Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #163884:
Okolo 14:15 stala aj Karlovka smer mesto.
Ruzinov zrejme opat stoji, kedze po Milde prave presla X8. Zaroven citit nejake nepravidelnosti v premavke trolejbusov, ale netusim ci to suvisi.
Reply on: Johny D #163882:
Premávka už niekoľko minút obnovená
Reply on: Jak44 #163881:
V týchto chvíľach už odklon električiek na Vajnorskú a pripravuje sa aj náhradná autobusová doprava X8
Reply on: Johny D #163880:
A pristup dispecingu excelentny. O 8:35 vyzva vodicom elektriciek, ze pri nemocnici stoji doprava, tak nech pocitaju so zdrzanim, ziadny odklon, ziadne informujte cestujucich dopredu...
Od 8:30 stojí premávka električiek na Ružinovskej pri nemocnici, smer Astronomická
Reply on: Solider #163876:
V iných mestách funguje lepšie dispečing. U nás sa tie ZV na konečných uživia dobre počas mimoriadností / výpadkov, kedy na konečnú nepríde už žiadne vozidlo, tak často sa pošle ten ZV ako posledný z konečnej po miesto prerušenia premávky. Inokedy zasa hradí po obnovení premávky to poradie, ktoré sa najťažšie / najneskôr napojí na svoj CP.
Plus samozrejme je to vhodné aj na hradenie bežných porúch, alebo vozov po mimoriadnostiach, ale to je mám pocit v menšej miere.

A okrem toho v Brne (a čo som videl aj v Plzni) vedia akýkoľvek výpadok čo i len jedného poradia eliny nahradiť záložným autobusom, ktorý sa napojí buď operatívne v centre, alebo na konečnej pri radiále. A síce taký autobusový ZV, ktorý ide v Brne popri trase e-8 (či už v Líšni alebo St. Lískovci) pôsobí celkom komicky (teda zastavuje v princípe iba na výstup), v centre obslúži všetky strategické zastávky a spred Hl. Nádraží ide z toho istého nástupišťa ako šalina.

U nás by tiež museli hradiť aj výpadok jedného poradia na el. linke busy a museli by ísť napr. po Obchodnej a cez tunel. (a cez Starý most). Vtedy by som bol kľudne za, nech sa zrušia električkové ZV na konečných (aj vo vozovniach) a ostali by iba nejaké sedavé zálohy na výpravniach.
Reply on: david1 #163874:
Tento rok to žiaľ asi nebude, ale aspoň sa o tom začína diskutovať na patričných miestach ...
Reply on: JamaVOku #163868:
Moja chyba, myslel som ze ide o delenky.
Reply on: Mike #163873:
Je rozdiel v podariť sa vypraviť a chcieť vypraviť. 33/40 je úplne v pohode aj s rezervou pre ÚD. Ja osobne by som však ešte 3 ks T3P preradil do KR a bolo by to 33/43. Pokiaľ ide o ZV, to by som riešil ako v iných mestách formou zálohy vo vozovni, ktorá by vyvážala vozidlá na trať, a tá by bola tvorená z aktuálne voľných vozov vo vozovni. Takže 33/43 TT (KR), 19/25 alebo 26 K2 (KR) a 49/65 (TR) je podľa mňa reálne a zabezpečiteľné aj s rezervou na 7,5.
Reply on: S499.1023 #163872:
Áno aj kombináciou týchto faktorov, ale to, že sa napríklad rozpadáva čierny panel nad oknami, asi nebude vinou koncepcie alebo stavu tratí ?
Reply on: Mike #163873:
Nebodaj sa chystá prechod na 7,5 min. int? Nie je to ešte moc skoro pred voľbami...
Reply on: Solider #163870:
Pokiaľ sa nezmení údržba, tak 33 súprav z Kr z celkových 40 je scifi (ktoré sa podarí vypraviť možno 3 dni z 30).

K Juráckym 29/30T/TT je treba pripočítať 3 KS ZV a sme na čísle 52/68, čo sa opäť obávam že je pri našej údržbe na hrane.

A k výprave K2 je treba propočítať 2 (3?) ZV, takže to vyraďovanie by sa nakoniec týkalo iba cca 3-6 vozov.

A ešte by som uvažoval s prechodom na int. 7,5 min., čo môže na niektorých linkách znamenať + vlak.
Reply on: Solider #163866:
Nerozpadáva sa kvalitný český výrobok najmä kvôli tomu, že jazdí po kvalitnom slovenskom zvršku a že Schadefabrika v snahe vyhovieť nezmyselnému zadaniu pristúpila na nezmyselnú koncepciu "Combino Düsseldorf"?
Reply on: Solider #163870:
Ja viem ze to tabulkovo vychadza, no nove eliny sa kazia a DPB si chce setrit, preto nasadzuje K2S .
Mesto si inak objednava aj K2S na L9 v prac.dni ?
Reply on: Petto #163869:
Tak si to spočítajme:

KR:
29 súprav T6
11 súprav T3
36 vozov K2

TR:
60 vozov 29/30T
8 súprav T3

Navrhovaný stav:

L1: 30T, L2: K2, L3: 30T, L4: 29/30/TT, L5: TT, L6: K2, L7: TT/K2, L8: 29/30/TT, L9: 29/30/TT

Vozy K2: L2 (7 vozov) + L6 (6 vozov) + L7 ranná špička (6 vozov) = 19 vozov / z 36
Vozy TT (KR): L5 (17 vozov) + L7 celodenky (8 vozov) + L8 (3 vozy) + L9 (5 vozov) = 33 súprav / zo 40
Vozy 29/30/TT (TR): L1 (6 vozov) + L3 (11 vozov) + L4 (17 vozov) + L8 (7 vozov) + L9 (8 vozov) = 49 vozov / zo 68

Z toho vyplýva, že pri zarátaní správky a zálohy je možné udržať v stave 25 vozidiel K2 /čiže vyradiť vozidlá 7101 až 7111/ bez akejkoľvek náhrady ?
Reply on: Solider #163864:
Patria ale ine vozy nemame. ?
Reply on: 810zssk #163867:
Ako by si to vyriesil?
Reply on: Solider #163866:
A to je nejaky problem vypravit na 9/14 poobede voz ktory bol rano na 9/10 a naopak?
Reply on: Petto #163865:
29/30T ale nejazdia kvôli tomu, že sú kvalitným výrobkom z českej fabriky Škoda, ktorý sa po dvoch rokoch rozpadáva. Čo sa týka kačíc na 9 v špičke, tam je to kvôli hlúpo urobenému CP 6+9, keďže je príkaz, že na linku 6 majú byť vypravované kačice (9/3 a 9/4 nejazdia okrem jedného spoja poobede na linke 6, ale bohužiaľ 9/10 ráno áno a poobede nie a 9/14 naopak).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.