Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Nachvilu som sa posadil do nasho okna a zobral dalekohlad a tu je vysledok...:
1: 7823+7824
2: 7706 7720 7722 7831
4: 7789+7790 7793+7794 7797+7798 7819+7820
6: 7787+7788 7803+7804 7812+7811
8: 7721 7825 7826
9: 7839+7840 7841+7842 7843+7844 7923+7924
14: 7087 7103 7104 7110
30: 3514
31: 1402 1812
39: 1301 1405 1815 1819
51: 3502 3507
53: 2933
61: 2310 2512 2818
68: 4210
71: 2400
74: 2801 2822/5 2931
75: 2306 2313
76: 3610
78: 2301 2315 2813 2815 2829
82: 3003 3044 3046 3143 3172
86: 1322
96: 2410 2411 2934
198: 1509
201: 6603 6609 6611 6625/7 6626 6629 6630
202: 6620
204: 6230 6238/2 6266 6301/6 6311
209: 6235/1 6313
210: 6248

Samozrejme, niektore veci som z okna nevidel - az tak vela liniek mi tu nechodi 🙂
color:
totok sa vcera dialo:

na vstupe do parkoviska stoji dispecer a presmeruvava vsetky busy niekam do pekla, pri kotolni stoji taky orangovy marcedes s obrovskym svetlometom, a svieti na baraky, ludom do okien, na parkovisku pre busy je cisterna (co polieva cesty, blika a prehana sa po parkovisku), potom niaka karosa s jednym oknom - ako keby niake stanovisko, ci co) a este niake vany, a este dalej, tam uz zle vidim stoji presne neviem kolko - min. 10ludi
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

doplnam z rana

6624 na 201/?

hee 😃
#1617> ty tiez necitas novinky? sak to o 3049 tu uz bolo daaaavno 🙂
Ale teraz mi uz skoncilo cviko, takze idem offlajn, na dalsie veci odpoviem mailom 🙂
Darro newz>
3049 bol precislovany
1702 na 20
6273 na 212 (lomitko) 9 🙂
Andrej: To sme na tom asi podobne - mna tiez hrozne bavi jazdenie, ale robit to ako povolanie, a este cely zivot, by sa mi asi nechcelo, preto som tam isiel len ako brigadnik. Sprvoti som si myslel ze tak 1-2 sluzby do tyzdna, ako budem mat naladu, a ze budem mat problem naplnit ten 50-hod. mesacny uvazok, co mam ;)) Nakoniec to dopadlo tak, ze ma to zacalo bavit az moc, a teraz mam problem NEprekrocit 100hod mesacne ;)) Ale viac-menej jazdim podla nalady (a podla toho, kedy su volne sluzby), takze nejak tak, ako som si to predstavoval, takze aj sa Tvoja predstava zase az taka nerealna nie je, len treba vyckat lepsie casy, ked budu znova brat aj brigadnikov (teraz je atmosfera dost nepriazniva, najma u elektriciek). Inac to s tym dlhsim brzdenim plati pre elektricky - tie totiz silnejsie ako plnou prevadzkovou (elektrodynamickou) brzdou nezabrzdia, pokial nechcu pouzivat brzdy nudzove (magnetky), co ja nerobim - nechcem si tam tu sardinkaren za mojim chrbtom este aj pozabijat 🙂 🙂 Takze ked je voz tazsi, brzdi slabsie. Busaci a trolici to maju o cosi jednoduchsie - tlak v brzdach mozu regulovat (na rozdiel od elin) plynule az do nehoraznej brzdnej sily, takze tam staci (aspon si myslim) viac pritlacit brzdu (u trolikov mechanicku, cize bud lavy pedal, alebo stredny (prevadzk. brzda) pod polovicou zdvihu), a brzdi to rovnako ako pri prazdnom voze a mensej sile 😉 Tie zhorsene dynamicke vlastnosti mozes zbadat najma na Kaciciach, ked su pretazene - skus sledovat ampermeter a realnu brzdnu silu ked je prazdna a plna, a porovnaj si to :))
Co by sa akoze malo diat na Vysehradskej?
3043 nerovna sa uz nahodou 20XX?? Ale nie som si isty...
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

P.S. - hrozne ma bavi jazdit 😃 - ale cely zivot robit vodica, to asi nie.
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

to Beus:

O.K. - beriem spat. Asi som to zle pochopil. A zase som nechcel tvrdit, ze vasa praca nie je tazka - to nie.

Zabudni na to asi 😃 hee. No to je zaujimave, co pises, fakt som to nevedel. Teda, ze busy su pretazene, tak to som zbadal 😃 ale, ze dlhsie brzdia a podobne - to mi nejako nedoslo 🙂

Napr. mna by hrozne bavilo (asi to nie je mozne) byt takym obcasnym vodicom mhd. - proste ked ma clovek naladu - tak raz dva krat do mesiaca si ist zajazdit nejaku linku - na spestrenie zivota - ale uznavam, ze je to dost nerealne 😃.
Andrej: Asi si nie celkom spravne pochopil, ako som to myslel. Ja si na to, co som napisal (tie ranne vstavania a nasledne 11-hodinove sluzby), nestazujem, dokonca si ani na ludi nestazujem, vacsinou s nimi problemy nemam, a uz vobec som nechcel povedat, ze su blbi 🙂 (ono..casom zistis, ze aky si ty k ostatnym, taki su aj oni k tebe, aj ked sa to mozno nezda, no toto uz odbocujem) Jedine co som tym chcel povedat bolo, ze vodici iduci na ranne sluzby musia naozaj vstavat v tych casoch ako Darro napisal, a niekedy to nie je taka sranda potom este 9-11 hodin vozit ludi, najma v spickach, ked su vozy preplnene, a kazdy vodic nadava, ze na kazdej zastavke stoji hodinu, z nej sa mu to (kvoli zatazenosti) nevie ani rozbehnut, a zabrzdit uz vobec, takze musi brzdit v riadnom predstihu, a kvoli vsetkemu tomuto potom chyta nehorazne meskanie, zdrzuje vozy za sebou, a este sa vdaka meskaniu pred neho natlacia ine vozy z inych trati, ktore potom jeho sameho zdrzuju este viac ;)) Ale nepochop to zle, nemyslim to tak, ze by som sa na to stazoval, len je to proste tak :))
Inac jazdim na elinach z Krasnan => linky 3, 5, 7, 9, 11 a 14. Howgh. 😉
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

OPRAVA #1609

slovo vyznelo v #1609 ma byt nevyznelo!!!
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

to Beus: a na ktorej/ych linke(ach) jazdievas? Tbus, Elina, bus?
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

to Beus:
bez urazky - alebo nieco podobne. Ale kazdy (no skoro :D) ma nejaku pracu - kazda ma urcite +/-. No a ked ju robim, tak bud s tym suhlasim, alebo nie, ale potom ju nerobim.

Nemyslel som to tak, ze aby si to sem nepisal, alebo tak - to nie - nahodou je to zaujimave. Ani nemam nic proti tebe, dokonca privitam, pytat sa ta veci majlom 😃. Ja len nechcem, aby to vyznelo tak (podobne prispevky ako tvoj), ze, aki sme my cestujuci drzi a neviem, co, a chudacikovia vodici maju tazku pracu a tak.

No snad sa mi podarilo napisat to tak, ako to myslim 😃.
All: A mimochodom, ked uz sa takto ozyvam po dlhej odmlke - v poslednom case (asi prave kvoli jazdeniu) nemam vela casu na net, zjavujem sa tu len velmi zriedka, aj posielanie prispevkov z dispecera a disk.fora mailom som si zrusil, takze ak by mal na mna niekto nejaku otazku alebo cokolvek, velmi rad odpoviem, ale treba ma adresovat priamo mailom na beus@fornax.sk, toto tu uz citat absolutne nestiham 😢 Ti co maju moje cislo, mozu ho samozrejme pouzit tiez, na net ho ale davat nebudem 😉
Dnes na linke 35 plesniva 3024 (dalsi voz na 35ke bol 3508), na 29 nejaky Ik. 415 (30??). Tusim vcera som videl na 37 opat nejaky Ik. 412, ale neviem, ci 1701 alebo 2.
Ad CP: Chapem, ze spravit dobry cestovny poriadok je tazsie, ako sa na prvy pohlad zda, ale myslim, ze aspon tie prestupy by sa dali napravit; velmi casto sa totiz stava, ze na velkom prestupnom uzle (Patronka+Pod suchym mlynom, Trnavske) potrebujem na prestup n minut, pricom pauza je n-2. (To sa tyka napriklad prestupu na 212 alebo 204, ktore tam maju druhu zastavku.) A takych je viac. Myslim, ze to vadi viac ako fakt, ze musim cakat 20 minut, kym mi pojde prvy bus - proste sa prisposobim a pojdem o 3 minuty skor, aby mi urcite nezdrhol; to sa pri prestupoch neda.
Zvero: Darro neprehana, naozaj je to s tym vstavanim tak, viem z vlastnej skusenosti :))
Ono totiz typicke nastupy drvivej vacsiny rannych sluzieb su medzi 3:30 a 5:00. Ja mam vyhodu, lebo byvam 15-20 min pesi od vozovne, takze aj ked mi nejaky sluzobak zdrhne (a chodi ich okolo mna pozehnane), mozem tam prist pesi, ale predstav si dakoho, kto byva v Devinskej alebo Dubravke, a robi v Krasnanoch/Trnavke, ked ma nastup trebars 3:50, moc spojov na vyber nema, musi byt tak 15 min. pred nastupom uz na vypravni. Na ten spoj musi nasadnut na Hl.stanici alebo na Safku, a tam sa nejako este musi dopravit z domu. Zrataj si tie casy, a zistis ze Darro ma fakt pravdu :)) A potom do nejakej 12:00-14:00 vozit ludi (extremny pripad - 3/5 do 15:00) :)) Inak je to celkom sranda, ale toto je realita, na ktoru si nie kazdy zvykne 🙂
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

to zvero:

no suhlasim, ze to nejde urobit na vsetkych.
Ale napr. aby linky, ktore maju velku cast cesty spolocnu, chodili za sebou (83 a 43, alebo 83 a 84) je blbost.

A ludsky je to nezvladnutelne, preto tu mame pocitace ze? Si myslim, ze existuju zlozitejsie problemy, ktore boli pocitacmi riesene, ci vyriesene.

Normalne by bolo, ze by sa stanovil co najvacsi pocet prestupnych uzlov (od najvacsich po najmensie) a nechalo by sa to optimalizovat na ne.

To myslim realne je - len by sa muselo chciet. A DPB by mal pochopit, ze je tu pre nas a nie opacne.
Darro: ale to hádam trochu preháňaš, však keby vstával takto každý driver, tak by tu jazdilo ináč veľa nočákov 😃
Andrej: s tými 20-min. prestojmi na zastávkach s Tebou súhlasím (typický príklad sú dúbravské električky) ale keď sa tak nad tým zamyslím: vieš, koľko je veľa spojov? A vieš, že ľudia kričia, iba keď im to vadí, ale keď dojde autobus podľa ich predstáv, nikto ani nepípne? Všetkým sa jednoducho nedá vyhovieť! Zostavenie takého grafikonu je nemožné, pretože to vždy bude kolidovať s inými spojmi. Aj mňa to niekedy s**e, ale nepomôžem si - nikde to tak nie je a ani nebude (pokiaľ intervaly nebudú 3 min. a menej ale to si ešte počkáme ;-D). Ale spoje by sa posilniť mohli - to by som kľudne platil aj 1000,- Sk za 3-mes. zľavnený sieť 😃

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.