Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: forester #155539:
ad1 - v čom je bezpečnejšie vytrubovať? Čomu to akože pomôže, ako to zachráni situáciu, že zbytočne vystrašujem všetkých okolo mňa?
ad2 - poznám osobne niekolko vodičov, čo takisto točia volantom také isté 10-hodinové služby a nemajú chorobné nutkanie trúbiť po všetkom, čo im cestu skríži, čím to bude, nevieš?
ad3 - nikto nikoho nenúti vyčkávať na nikoho; zastavím, otvorím, nechám substrát vystúpiť a nastúpiť, zavrem a idem preč. Ak niekto nebol na zastávke, tak bohužial.
Reply on: petert777 #155536:
Niekedy je fakt bezpečnejšie trúbiť a byť za blbca ako mať rozbitý autobus,kysnúť na ceste a čakať na nehodovku a to aj keď z druhého viny.Zavretie dverí pred nosom to je zase s iného súdka ale treba to brať objektívne, šofér na to môhol mať iné dôvody ktoré v danej situácii vyzerajú v jeho neprospech.
Nechcem tu robiť obhajcu, tiež ma to vytáča ale skús sa vžiť do šoférovej kože keď 10 hodín točí volantom v týchto zápchach a potom a potom maj sociálne cítenie a vyčkávaj každého s niekoľko minútovým meškaním.A že ťa trápia nejaké kĺby tak to je už na inú diagnózu.
95/2 - 4269
98/4 - 4909
Ráno opäť testovali trať alebo iba zablúdila 2×T3 pod Most SNP? http://kamery.bratislava.sk/cameras.html?cam=3&view=8 čas 6:33-7:13.
6845 dnes 212 , popoludňajši spoj , divoká jazda, zavretie dveri dôchodkyni pred nosom na kramaroch, vytrubovanie po autach v zacpe. To kto tam sedí aký závodník? Takto sa rozmlatia tie klby.
Reply on: mrkvakj #155506:
Mňa dnes príjemne prekvapilo, že doobedný vodič jednej novej jednosmernej Škody na linke 4 na zastávke Lafranconi zahlásil cez mikrofón cestujúcim "Dobrý deň vážení cestujúci, ... Jesenského je neprejazdná pre električky ... Ďakujem.". Čiže informoval, že ide cez tunel a od zastávky Kamenné nám. sa napojí na svoju trasu.

Ozaj, Regiojet nechce na trase smer Dunajská Streda a Komárno zainvestovať do hlásičov? Zdá sa mi zvláštne, že stanice vyhlasuje naživo rušňovodič. ? V Rakúsku na starších vlakoch (Bratislava - Marchegg - Wien) vyhlasuje stanice naživo sprievodca.
Reply on: Solider #155533:
presne tak, ešte týždeň a úspešne dovŕši piaty mesiac odstavenia, perfektný kauf ? ? ?
Reply on: Petto #155532:
Takú 6841 napríklad šetria na lepšie časy ?
Reply on: Solider #155529:
to je v poho, Hrobustov ma aj tak nadbytok klbakov ?
Reply on: Solider #155529:
Dnes je nejaký Deň vysklievania Soriek, či ako? ? ? ?
Reply on: Solider #155529:
Sklo vyzerá byť rozbité smerom dnu, žeby nejaký nastúpenia chtivý cestujúci? ?
Reply on: Jadran #155498:
Práveže ani nie, nehlási to žiadnu ... minimálne 4255 a 4043 takto (ne)hlásia ... je to nejaký najnovší update BUSE? 😃
Reply on: mrkvakj #155506:
Sluzba nemusi byt nahrata, staci si cez smer natukat trasu (tu urcite obsahuje) a vybrat si smer, potom to krasne hlasi aj prehadzuje zastavky. Len samozrejme nikomu sa s tym nechce babrat.
Linka X13 už nie je považovaná za 12-metrovú? Lebo vo výprave je Urbanway na X13/3 nazeleno.
Premávka obnovená. Vozidlá ako služobná jazda sa idú napojiť na trasu.
chrobaciky sa zacinaju hybat.
Dispeceri to boli preverovať a vraj posledné 3 vozidla nemajú funkčnú vysielačku...
Reply on: TeBeCe #155511:
uviaznute 6x 201, 4x 209

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.