Stratégia riešiť nedostatok ľudí nariaďovaním (nie dohodnutím) nadčasov je jedným z najkrátkozrakejších nápadov aké existujú. Už to skúšali mnohí a síce to ako-tak uhasilo aktuálny problém, ale prekvapivo tej firme za chvílu odchádzali ďalší a ďalší zamestnanci, ktorí odmietali prakticky nemať voľno... Zhoršovanie podmienok zamestnancom fakt nie je riešenie boja s nedostatkom zamestnancov (a DPB je toho najlepším dôkazom).
A ty si čo myslíš, na busoch je situácia lepšia? Že majú výkony navyše, autobusové zálohy sedia v garáži a už ich mrle žerú lebo nevedia čo z dlhej chvíle? Kto ešte nadčas robiť môže, ver tomu že jazdí aj nadčas a zachraňuje výpravu na svojej prevádzke, výpravcovia to zas lepia deň čo deň na každej a-bus prevádzke, aby vôbec vypravili a denne sa od nich očakáva, aby z úplneho guwna vykúzili plnú výpravu.
...nie, nenaženú Abusákov na nadčasy, aby nejaká prebytočná pseudolinka typu dvestoosem vozila vzduch od rána do večera odnikiaľ nikam.
A to nikoho nenapadlo vypustiť keď tak na každej linke jedno poradie a nahradiť z nich vodičov na 208? To rovno nevypravili celú linku okrem tých dvoch doobedných poradí? Šak to neni normálne ?
Ahojte, okolo / resp. po 18.26 sa stala nehoda na Racku s krizovanim na Šancovu, isiel som SlovakLinesom 245kou a pred nami stala 21 na blikackach, nas vodic to obisiel cez Mytnu, Hodzovo a Stefanikovu. Neviem aka velka nehoda bols, ale podla screenu Waze boli blizko seba.. Urcite bolo meskanie vsetkych liniek po Sancovej
Mike