Nie som vodič, ale z rozprávania viem, že je to o chlp náročnejšie, pretože musíš dávať pozor na zberače, aby nespadli, resp. aby nepoškodili vedenie. Na výhybkách a kríženiach sú výrazné rýchlostné obmedzenia, takže treba často brzdiť, a dodržiavať max. rýchlosť v určitých miestach, a v prípade že sa poškodí vedenie kvôli vyššej rýchlosti, tak je možný postih. Potom v miestach, kde sa spájajú napájacie úseky, musíš dávať pozor, aby si nemal stlačený pedál jazdy, lebo to poriadne trhne trolejbusom a nie je to príjemné. Keď spadnú zberače, tak musíš aj v zime v -10 stupňoch vyjsť von na cestu do premávky a napraviť ich a podobne, niekde v strede Trnavského mýta nič príjemné, skrátka je to otravnejšia práca než vodič autobusu, ale veľa vodičov to napriektomu baví viac. Ja osobne by som si tiež vybral asi trolejbus, lebo je to zaujímavejšie.
aj sobotne rano je vesele. 212 6869 vypadla na sokolskej smer cv pre rozbitu hlavicu zberaca a ostatne tykadla stoja na trmy. Vrchari prave prisli pri central, prud je vypnuty pre tbusy
Od 9. hodiny je električková zastávka Trnavské mýto v smere do Ružinova presunutá do náhradnej polohy pred prestrešením (asi 40 metrov pred pôvodnou polohou).
aha a este som zabudol napisat pricinu, ked som siel okolo bolo nejake auto na priecesti (ale ci umrelo, stretlo sa s vozom alebo zbehlo do kolajiska som v tej rychlosti obzriet nestihol)
ale podmienky na ceste neboli nejak zvlast katastrofalne, autobusy jazdili na Kramare bez problemov, aj neklbova 211 jazdila bez problemov, dokonca v kopci obiehali autobusy a kratke trolejbusy stojace klbove... nerozumiem teda, kde bol problem, ked to zvladne autobus, dokonca klbovy SOR
Solider