Nad tým som tiež premýšlal, teoreticky keď vezmeme že sú to nové vozy a mohli by byť spolahlivé tak by to šlo. Plus by tam bola jedna - dve ako záloha a zároveň by sa aj točili aby nemuseli jazdiť každý deň.
Alebo keď už kindera nikto nepotrebuje pošlime ich všetky na NAD do Dúbravky na X5 to by bolo radosti. 25 kinderiek by zabezpečilo celkom pravidelnú dopravu aj z 2-3 minútovým intervalom. ?
Chápem. Tak ale potom by stačila prípadná X6 po Molecovu.
Problém dostatok autobusov na NAD sa bude musieť nejako riešiť, uvidíme ako. Verím že sám DPB, mesto alebo Karlova Ves začnú túto otázku medializovať, keď bude aktuálna. Vždy si môže podnik prenajať nejakých 20 kĺbakov od spriaznenej firmy za "výhodnú" cenu..
Hej len potom môžeme naozaj pomaly odstaviť 33, teda v špičke tam možno ostane jedno poradie na preklad zo 133. Len keď zoberiem do úvahy náhradu kapacity aspoň v nejakom rozumnom rozsahu linke 4, 5, 6 a 9, netuším, kde tie vozy vezmú, ale dobrá správa by bola, že na dlháče nebudú musieť ťahať trolejbusy ten jeden s prídavným dieselom sa hádam nájde. Len sa obávam, že keď budú stahovať kĺbové vozy s bežných liniek tak uvidíme opäť na 93 kinderko. Na 94 ani nehovorím tam ho sem tam vidím celkom bežne.
Vsak tu vraj budeme mat nejake obojsmerne vozy, nie?
Keby boli co k comu, tak mohli naplanovat tu vyluku az na dobu po dodani tak 4-5 kusov tych obojsmernych skodoviek.
*30T
Problem by nastal keby nejaka z nich vyzadovala udrzbu vacsieho rozsahu a nebolo by ju mozne nijak prepravit do dielne. Nocne odstavovanie v Dubravke je skor dobre riesenie pre beznu prevadzku.
Teoreticky keby spravili nejakého kaliforňana v KV tak by tam mohli jazdiť 31T z Karlovky do Dúbravky, v noci by stáli hore v Dúbravke v obratisku a bola by tam strážna služba.
Karlovka sama osebe nepotrebuje nejaku extra kapacitu naviac oproti Dubravke. Ked to prezeniem tak ta kapacita ktora je potrebna na Damborskeho postaci po Nad Lúčkami, najväčší balík pristúpi na Segenrovej a Molecovej.
Počas viacerých víkendových výluk už úspešne fungoval model liniek náhradnej dopravy X5 (resp. X1 po starom) a 133.
Ja osobne by som ponechal 33 tak ako je v podstate je ti jedno ci dolu prestupis na autobus alebo elektricku ak bude ako tak nahradena kapacita a 133 by som tahal v terajsom stave. A asi by bolo treba spravit dve nahradne linky a to x5 do Dubravky a x9 len po karlovku len je otazne kde vezmu vozy na to aby sa vytvoril aspon 2-3 minutovy preklad v spicke. Ono istym sposobom by x9 mohla nahradzat aj 133 ale dalsia cast Karlovky by bola potom citelne oslabena. Hlavny prestup bude musiet byt vytvoreny pri chatam sofer a druhy pod novym mostom. Otazka je ci bude obratisko pod novym mostom taku kapacitu vozov zvladat, potom je mozne este nieco tocit na zochovej.
barack40