
Máme dnes niekde elektricky solaris?
No hlavne, že si vyradili väčšinu Tedomov a 10,5 metrových hrbáčov. Rozumný podnik si vždy necháva dostatok vozidiel na zálohy. A ukazuje sa, že 16 elektrobusov sa nerovná 16 autobusom, ale asi tak 12-tim a-busom a ešte k tomu použiteľným len v špičke.
To sú tie moderné ekonomické ukazovatele - nadnormatívne zásoby. Tie figurujú v položke mínus, takže, keď sa odstránia (- (-) = +), akože sa vykáže zisk. Takže ekonóm, ktorý v živote nevyliezol spoza stola do prevádzky, si myslí ako bohovsky ušetril. Veď takto sa stalo, DPB bol pred pár rokmi dokonca v zisku. Docielilo sa to práve tým, že sa zlikvidovali nadnormatívne zásoby. Že to "ušetrenie" je iba na papieri, ale v reále je to veľká škoda (likvidácia použiteľných náhradných dielov, v dnešnej situácii celých autobusov), už nikto nerieši.
Podľa podobnej logiky napr. v Prahe zistili, že sa im oplatí vyradiť práve T3R.PV, teda s novými skriňami z Krnova a nie T3R.P so 45-55-ročnými skriňami. Na papieri to tak naozaj vychádza, tie nové totiž nabiehajú na VP a ich vyradením (oficiálne "rekonštrukciou" na "wane" (T3R.PLF)) sa ušetrí práve suma tejto VP. Tie staré totiž nedávno VP dostali, takže finančne ešte nie sú odpísané. Prečo im ich ale dávali, keď ich chceli nahrádzať nízkopodlažnými, už teraz nikto nerieši. To je zároveň zverstvo týchto "nových skriní", technický preukaz má 45-55 rokov, takže "vo co go"? Takéto "zverstvá" sa diali napr. v Košiciach. Električky z r. 1975 (sestry bratislavských 7701-16) tam boli vyradené vo veku 13 a 18 rokov (havarovanú 229/II na Terase nepočítam).
Beda, keď o technicko-odborných veciach rozhodujú úradníci!
Reply on: Mike #165154:
Podľa výpravy na linke 50 už ani kĺbov nie je dosť. A elektrobusom sa dnes tiež von moc nechcelo.
Klbova cervena b741 na 94 smeruje do pta od vazovovej
Reply on: trolejbus6207 #165153:
A zrejme už ani autobusy nemajú čo požičať, keďže včera boli na 205 2 hrbáče a predvčerom boli tiež na 205 vypravené zo 6 vozov 3 tbusy a 3 abusy 🙂 Ale aspoň Hroboňka vypravila všetko v požadovanej skladbe 🙂
Reply on: Jadran #165152:
Tentokrát ide o technické problémy s degešmi - kolabujú APU 😥
"Dočasné" zrušenie 208 nejako nepomohlo, ako tak pozerám. 🙄
Reply on: TeBeCe #165150:
nakoniec pokracuje smer Americke nam.
Reply on: TeBeCe #165148:
v opacnom smere 6820 na L201 zrejme skoncila na zahradnickej na tej nedavno strhnutej vyhybke pred odbocenim na karadzicovu.
Reply on: TeBeCe #165148:
tak aj 207 isla smer Prievoz vo dvoch kusoch. ale uz sa to obnovilo.
Reply on: TeBeCe #165147:
Zavedeny odklon cez Legionarsku, Karadzicovu a Svatoplukovu.
Volaco sa deje na Mileticovej, 201 a 209 stoja obojsmerne.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.