Vo výprave sa zobrazujú veškeré linky, ktoré naťukáš do PP, hoc aj 987B, stačí si pozrieť občasné chyby/preklepy vodičov pri nahadzovaní služieb (vtedy vznikajú zaujímavé "linky" ako napríklad dnešná 224). Inak prudko pochybujem aj o tom, že by sa nenahrali konkrétne služby aj po trase 525ky.
Janka, smerujte to aj na vnutorna.kontrola@dpb.sk alebo na hotline, potesia sa a trochu im to zdvihne naladu. pochvala vodicovi pomoze aj ked len slovna/ustna, je v lepsej nalade a menej mrzuty a tym padom si nevybija zlost. zaroven vidi, ze aj jeho praca ma zmysel.
nedá mi nepodeliť sa o dnešnú skúsenosť so správaním cestujúcich.
Cestovala som linkou 202/3 (6849) z Autobusovej stanice a o 14:52 pri odchode zo zastávky Brodná spadol cestujúci. Udrel si hlavu, vodič linky automaticky vyletel z kabíny a zisťoval, čo sa stalo. Po telefonáte otvoril všetky dvere, aby sme mohli prestúpiť na ďalší spoj.
Keď som vystúpila, počula som ako sa jedna postaršia pani nemiestne vyjadruje o vodičovi linky. Zapojila som sa do diskusie a zastala sa vodiča, nakoľko ide o nový voz, kde sú až príliš citlivé brzdy. Pani sa rozčuľovala, išla si hneď pozrieť číslo vozu a už argumentovala, že vodič je zodpovedný za všetkých v trolejbuse a že každý deň s nimi ako cestujúcimi niekto takto nacvičuje a že jej kamarátke pri páde polámalo rebrá a podobne. Z jej vyjadrovania vyplývalo to, že vodiči jazdia nezodpovedne a zle. Toto ma vážne nahnevalo, tak som jej povedala, že keď ide v trolejbuse, má sa držať a má byť pripravená na to, že voz môže nečakane brzdiť. Nato som dostala spŕšku výčitiek v štýle, že aj ja raz budem mať 60 rokov. Nedalo mi to a odporučila som jej, aby si raz išla vyskúšať odjazdiť 9-10 hodín na trolejbuse v dnešných podmienkach, kde vodiči osobných áut jazdia ako hulváti, robia myšičky a spôsobujú kolízne situácie. Nie raz som bola svedkom takýchto udalostí a klobúk dolu pred vodičmi, ktorí to ustoja a predvídavosťou zabránia dopravnej nehode.
Nemôžem presne potvrdiť, čo sa stalo, ale vodič tejto linky jazdil celú dobu, pokým som bola vo voze bez problémov, preto nepredpokladám, že vina je vyslovene na jeho strane. Samozrejme, nie som odborník, ale na prepravu do práce využívam najmä trolejbusy a veľakrát sledujem jazdu vodičov a porovnávam.
Na margo reakcie vyššie spomínanej pani by som rada povedala len toľko, že vodiči nie sú žiadne handry, aby si cestujúci takto o nich otierali ústa. Sú to ľudia, ktorí nás dennodenne dopravujú do práce / z práce a cestujúci by sa mali k nim správať slušne. Ak chcú ľudia na niekoho hádzať vinu, nech sa radšej pozrú na technológiu vozov či sú vôbec vhodné na naše cesty pri takých vodičoch, akých máme na cestách a pri stave našich ciest. Ďalšia vec je, že mnohí cestujúci si nevážia ani to, že majú možnosť voziť sa v nových klimatizovaných vozoch, pretože majú za potreby ich devastovať. Je mi ľúto, že väčšina ľudí v dnešnej dobe pozná len nervozitu, osočovanie a vulgárne slová. A najhoršie je, že si to vyvršujú častokrát aj na vodičoch MHD. Pritom si vôbec neuvedomujú, že vodič jazdí za každého počasia, či má rannú, či poobednú službu, či je poľadovica, snehová kalamita alebo horúčavy. A jediné, čo môže je to, že si vypočuje hŕstku nadávok na svoje konto a pomaly sa ani nemôže brániť, lebo naňho príde sťažnosť a kráti sa mu zo mzdy, v krajnom prípade ho cestujúci ešte aj fyzicky napadne.
Predpokladám, že nie každý bude súhlasiť s mojím názorom, ale nebudem sa už k tomu vracať a ďalej to tu nejak komentovať.
Za mňa patrí veľké ĎAKUJEM všetkým vodičom MHD, ktorí sa stavajú k svojej práci zodpovedne a dennodenne sa starajú o našu prepravu a prajem im veľa trpezlivosti s nami cestujúcimi a hlavne bezohľadnými vodičmi, ktorí chcú byť všade rýchlo a ako prví.
Ver tomu, že to urobil naschvál, takých je viacero. Vo svojej nadradenosti, že on ide autom úmyselne ošpliecha ľudí na zastávke / chodcov na prechode...
Inak čo si spomínam tak je to priame porušenie dopravných predpisov.
Zas a znova obrovské jazero vody po daždi na zastávke BBC1 Plus Miletičova smer centrum. Je to zhruba od križovatky Prievozská - Miletičova až po palacinkáreň (Liptovská ul. ) a ďalej ešte. Už som to emailom urgoval na magistráte na odd. Správy cestných komunikácií, nech tam prečistia vpuste, tak som zvedavý, kedy sa dotyční rozhýbu. No keďže sme na Slovensku a konkrétne v Bratislave, tak čakám že tá voda sa skôr odparí sama akoby tam niekto prišiel a vyčistil to.....Keď tam brzdí bus alebo tbus tak robí doslova vlny. Dneska som tu videl jedného experta v os aute, ako do toho vbehol v plnej rýchlosti a ostriekal čakajúcich na zastávke, ba hádam tá voda musela vletieť aj do tých prízemných bytov čo sú nad zastávkou, tam mali otvorené okná......
Neni to pre to ze linka 525 nema v palubakoch urobenu sluzbu a vodici si ciel a linku nahadzuju len rucne? Vtedy by to vo vyprave nemalo byt ako zaznamenane
Áno, 101ka v trase až do Čunova bola historicky najdlhšou linkou. Pred ňou to podľa mňa boli linky 20 a 30. Po rozdelení 101ky na 101+116, linka 107. Do 18. 4. 1994 to myslím bola 115-ka.
no... mohli by si to vyskusat tí najvacsí stažovatelia...nemyslel som doslova poučať ...ale ukázat zopar veci..A pritom mozes aj tlieskat. Viem, ze chyba je vo vedení podniku. a mi vodiči sme hromozvod. Zákon padajuceho h..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Osky
https://scontent-mxp1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/t31.0-8/11850688_10153315671319823_5732476046831420950_o.jpg