4122 sa opravuje lebo historičák, čiže dá sa s ním ešte rátať, 4879 je tiež bojaschopný, pokial viem. 4815 stojí na poruchu, tomu by som nejak extra neveril, že sa ešte objaví v premávke. Otázny je ešte voz 4824, čo s ním bude, lebo bol tiež pojazdný, keď ho majitel odovzdal.
Všimli ste si vo výprave 6/1 7410?Nahradila 7507 a podľa výpravy je stále tam,čo sa mi zdá absurdné a logicky mi potom napadlo,že išla len po PKO a odtiaľ do tunela ako L4 a z L4 sa vymenila z niektorou 30T ☺ alebo nebodaj za jednu noc nabehlo na križovatku Štúrova - Jesenského 300 robotníkov a spravili križovatku a je to predčasne hotové? ? ?
Do premávky môžu ešte zasiahnuť 4827, 4815, 4120, 4111, ostatné vozy už zrejme nie, tie zrejme skončili, niečo by malo ostať ešte na náhr. diely pre tieto 4 ks a zvyšok čaká ich odstávka alebo rýchla smrť a lá kovošrot......treba uvoľniť miesto novým SORom (posledných 7 ks ak dobre rátam do vozovne Pta).
Ono tie deravé oplechovania na linke 205 svojou rezonáciou je výhodou len pre slabo počujúcich, zamávajú aj z diaľky. Lenže nevýhodou sú pre deti, sa načahovať na horné tlačitka na znamenie , pretože nové zastávky na znamenie v trnávke pre tieto vetriesky budú týmto hore tlacitkovanim ku zakladnej skole ešte o to prázdnejšie.
Pozdravujem výpravcu z Vozovne Trnávka a chcel by som mu poďakovať za vypravenie 6263 na linku 205. Je to naozaj zážitok cestovať takým prehnitým vozom. ?
Preco by som mal klamat... len som chcel vediet, co sa stalo... dispecer nepovedal "odvezte sa na Dudvazsku" ale "este asi pol hodinu ziadny tbus nepojde"... tak som siel autom
roman2