Klasika bratislavských grafikonov. "Lákajú" cestujúcich do MHD. Dobre sa tak prestupuje. Utečie vám spoj pred nosom a môžete si vystáť celý interval na zastávke.
Určite išla hneď za L3. Bol to pozostatok vedenia ešte obojsmerne cez Obchodnú na NĽŠ.
2 min pred L5 ti sedí lebo tam bol ráno preklad 3+5min. z Rače aj bez L7.
dnes rano bol vlacik v opacnom poradi, L5 (vcelku plna suprava uz v raci), za nou v zavese prazdna kachna na L17 a za chvilu viac plna ako prazdna skodovka na L3
Ráno pri Metropole na Špitálskej opäť asi 3 kamíóny naložené novými koľajnicami.....a stará Tatra 148 autožeriav ten istý čo pracoval v Petržalke pri stavbe električk. trate Patrik Rynda z ČR.
Prestupny cas sa skracuje aj v smere do mesta (z 8 na 5 minut), kedze skorsia casova poloha N91 sa vyvazuje posunom N93 z Jasovskej o 5 minut skor.
Vnimam to pozitivne, to cakanie na Jasovskej bolo v zime fakt peklo. Ked si pripoje zvladnu odsledovat na N56, verim ze to zvladnu aj Petrzalcania. Bal by som sa len o odchod o 0:55, ked je na Jasovskej aj prestavkujuci voz.. Skoda ze u nas stale nadvaznosti nie su riesene cez PP.
Aj tak si myslim ze najlepsie by bolo spojit N93+N91 do jednej linky a nebabrat sa so setrenim 5 centov na tom ze do Cunova ide solo.
Práve pozerám, že od pondelka sú upravené odchody aj na N91, konečne sú zjednotnené časy odchodov z Čunova (miesto 23:34, 0:39... už každú hodinu :37), ale zároveň sú aj odchody z Jasovskej posunuté o 3 minúty skôr oproti doterajšiemu stavu, čím sa skrátil "vyrovnávací čas" na prestup z N93 z mesta. Tak snáď nebudú problémy typu "N91 nepočkala", keď sa pôjde s meškaním zo stanice...
Mohli, ale nevyužijú sa. T3P neboli preradené do Krasňan a keďže je dosť žehličiek v ústredných, tak ako hovoríš, na L17 bude polovica vozov K2S a polovica súpravy T3/T6.
Petto