Neviem, čo si myslíš na rozdiel od mňa, alew utápaš sa vo vlastnom kľučkovaní v snahe nepriznať, že si strelil capa - ja som písal o štrkovaní miest ako Pražská a Ty si vytiahol do boja s kefami.
Konkrétne #162982, na čo vybehol Ámos so svojimi kefami v #163020 a teraz si myslí, že som blbec a obracia to na to, že on chce kefovať chodníky a nie Pražskú a Ferencz-Liszt-vor-Bahnhof-Platz.
Na rozdiel od teba si nemyslim, ze tym treba cistit plosne cele mesto.
No pouzit kefy na problemovych miestach, ktoré su mimochodom problemove zakazdym, by nebolo odveci. Je to par ulic v meste.
Kefy su idealne na chodniky. Lebo dnesny system, ze zoskrabnem pluhom vrchnu vrtsvu snehu a zvysok posolim hrubou vrstvou soli, aby sa sneh roztopil, urcite nie je ekonomicke ani ekologicke.
Vidím. Aj tie množstvá áut, čo sa mu tam pletú. Nemal by si podobné video, ako kefujú v plnej premávke nejakú hlavnú ulicu?
Je jasné, že kalamita bola absolútne nezvládnutá. Ale na rozdiel od Teba si nemyslím, že by to boli zachránili nejaké kefovacie traktory.
DPB sa ani len neunúval na svojej stránke vypísať že minimálne 45min nepôjde žiadna električka z Dúbravky smer mesto a že električky jazdili iba po Karlovu ves?
Bol to iba ťukanec, 29T - 7403 narazila do T6A5 - 7939+7940. Bol som v Dúbravke ale nevidel som žeby jazdila náhradná X5. Plno ľudí čakalo na električkových zastávkach.
Ámos
No pouzit kefy na problemovych miestach, ktoré su mimochodom problemove zakazdym, by nebolo odveci. Je to par ulic v meste.
Kefy su idealne na chodniky. Lebo dnesny system, ze zoskrabnem pluhom vrchnu vrtsvu snehu a zvysok posolim hrubou vrstvou soli, aby sa sneh roztopil, urcite nie je ekonomicke ani ekologicke.