ale podmienky na ceste neboli nejak zvlast katastrofalne, autobusy jazdili na Kramare bez problemov, aj neklbova 211 jazdila bez problemov, dokonca v kopci obiehali autobusy a kratke trolejbusy stojace klbove... nerozumiem teda, kde bol problem, ked to zvladne autobus, dokonca klbovy SOR
Tak potom ťažko očakávať že ľudia budú presadať do MHD v kopcovitých oblastiach, kde po napadnutí pár centi snehu je hneď mimo prevádzku bez náhradnej dopravy.
tak kriterium bolo aspon nieco vyrobit (obvykle bol nedostatok asi vsetkeho), ale zas obcas sa im zadarili celkom podarene kusky... napriklad tie 15tr, tym by sa aj dnes dala vycitat asi jedine vysoka podlaha (a mozno este absencia klimy vo vlcarni, ale to sa v principe aj da dorobit), a mozno este hlucna Raba (ale tu nemali vsetky, v niektorych boli aj HN2 :-))
tak no SORky nie su 15Tr-ky, ktore mali pohon na 2 napravach.... ale vyrobcovia setria, stare vozy boli navrhovane este za sociku kedy nebolo kriterium dosiahnut len co najvyssi zisk....
Nespali sypali aj v noci. Ráno to bola slaná brečka, ktorá nemala kam odtekať pre upchaté vpusty.
Problém je z pneumatikami.
DPB jazdí na vínimku na univerzálnych gumách letno-zimných.
tak neviem no, u nas na ulici zapadol aj snezny pluh, a ked sa z toho po cca 10tich minutach snazenia nejak dostal, tak sa suseda po tej brecke smykala s audinou casto bokom k ceste
(mame v priemere 10% stupanie/klesanie cesty)
Ten pocit, keď po desiatkach minút čakania konečne dorazí tbus k Zimáku... a zapadne na neodhrnutom obratisku ? Vodičovi ale všetka česť, nakoniec to zvládol (aj vďaka tomu, že sa mu podarilo ako tak rozbehnúť a pri vchádzaní na hlavnú mal voľno, takže nemusel zastaviť).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Solider