A ze usek hlst-riviera robil jeden voz a usek riviera-devin iny, to uz tabula neprezradila?:) na stanicu chodila nejaka koroza, ak sa nemylim 1621, do devina jazdila cervena rakva, ktorej evc neviem, no bola uz vecer na 30/11
Tak na DD frézujú, inde to hádžu rovno na cestu aby sa busom lepšie rozbiehalo zo zástavky
Nepochopím túto logiku. Raz som bol svedkom situácie ako z rozprávky "Pat a Mat". Pri Ekonomickej univerzite čistili na zastávke chodník, sneh zhrnuli na cestu, vtom prišiel pluh, ktorý to vyhádzal späť na chodník. Za chvíľu to nahádzali opäť na cestu, potom odišli, no pluh sa znova vrátil a opäť to bolo na chodníku
zimná udržba ktorá odpratávala zástavky na Mudroňovej tak trocha asi nerátala s tým že tam dneska budu sorky keďže v mantineloch zo snehu prekopala cestičky len pre trojo dverí ?
Btw, ta N29 to aj stihne vyjazdit za hodinu? Mali ju radsej nechat jazdit takto ako dennu nahradnu 28. Lenze potom by im chybala linka na Kramare zase.
No, neviem, nezda sa mi, ze by to takto za 60 minut otocil.
Vedel by mi nikto z vodicov alebo technicky znalych povedat ci maju aj nase Capacity moznost dvihnut poslednu napravu aby presunuli celu hmotnost zadneho dielu na tretiu hnaciu napravu a lepsie vyliezli zo zasnezenych zastavok? Pripadne ci o tejto moznosti nasi vodici vobec vedia... Ked vykapali skoro vsetky 68-micky...
Vcera som sledoval vodica co asi 3 minuty zapasil s rozbehnutim sa zo zastavky Most Apollo. Do zblaznenia stukal do prevodovky, striedal rezimy D-R, s autobusom to hadzalo a nie a nie sa rozbehnut. Aj som na vodica chcel zakricat nech najprv zavrie prve dvere ze tam ma blokovanie rozjazdu. Asi mu bolo horuco. Od poslednych dveri sa vsak tazko krici a dufal som ze mu to docvakne skor ?
Myslím že ten deň mal dispečing dosť práce s celým mestom a všetkými trakciami, okrem toho bolo plno nehôd. Takže oni boli radi, že sa obnovila premávka do Rače a viac sa neriešilo. Ostatné bolo na vodičoch, ktorí sa otočením na Vinohradoch asi napojili najvhodnejšie na svoj grafikon. Okrem iného vodiči sa musia riadiť aj zákonom ktorý hovorí že najneskôrpo 4 hodinách jazdy musia mať prestávku (alebo ukončenie služby.. to na margo tých vozov končiacich smenu vo vozovni..)
Problem s trolejom v Raci bol poobede, vecer uz elektricky mali jazdit normalne, tak naozaj naozaj neviem, preco po pol osmej neslo z Racka do Race nic prinajmensom tristrte hodiny. Vo Vinohradoch zostalo trcat aspon dvesto ludi. Prekvapuje ma, ze dispecing o tom nic nevie.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Michal111
Nepochopím túto logiku. Raz som bol svedkom situácie ako z rozprávky "Pat a Mat". Pri Ekonomickej univerzite čistili na zastávke chodník, sneh zhrnuli na cestu, vtom prišiel pluh, ktorý to vyhádzal späť na chodník. Za chvíľu to nahádzali opäť na cestu, potom odišli, no pluh sa znova vrátil a opäť to bolo na chodníku