To bol určite zážitok sledovať také jazdy, my sme mali v kurze človeka, čo jazdil profesionálne s vétrieskou a to bol tiež humor, ako chytal pankéty... Pre mňa to bol takisto úžasný zážitok, keď Mišo Zdarílek vytiahol 8141-ku pred Hroboňku, zatiahol ručnú brzdu a zavelil "sadaj, ideme". Bol som 21 ročný holub s minimom skúseností aj s osobákom(tatko mi ho požičiaval minimálne), ale kupodivu som to zvládol vcelku v pohode, akurát tá predná náprava meter za mnou a samozrejme odporová klasika boli náročné, zo začiatku som jazdil "prískokom vpred" ?
Vtedy nebola prax potrebná, človek dostal D s obmedzením, že prvé dva roky platí len v DPB. Inak ale prax bárs aj s Tatrou alebo samohybnou húfnicou sa hodila, tam nešlo o vozenie ľudí ale o to, že človek dostal do oka a do ruky väčšie vozidlo. Ja som si z električiek prilákal na trolejbusy partnera, ktorý si robil v jednom záťahu B+C+T a to bola komédia, to bolo odrazených značiek, rozbitá markíza na Rajskej, odreté auto pri mamute, lebo proste nemal odhad.
Zakonna poziadavka je 20 rokov, DPB ma internym predpisom stanovenych 21 rokov. DPB teda moze z tych 21 rokov udelit vynimku, ak bude chciet, pretoze zakon mu neprikazuje pozadovat 21 rokov.
Ono to vsetko suvisi. Najprv treba ludi dobre zaplatit, potom si bude moct DPB vyberat kto u nich bude jazdit a ak si DPB bude vyberat dobre, potom moze skoncit opovrhovanie tych ludi verejnostou. Lebo povedzme si na rovinu, kym dopravcovia mizerne platia, tak jednak musia brat kazdeho kto sa prihlasi a jednak mnohi z tych kvalitnejsich vodicov sa ani neprihlasia, lebo maju lepsie moznosti - a tak to potom vyzera.
V DPB robi mnoho profesionalov so skvelym pristupom k robote (a rozumne vedenie by ich potencial dalej rozvijalo, co zial nerobi), ale proste ta druha skupina je bud pocetnejsia, alebo proste hlasnejsia.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Trammat