Stratégia riešiť nedostatok ľudí nariaďovaním (nie dohodnutím) nadčasov je jedným z najkrátkozrakejších nápadov aké existujú. Už to skúšali mnohí a síce to ako-tak uhasilo aktuálny problém, ale prekvapivo tej firme za chvílu odchádzali ďalší a ďalší zamestnanci, ktorí odmietali prakticky nemať voľno... Zhoršovanie podmienok zamestnancom fakt nie je riešenie boja s nedostatkom zamestnancov (a DPB je toho najlepším dôkazom).
A ty si čo myslíš, na busoch je situácia lepšia? Že majú výkony navyše, autobusové zálohy sedia v garáži a už ich mrle žerú lebo nevedia čo z dlhej chvíle? Kto ešte nadčas robiť môže, ver tomu že jazdí aj nadčas a zachraňuje výpravu na svojej prevádzke, výpravcovia to zas lepia deň čo deň na každej a-bus prevádzke, aby vôbec vypravili a denne sa od nich očakáva, aby z úplneho guwna vykúzili plnú výpravu.
...nie, nenaženú Abusákov na nadčasy, aby nejaká prebytočná pseudolinka typu dvestoosem vozila vzduch od rána do večera odnikiaľ nikam.
A to nikoho nenapadlo vypustiť keď tak na každej linke jedno poradie a nahradiť z nich vodičov na 208? To rovno nevypravili celú linku okrem tých dvoch doobedných poradí? Šak to neni normálne ?
Ahojte, okolo / resp. po 18.26 sa stala nehoda na Racku s krizovanim na Šancovu, isiel som SlovakLinesom 245kou a pred nami stala 21 na blikackach, nas vodic to obisiel cez Mytnu, Hodzovo a Stefanikovu. Neviem aka velka nehoda bols, ale podla screenu Waze boli blizko seba.. Urcite bolo meskanie vsetkych liniek po Sancovej
Jadran
...nie, nenaženú Abusákov na nadčasy, aby nejaká prebytočná pseudolinka typu dvestoosem vozila vzduch od rána do večera odnikiaľ nikam.