Nehoda 2 igk na križovatke Tomášikova Ružinovská. 66 a 96 idú medzi DK Ružinov a Maxihella obchadzkou cez Ruzinovsku s obratom cez kolaje. Bez zmeny obsluhy zastávok, akurát s meskanim.
6704 sa pocas jazdy smerom na DD (okolo 14:50) musel 2x "restartovat" (Hany Melickovej a Matejkova), aby mohol pokracovat az na konecnu. Dost mozne dnes nedokonci sluzbu. ?
Ok, tak nech by bol hoc aj do 1991-2. Keďže vychádzam z toho, že nie je nejaká evidencia, že po vyradení toho BA 53-00 mala autoškola iný špeciálny kĺb, tak +- 25 rokov sa u autobusov robil výcvik iba na 12m voze (resp. karosa má +- 11). A to zrovna v čase, kedy rástla z roka na rok premávka dosť zásadne... Aj ja som si robil D iba na sólo voze a za volantom kĺbu som sedel až v zácviku. A rovnako ďalších x vodičov... a čo viem nejako extra veľa nehôd sa nestalo že by nejaký nový vodič zachytil s kĺbom nejaký objekt vedľa, lebo bol zvyknutý na sólo a nevedel, čo spraví vlečka...
na Prievozskej v buspruhu smerom ku Bajkalskej prebieha ozaj rýchla oprava výtlkov...len to pozametajú trochu, penetrák žiadny, kydne tam z fúrika trochu obalovaného kameniva horúceho, prejde potom pár krát žabou a hotovo, ideme na ďalší výtlk.......to asi dlho nevydrží ale zase už je zima v podstate za nami
na druhú stranu, ono sa to dá vyriešiť aj bez klbáku. keď som si robil v DPB autoškole Dčko, spomenul som inštrutktorovi, že nemám E a že teda mám trocha obavy ako sa bude správať kĺb. na ďaľšiu jazdu ma čakal reanault s vlekom, a ťahal ma s tým po celkom zaujimavých miestach. tuším 3 jazdy sa takto odohrali. áno, nie je to klbák, ale stačí to na to, aby človek do seba dostal rozmery dlhého voza, naučil sa myslieť na vlek pri nadbiehaní a podobne.
čo sa vozov týka, osobne si myslím, že neexistuje vodič, ktorému by 4226 chýbala. osobne radšej odsedím službu na výpravni, ako s takým hnojom do premávky.
suhlasim stebou musia sa naucit na voze na ktorom budu jazdit a klbak tam isiel preto lebo novy vodici sa stazovali ze nejazdili na dlhom voze preto take rozhodnutie a myslim si ze velmi spravne riesenie aspon sa naucia a budu pripraveny.. a myslim si ze 4226 urcite nebude nikomu chybat s pohladu soferov nie ale s pohladu cestujucich asi ano ale nemyslim si ze petrzalka nema nedostatok klbakov poniektore jazdia aj na kratkych linkach...
Pointa pekná, ale keby sa takto všeobecne uvažovalo, neupraví sa na výcvik trolejbusárov rozbitá 6624 s pokriveným rámom. (hoc sa teraz nakrátko 15 TrM do premávky neplánovane vrátili) Takže zase raz robí niekto v DPB veľký bordel.
Moja pointa je, ze ucit vodicov jazdit na vyradenych vozidlach je hovadina (budes teraz vytahovat stare B732 pre vodicov 12m vozidiel, ak sa pokazia vsetky autoskolove SORky?). To uz radsej zobrat nejaky serbel SOR, co je v mizernom stave a ucit ich na tom (kedze to aj realne jazdi), ako skladat Frankensteina z vyradenych IK435.
Inak aj takýto systém by mohol začať fungovať. Akurát by tam neboli pedále navyše pre inštruktora, no. Veď aj teraz je celkom bežné že sa požičiavajú voľné eliny a najnovšie aj 25Tr na výcvikové účely. Len u autobusov sa to akosi nenosí...
He?
Ak sa nevieš k veci vyjadriť tak si nabudúce radšej šetri klávesnicu miesto zbytočného rypania. Prípadne skús pochopiť pointu toho čo som napísal resp. na základe čoho sa vlastne táto debata rozbehla.
Trammat