Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mhr1 #162754:
Problém bol v tej šípke. Nejak sa mu nechcelo pokračovať od šípky ďalej...
Reply on: Mhr1 #162753:
skúsim len pokračovanie:
ukazujúca, z ktorého nástupišťa ide spoj skôr.
😎 Oba prejazdy ľavé. Jazdilo by sa štandardne ako dnes, avšak meškajúca električka by mala možnosť prejsť hneď na nástupište, s vynechaním výstupišťa, čím by predbehla spoj čakajúci za zastávkou.
Ale aj dnes by sa dalo počas víkendovej výluky vymeniť prejazdy, t.j. ľavý za zastávkou by sa presunul pred a pravý spred zastávky zasa za ňu. Vznikol by variant
C) Po vystúpení cestujúcich by išla električka rovno do slepého konca a na nástupište by prešla pravým prejazdom až po návrate zo slepého konca. Ľavý prejazd pred zastávkou by sa využíval ako v prípade 😎, t.j. pri meškaní.
Treba len chcieť. Je neuveriteľné, že práve tú najhlúpejšiu možnosť niekto vyprojektoval, schválil a skolaudoval. Ale na variant C sa dá vždy prerobiť.
Reply on: Mhr1 #162751:
Ďalší pokus:
Musím to napísať ešte raz, lebo blbne stránka a zobralo mi to len časť príspevku.

Petržalská konečná je riešená najhlúpejšie zo všetkých možností, výsledok vidíme, reálne sa električky obiehať nedajú i keď teoreticky áno. Logickejšie možnosti:
A) Oba prejazdy ešte pred zastávkou. každá linka by si išla na svoje nástupište/výstupište a cestujúci, ktorému by bolo jedno, ktorou linkou pôjde, by išiel na to nástupište, kde by bol skorší odchod. Prípadne býva vo svete svetelná šípka -> alebo
po Prievozskej smer autobus stanica práve kinderko vzadu s majákom, asi zimná služba....
Okolo 15.30 bol krátky prestoj električiek na TrMy smer Ruzinov/ZP z dôvodu zranenia cestujúceho.
Na Ružinovskej poobede videná zimná služba 3521.
Reply on: Mike #162747:
Petržalská konečná je riešená najhlúpejšie zo všetkých možností, výsledok vidíme, reálne sa električky obiehať nedajú i keď teoreticky áno. Logickejšie možnosti:
A) Oba prejazdy ešte pred zastávkou. každá linka by si išla na svoje nástupište/výstupište a cestujúci, ktorému by bolo jedno, ktorou linkou pôjde, by išiel na to nástupište, kde by bol skorší odchod. Prípadne býva vo svete svetelná šípka -> alebo
Reply on: Petto #162742:
Klucove su krizovatky. Pri dvojminutovom intervale ti elektricka prechadza krizovatkou priemerne raz za minutu. To sa absolutna preferencia robi na vytazenejsich krizovatkach tazsie, preto tam malo byt mimourovnove riesenie aspon na tych vacsich.
Reply on: david1 #162746:
To sme presne aj viacerí očakávali, keď sa postavila Jungmannova v takomto usporiadaní, že v podaní DPB to bude fungovať presne ako jednokoľajné obratisko = v akom poradí vozy prídu, presne tak aj odídu. Akurát niektorí optimisti z nemenovaného Ministerstva dopravy a iných kontrolných inštitúcií ma presviedčali, že to je príliš drahný projekt na to, aby sa nevyužili všetky jeho možnosti (teda napr. v prípade potreby odchod z výstupišťa.)
Reply on: Petto #162745:
Ani teraz si nerobia ťažkú hlavu v Petržalke obiehaním vozidiel. Ako príde tak odíde...
Pri obratisku môžu dobudovať prepojenia ,aby sa vedeli vozy obehnúť.

Škoda že aj to dočasné obratisko neurobili klasické ako bolo v pláne. Pre tých cca. 7-8 rokov či koľko im bude trvať dostavanie trate by sa tam v pohode uživilo.
Mohla sa tam L6 posunúť aj dnes.
Reply on: david1 #162744:
Vsak to iste som mu presne vravel, limitujuce mi prisli len meniarne a mozno 2 stopy na obratisku co mozu byt problem na janikov dvore pre preklad liniek. Hoc dalsia sa moze otacat vo vozovni a posledna 4.linka na uvrati.
Reply on: Petto #162742:
Jedine výkon meniarne, aby zvládla viac električiek. No nemyslím si, že by pre Petržalku zvolili slabšie ako inde v meste.
Aktualne prazska plna trolejbusov, zrejme dalsi prestoj.
Reply on: david1 #162740:
Isty pan Kug** ma o tom presviedcal. Uprimne,ale ak by projektant robil trat na 2min.int. co bude ine ? Okrem obratiska a nejakej stopy( kolaje) navyse.
Krátko po 8 to obnovili už, takže linky 212, 204, 209 premávajú po svojich trasách, akurát išli 212 tak cca 2 min po sebe hneď dve. Voz 1824 (reklama Banco) krátko po 8 ako PV na Hodžovom na zastávke smer Kollárko, po ani nie 5 min sa pobral preč, neviem čo tam robil, či to nebol voz z NAD za tbusy???
Reply on: Petto #162732:
Odkiaľ máš že trať je robená pre dve linky?
Mne tam chýba obratisko cca. pri Technopole, kde by sa mohla točiť posilová linka na spôsob Vinohradov či Karlovky.

Po dokončení trate budú mať ráno ľudia v okolí Muchovho nám problém sa dostať do spojov.

O pár rokov týmto tempom pribúdania áut budú mosty upchaté permanentne.
Reply on: TeBeCe #162737:
Trolejbusové 212 idú od Hodžka na Patrónku okolo Hradu.
Zacalo nam sypat prave z oblohy, aspon v centre je tomu tak....
Reply on: Mike #162734:
Na 212 autobusy.
Reply on: Mike #162734:
204 a 209 sa točia cez stanicu. Ale vyzerá, že už sa to aj v križovatke SAV aspoň čiastočne hýbe.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.