Sprostredkovane info:
auto v kolajisku pri obratisku KV
15min dozadu tam este neboli ani policajti ani hasici ani dispecing
stoja oba smery elektriciek
vraj na ceste v smere z dubravky do karlovky na vozovke sklo a este jedno auto na krajnici
Že by vozidlá, ktoré dokážu udržiavať v Poľsku, ex-NDR či na Balkáne v podmienkach absolútneho nedostatku čohokoľvek představovali pre sofistikované dielne DPB problém? V Lodži napríklad donedávna udržiavali (ak náhodou stále neudržiavajú) v prevádzkyschopnom stave 4 ks GT8 z Freiburgu s Geamaticom, nesmierne sofistikovanou elektrohydraulickou reguláciou odporovej výzbroje, ktorú v Německu dávno udržiavať prestali pre nedostatok ND. A čo asi živí stovky a tisíce garážistov v celom Ost kočku? To, že kúpia niečo, čo už Němec považuje za neopraviteľné a za pár korún to opravia. A to nehovorím o zvarencoch z troch búračiek ale o solídnych autách, za ktoré by som sa nehanbil.
Ide o to, či pre nejakých cca 15 vlakov treba zavádzať nejaký nový typ, s ktorým nevedia dielne robiť, nie sú na to diely, dielne.... (myslím, že neznáme mechanické časti a elektrická výzbroj budú väčším problémom, ako spriahadlá a sedadlá). Preto som navrhoval síce vysokopodlažné, zato nám známe vozidlá.
Súhlasím. T6 netreba nahrádzať. Sólo T6 by sa dala využiť ako školská, vianočná a vlastne by bola rezervou, kým sa nevybúra na šrot ďalšia T6. Potom by 7928 zaskočila za chýbajúci voz do súpravy. A chýbajúca súprava? Presunúť 7787+88 do Krasňan a konečne sprevádzkovať 7303+04. A bol by stav vyrovnaný ako pred haváriou 7927. Inak táto električka neuveriteľne priťahuje nehody... A tiež sa pridávam k ostatným, čo sa pýtajú: 7117? 7303+04? 7957+58?
A taktiež súhlasím s tým, že vozy sa nemusia vyradiť, stačí, ak sa zakonzervujú a schovajú pod strechu v Krasňanoch. Myslím postupne prvých 14 K2S tak, ako budú nabiehať km.
K2S nemajú zásuvku mnohočlenného riadenia + mal by si obmedzené možnosti spájania -> môžeš spájať analógovú výzbroj iba s analógovou a digitálnu iba s digitálnou.
Nedalo by sa čisto teoreticky spájať K2Sky do súprav ako napríklad v Berlíne sa spájajú KT4D? To by sa kapacitne mohlo vyrovnať jednej súprave T6A5. Viem že toľko ich asi neni aby sa to dalo, ale skôr mi ide o to či je to technicky možné.
Vo vyspelejšej časti Európy sa už predávajú jednak vozidlá dodatočne čiastočne znízkopodlažňované, jednak prvá generácia NP vozidiel, takže dalo by sa aj niečo onakvejšie zaobstarať ako košické T6, u ktorých sa dá dôvodne predpokladať, že budú vo veľmi biednom stave aj na bratislavské pomery - aspoň u košických KT8 odpredaných do Brna a kamsi na juh cez DPO som počul a videl hrôzostrašné veci.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.