Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #160637:
Nebude to tým, že je na ňom zácvikár?
Reply on: MatejBA #160633:
Strasne lenivy je ten voz alebo sa len boja pridat "plyn'
Reply on: Mike #160632:
+ #160631 od S499.1023

však sa spýtajte Miša Z., určite si to bude pamätať, dokedy ho mali v stave... ?
Reply on: MatejBA #160633:
pred chvíľou som pozeral na výpravu, že už štvrtý deň v kuse jazdí a Ty to chceš pokaziť? ?
Nehoda 2 igk na križovatke Tomášikova Ružinovská. 66 a 96 idú medzi DK Ružinov a Maxihella obchadzkou cez Ruzinovsku s obratom cez kolaje. Bez zmeny obsluhy zastávok, akurát s meskanim.
6704 sa pocas jazdy smerom na DD (okolo 14:50) musel 2x "restartovat" (Hany Melickovej a Matejkova), aby mohol pokracovat az na konecnu. Dost mozne dnes nedokonci sluzbu. ?
Reply on: S499.1023 #160631:
Máš pravdu, nesedí.
Lebo tu:
https://imhd.sk/ba/vozidlo/2377/Ikarus-280-BA-53-00
je výcvikový autobus autoškoly v rokoch 1980 - 1988 (vyradenie), ale tu

https://imhd.sk/ba/galeria-media/galerie-vyhladavanie/23898/Vycvikovy-Ikarus-280-10-a-Karosa-C-734-00-vo-Vozovni-Krasnany?&ref=ba%2Fgaleria%2Fgalerie%3Fghp%3DVozov%25C5%2588a%2BKras%25C5%2588any%26ghe%3D%26ghv%3D%26ghl%3D%26gha%3D%26ghdo_d%3D%26ghdo_m%3D%26ghdo_r%3D%26ghdd_d%3D%26ghdd_m%3D%26ghdd_r%3D%26ghg%3D0&ghp=Vozov%C5%88a+Kras%C5%88any&ghg=

je ten istý ikarus na fotke Mikiho z 3.6.1989.

Ok, tak nech by bol hoc aj do 1991-2. Keďže vychádzam z toho, že nie je nejaká evidencia, že po vyradení toho BA 53-00 mala autoškola iný špeciálny kĺb, tak +- 25 rokov sa u autobusov robil výcvik iba na 12m voze (resp. karosa má +- 11). A to zrovna v čase, kedy rástla z roka na rok premávka dosť zásadne... Aj ja som si robil D iba na sólo voze a za volantom kĺbu som sedel až v zácviku. A rovnako ďalších x vodičov... a čo viem nejako extra veľa nehôd sa nestalo že by nejaký nový vodič zachytil s kĺbom nejaký objekt vedľa, lebo bol zvyknutý na sólo a nevedel, čo spraví vlečka...
Reply on: Mike #160619:
Myslím, že Ti tam niečo nesedí, robil som si C+T niekedy v tom inkriminovanom období a okrem požičiavaného Sanosu bol aj Ikarus a to autoškolský.
na Prievozskej v buspruhu smerom ku Bajkalskej prebieha ozaj rýchla oprava výtlkov...len to pozametajú trochu, penetrák žiadny, kydne tam z fúrika trochu obalovaného kameniva horúceho, prejde potom pár krát žabou a hotovo, ideme na ďalší výtlk.......to asi dlho nevydrží ale zase už je zima v podstate za nami
Reply on: Infinity #160628:
na druhú stranu, ono sa to dá vyriešiť aj bez klbáku. keď som si robil v DPB autoškole Dčko, spomenul som inštrutktorovi, že nemám E a že teda mám trocha obavy ako sa bude správať kĺb. na ďaľšiu jazdu ma čakal reanault s vlekom, a ťahal ma s tým po celkom zaujimavých miestach. tuším 3 jazdy sa takto odohrali. áno, nie je to klbák, ale stačí to na to, aby človek do seba dostal rozmery dlhého voza, naučil sa myslieť na vlek pri nadbiehaní a podobne.
čo sa vozov týka, osobne si myslím, že neexistuje vodič, ktorému by 4226 chýbala. osobne radšej odsedím službu na výpravni, ako s takým hnojom do premávky.
Reply on: 810zssk #160627:
suhlasim stebou musia sa naucit na voze na ktorom budu jazdit a klbak tam isiel preto lebo novy vodici sa stazovali ze nejazdili na dlhom voze preto take rozhodnutie a myslim si ze velmi spravne riesenie aspon sa naucia a budu pripraveny.. a myslim si ze 4226 urcite nebude nikomu chybat s pohladu soferov nie ale s pohladu cestujucich asi ano ale nemyslim si ze petrzalka nema nedostatok klbakov poniektore jazdia aj na kratkych linkach...

Reply on: Jadran #160616:
A nie je lepsie vodicov ucit na tom na com budu aj jazdit?
Reply on: MatejBA #160623:
Pointa pekná, ale keby sa takto všeobecne uvažovalo, neupraví sa na výcvik trolejbusárov rozbitá 6624 s pokriveným rámom. (hoc sa teraz nakrátko 15 TrM do premávky neplánovane vrátili) Takže zase raz robí niekto v DPB veľký bordel.
Reply on: MatejBA #160623:
Za to tvoja hra na chytanie za slovíčka a bezdôvodné rýpanie ti ide perfektne.

Pre tvoju informáciu, stará B732 sa v Krasňanoch stále na výcvik používa na dennej báze. To že sa na nej nerobia skúšky, je už iná vec.

Tvoja pointa je fakt dojemná, ale podnikova pointa je zas taká, že tá 4226, aj keď je vergel, môže reálne chýbať do výpravy.
Reply on: Petto #160620:
no ale tam uz ide ten novsi dizajn este nevedia co ich caka
Reply on: Jadran #160621:
Ta hra na S499 ti nejde 🙂

Moja pointa je, ze ucit vodicov jazdit na vyradenych vozidlach je hovadina (budes teraz vytahovat stare B732 pre vodicov 12m vozidiel, ak sa pokazia vsetky autoskolove SORky?). To uz radsej zobrat nejaky serbel SOR, co je v mizernom stave a ucit ich na tom (kedze to aj realne jazdi), ako skladat Frankensteina z vyradenych IK435.
Reply on: Mike #160619:
Inak aj takýto systém by mohol začať fungovať. Akurát by tam neboli pedále navyše pre inštruktora, no. Veď aj teraz je celkom bežné že sa požičiavajú voľné eliny a najnovšie aj 25Tr na výcvikové účely. Len u autobusov sa to akosi nenosí...
Reply on: MatejBA #160617:
He?
Ak sa nevieš k veci vyjadriť tak si nabudúce radšej šetri klávesnicu miesto zbytočného rypania. Prípadne skús pochopiť pointu toho čo som napísal resp. na základe čoho sa vlastne táto debata rozbehla.
Reply on: TeBeCe #160618:
a pripomeniem ze SOR vyhral tender na 400 ks busov pre Iran...nie to neni 1.april...z novinky.cz

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.