Minule som si vsimal detaily na nejakej NB18, aj som nieco pofotil, ale je to zial nezverejnitelne (kedze som si nezapamatal ev.cislo), ako to v tych vozoch vyzera... Odhliadnuc od toho ako nekvalitne a viditelne narychlo boli tie vozy montovane, ze tam pri dazdi prsi a zateka, ako tam nedrzia listy, ako su nakrivo prichytene a ako je to tam hrdzave... proste hnus. Pripomina mi to na pohlad stare Vrakosy, ktore aspon hajili svoj nazov - lenze tie vozy mali vyse 15 rokov, ked takto vyzerali...
A čoskoro začne byť problém aj s prvými NB18-tkami. To v akom stave sú dnes niektoré vozy, je fakt žalostné. To aby interiér po 5 rokoch korodoval a motor mal zvuk ako umieráčik je fakt sila.
Okolo 16:30 na Kollárku smerom do kopca (Jánska) blbla trolejová výhybka, každý Tbus musel zastať a ručne si prehodiť palice smerom na Hodžovo nám., výhybkový semafor ukazoval naraz oba smery, smer vľavo nešiel iba vpravo potom ukazoval, t.j. čiže rovno do ulice na nám. Slobody.
Niekde sa písalo že prišli 4242 až 4246 tak som bol v tom že je tu aj tá. To preskakovanie mi tiež nejde moc do hlavy ale ako píšeš, tu je možné všetko ☺
Je vôbec už tu, lebo podla plánu dodavok by tu malo byť zatiaľ len 5 vozov (4241 dodaná ešte minulí rok a 4 dalšie ktoré mali byť dodané pred dvomi týždňami) v priebehu tohto týždňa by mali dodať ďalších 5ks o dva týždne ďalších 5 a tak ďalej... Ako nedáva to zmysel aby preskočili jedno číslo ale tak tu je možne všetko ?
Je mi jasné že je to dosť riskantné. Nad tým som inak uvažoval že v prípade nehody/poruchy by prišiel žeriav a náves a riešilo by sa to takto. Myslím že aj tak by to bolo lacnejšie ako toľko autobusov tam ťahať.
Max