66/11-3418 od 2:14 h. (N74 Trnavská-NAD -> HlSt) nepremával pre poruchu vozidla, neskôr na mieste prítomná aj pojazdná dielňa; od 2:30 h. až do ukončenia nočných spojov ho nahradil NZV/1-1834.
Počas tejto noci ostala väčšina semafórov po celom meste zapnutá (ktoré sú za normálnych okolností v noci povypínané), čo pôsobilo výraznejšie meškania nočákov a rozjazdy po 0:30 h. zo stanice boli vykonané spravidla s meškaním 6 až 9 minút.
4122 sa opravuje lebo historičák, čiže dá sa s ním ešte rátať, 4879 je tiež bojaschopný, pokial viem. 4815 stojí na poruchu, tomu by som nejak extra neveril, že sa ešte objaví v premávke. Otázny je ešte voz 4824, čo s ním bude, lebo bol tiež pojazdný, keď ho majitel odovzdal.
Všimli ste si vo výprave 6/1 7410?Nahradila 7507 a podľa výpravy je stále tam,čo sa mi zdá absurdné a logicky mi potom napadlo,že išla len po PKO a odtiaľ do tunela ako L4 a z L4 sa vymenila z niektorou 30T ☺ alebo nebodaj za jednu noc nabehlo na križovatku Štúrova - Jesenského 300 robotníkov a spravili križovatku a je to predčasne hotové? ? ?
Do premávky môžu ešte zasiahnuť 4827, 4815, 4120, 4111, ostatné vozy už zrejme nie, tie zrejme skončili, niečo by malo ostať ešte na náhr. diely pre tieto 4 ks a zvyšok čaká ich odstávka alebo rýchla smrť a lá kovošrot......treba uvoľniť miesto novým SORom (posledných 7 ks ak dobre rátam do vozovne Pta).
Ono tie deravé oplechovania na linke 205 svojou rezonáciou je výhodou len pre slabo počujúcich, zamávajú aj z diaľky. Lenže nevýhodou sú pre deti, sa načahovať na horné tlačitka na znamenie , pretože nové zastávky na znamenie v trnávke pre tieto vetriesky budú týmto hore tlacitkovanim ku zakladnej skole ešte o to prázdnejšie.
Pozdravujem výpravcu z Vozovne Trnávka a chcel by som mu poďakovať za vypravenie 6263 na linku 205. Je to naozaj zážitok cestovať takým prehnitým vozom. ?