Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
kde máme vo výprave dnešnú L33 a včerajšie L201 a L202? ?
Reply on: trolejbus6207 #153378:
Veď hej nech ich hlavne nasadia tam kde to bude treba ? časom sa ukáže z počítadla cestujúcich kde a na akých linkách je väčší dopyt po kapacitnejšom vozidle ? ja sa hlavne teraz neviem dočkať 30T v premávke s cestujúcimi ? 7501 už najazdila 10 000km?Ak hej ešte sa plánujú nejaké záverečné skúšky alebo sa čaká na vyjadrenie kompetentných úradov?
Reply on: roman2 #153377:
to, že 212-ka nebýva natrieskaná ako fúra iných liniek, je na škodu veci? nemôžu vlčáci cestovať ako ľudia? Za komančov som zažil skoro celú 212-ku pokrytú Sanosmi a vôbec to nebolo jazdenie s prázdnym vozom ?
Ak si odmyslím náklady na kúpu kĺbu, čo aj tak mesto stálo len 5% ceny vozu, tak prevádzka 31Tr nie je extra drahšia než prevádzka 30Tr... Neviem, ako je to teraz, za mojej éry(1985-89) bol za kĺb príplatok 10 halierov za odjazdený kilometer, čo vychádzalo cca 10 až 12 Kčs za šichtu k výplate. Elektrina je pokiaľ viem na paušál, tak prečo by sa nemali tie 31Tr využiť naplno?
Uvidíme, ako to celé dopadne, keď prídu opčné vozy a budú zgenerálkované obe vozovne, isté je len to, že Hroboňka sa nafúknuť nedá a nejaké 31Tr budú musieť byť na Trnávke ?
Reply on: Peter6607 #153376:
Ja čo som si všimol tak tá 212 nebýva až tak vyťažená,aby tam bolo nutné dávať klbák...Viac menej každý deň v práci jazdím takmer po celej trase a stretávam tie vozy a vidím koľko vlkov to vozí,či už od Zimáku smerom k Vojenskej nemocnici alebo opačne...Nikdy som tie 15Tr(M)ky a 31Tr nevidel napráskané...Väčšinou poloprázdne alebo mierne zaplnené,ale nič také čo by sólo voz nepobral ?
Zaplní sa to obvykle na Kollárku a vystúpi to na SAVke prípadne postupne na zastávkach na Stromovej & Limbovej ?
Reply on: roman2 #153370:
Ešte sa nájde niekto, kto pochybuje o kĺboch na 212? Verím, že podstatnú úlohu v novom prerozdelení zohrajú aj počítadla cestujúcich.
A o 14. bola posilnena linka 201 - od racka dva sory za sebou smer stanica a od stanice taktiez dve 201 smer hony.
V dopr.servise hlaseny akysi skazeny trolejbus na Gagarinovej - cize Sorka...
Reply on: Dadino #153372:
Zrejme sa to parkovisko upraví ?
Reply on: roman2 #153371:
Jáj prečo tu hneď musí každý reagovať jak keby som sa pýtal či je 15 minútový lístok platný iba 15 minút. Je mi jasné že tam kde 63-ka ale tam sa teraz zmestia len 2ks 63-ky nie to ešte dalšie dve linky. preto som sa pýtal či sa to neplánuje zvadšiť.
Reply on: Dadino #153363:
No kde asi by sa otáčali 204 a 205 pri Avione??Na parkovisku pri McDonalde ako L63...Plán trate je taký,že sa jedného dňa "zadrátuje" komplet celá L63 od Avionu po Lamač,ale to je vo hviezdach,rovnako ako je vo hviezdach prepojenie Dlhých Dielov zo zvyškom siete...
Reply on: Mike #153360:
Určite by sa to dalo polepiť,ako píšeš tými 6830-6832 alebo na Trnávkové poradia 212ky dávať len sólo vozy (čo si myslím,že stačí) a kĺby dať na 204 kombinovane 15Tr(M) a 31Tr,viac menej ako doteraz s tým,že 208 nech zostane kĺbová s 15Tr(M)...Neviem no...Ja sa nechám prekvapiť čo sa porobí zo zadelením troflov...
Reply on: Mike #153368:
Riešiť sa to dá, samozrejme že áno. Ale to by DPB podľa môjho uváženia asi neriešili takýmto spôsobom. Radšej tam dajú sóla ako aby sa to otáčalo cez vozovňu.
Reply on: Dadino #153367:
Už tam stáli aj 3 kĺbaky na 204 a 2 sóla na 205. A nie raz. A keby s tým mal byť problém, vždy sa to dá riešiť obratom jednej z liniek cez vozovňu (keď bude reko hotová..).
Reply on: Mike #153366:
Pozri ja hovorím to čo som videl a počul ja. Ja som videl na rádiovej 4 sóla a ta konečná bola full. Neviem si predstaviť ako to tam môže vyzerať pri všetkých kĺbových poradiach. 🙂
Reply on: Dadino #153365:
Naposledy boli všetky 204 kĺbové (snáď okrem jednej) cez veľkonočné prázdniny.. Teda štvrtok a utorok minulý a predminulý týždeň. Myslíš, že sa točili vtedy na Hanáckej, či ako?
Reply on: Mike #153364:
Pseudoargument. 😃 Myslím si že každý kto sa pozrie na obratisko rádiová vie že tam sa moc toho nezmestí takže ver čomu chceš. 😉
Reply on: Dadino #153361:
"Sa tu hovorilo".... to je celé pseudoargument.
Reply on: Petto #153362:
Zas pozri podľa mňa spravili dobre že ich objednali takto hromadne. Taktiež si myslím že to, že značnú časť sólo vozidiel nahradia kĺby je tiež dobrá vec pretože na mnohých linkách sa bude dať hovoriť konečne o komfortnom cestovaní nie 150 ľudí v sólo vozidle ale 150 v kĺbe a to si myslím že aj veľa ľudí ocení. U nás jediný jeden problém je rozvoj dopravy. Plány sú už 10-ky rokov ale Mesto a DPB čakajú vždy do posledného momentu ba dosť často až keď už je neskoro začnú riešiť veci... Pritom také predĺženie 204/205 k AVIONU vôbec nie je zložitá trasa a dokázali by ju za pár mesiacov spraviť jak nič. Jediné čo si neviem predstaviť nevidel som nikdy nijaké plány k tejto trase, že ako by vyzeralo obratisko pri avione?
Reply on: Dadino #153361:
To je tak vies, mesto a DPB objedna rychlo rychlo vozidla a potom riesi ci sa vobec niekde uplatnia . 205/204 maju ist az k AVIONU, no trat je stale len dakde v sufliku nakreslena.
Reply on: Mike #153360:
Veď ale už sa tu veľa krát hovorilo že 204 nemôže byť celá kĺbová lebo sa nepomestia potom všetky vozi na rádiovej spolu aj s vozmi 205-ky. Takže ja si myslím že 204 bude robená na preskačku že kĺb, sólo, kĺb, sólo... Podľa mňa je to asi najrozumnejšie keď je tam malé obratisko.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.