Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #164722:
Tam asi fakt bude dôvod že nie sú prevádzkyschopné a toľko vozov je odstavených. Ako napísal, Miki v #164724, tam je rezerva okolo 5 vozov +-. Teda technicky vzato, prevádzkyschopné sú, ale často bývajú odstavené na to, že čakajú na nejaký plastový kryt, alebo vnútorné sklo (ktoré je zboku pri dverách pred sedačkami, alebo sklo vetráku atď ... a na takéto sklo sa čaká niekedy aj týždne).
Reply on: david1 #164725:
Pri električkách to nie je úplne to isté. Kačice by boli pre JD nový typ a neviem, či majú aj takú jamu pre bežnú údržbu. Každopádne JD sa im veľmi bráni. Nezabúdajte, že prvá séria kačíc chodila na údržbu na Martanovičovu. Pri trolejbusoch je to jedno - typy sú v oboch vozovniach rovnaké.
Reply on: Viliam22 #164727:
už včerqa poobede bolo rozkopané, ale bez presmerovania
Flash: rozkopana Prazska, uzavrete dva pruhy smer centrum, jeden pruh smer centrum presmerovany v protismernom pruhu, t.j. smer Patronka iba jeden jazdny pruh
#2866 s reklamou na Bistro.sk
Reply on: Mhr1 #164724:
Veď to isté máš pri električkách.
Do Krasňan by sa hodili ešte dupláky a pre L2,6 by zase mohlo ísť pár kačíc do Juráku...
Reply on: david1 #164723:
Ak by to bolo tak, tak je to o totálnom zmätku v hlavách zodpovedných. Stačí lepšie rozdeliť trolejbusy medzi vozovňami, aby najazdili rovnomerne. Ale nezdá sa mi to, Hroboňka vypravuje na linky 201,202,204,207,212 15+14+2+2+5=38 kĺbakov + dnes napr. 3 na t-33, to je už 41. Rezerva 5 nie je veľa, takže skôr si myslím, že sa krátke Hroboňáky objavujú na kĺbových poradiach z núdze. Ale asi by to stálo za oficiálnu otázku na DP, prečo sa kĺbových poradiach pravidelne objavujú krátke vozy. A musia s pravdou von - či ide o poruchy 31Tr alebo o naháňanie km pre málo využité 30Tr z Hroboňky. Aká je emajlová adresa DP na sťažnosti, podnety?
A šoféra trestajú - viac sa mu to zdržiava na zastávkach a on potom chytá ešte väčšie meškanie, ani si na konečnej neodpočinie.
Reply on: Jadran #164720:
Skôr si myslím že ten dôvod bude fakt v natočení km pre málo využívané kraťase.. Inak fakt neviem prečo by ostávali klobásy na stojanke. Šoféra nijak nevytrestajú , keď mu dajú kraťas. To skôr nasrdia ľudí..

Kedysi takto "naháňali" km pri električkách.
Pri bežne sólo linke 10 jazdili pred koncom roka dupláky. Dôvod bol ten istý.
Reply on: Jadran #164720:
Nemyslím toto ale prečo vypravujú sólo vozidlá na klbové poradia, ak prevádzkyschopné klbové vozidlá stoja vo vozovni.
Reply on: Jadran #164720:
Ty si naozaj myslis ze toto co si napisal je realita? To naozaj nemozes myslet vazne.
Reply on: S499.1023 #164719:
...a načo? Myslíš že je reálna šanca od nich dostať odpoveď v štýle "vzhľadom na určitú skupinku vodičov, ktorí trvale neposlúchajú, avšak ich trestať v zmysle interných predpisov nemôžeme, nakoľko nič neporušili, len nám sú nepohodlní, sme pre nich vymysleli šikanu v podobe vypravovania kapacitne slabších vozidiel na ich služby"?
Veľký makový, vyhnú sa priamej odpovedi ako obvykle.
Reply on: trolejbus6207 #164717:
Na hodinovú výpoveď by to nevydalo ale na žltú kartu v pohode. Bolo by vhodné spýtať sa DPB oficiálne.
Reply on: Mhr1 #164715:
To sa mi zdá blbosť, aj keď v tomto Kocúrkove je všetko možné... Na druhej strane, ak by to bola pravda, tak by som na mieste magoriátu ako objednávateľa prinútil vedenie DPB urobiť čistku vo vedení prevádzky trolejbusov. Raz keď platím výkon kĺbového vozidla a niekto svojvoľne rozhodne o vypravení sóla, mal by dostať hodinovú výpoveď. Ak som dobre rátal, tak okrem L33 a dvoch nočákov je v pracovný deň 97 poradí, nie je mysliteľné, aby to nebolo schopné 120 troj až štvorročných vozov vyjazdiť. To, že vozovne nie sú ochotné vypožičať nejaké vozy, aby pokryli výpravu, je tiež riadny bordel...
Môj príspevok 164712 mi niekto mínuskoval. Má na to, samozrejme, právo, ale mňa by zaujímalo, prečo. Od veci ten príspevok snáď nebol, keď má 4 plusky. Tak čo je na tom zle? Prosím vysvetliť. Lebo inak je to, ako keby pani učiteľka dala z diktátu päťku, ale neukázala žiakovi, kde urobil chyby...
Reply on: trolejbus6207 #164713:
Priatelia, včera som mal smolu a pri jazde na Palisády a späť som vždy natrafil na krátky voz na t-207. Opýtal som sa šoféra, čo je vo veci, či má toľko kĺbakov poruchu. Jeho odpoveď ma prekvapila: "Kdeže, to s tým nesúvisí, toto dávajú za trest (pochopil som to tak, akože malý napchatý voz, ktorý sa zdržiava pri výmene cestujúcich, je akoby trest pre vodiča). Kĺbových vozov je dosť, ale tieto malé sú nevyužité, najazdia málo kilometrov a preto ich na tie poradia obsadzujú." Nuž prekvapilo ma to, spočítal som výpravu a ono naozaj: v Pd vypravuje Hroboňka kraťasy na t-203 (6x), t-211 (2x) a t-209 (1x). Čiže 9 z 15, čo je naozaj málo (9/15 = 3/5 = 60%, ak dobre počítam). A na druhej strane Trnávka nevypravuje pre nedostatok prevádzky schopných 30Tr. Tak neviem - je to úplná haluz, alebo mohol mať vodič pravdu? A ak mal pravdu, to sa nemôžu 2 kusy presunúť na Trnávku? Vedel by to niekto od trolejbusov vysvetliť?
Aktuálne stojí Blumental smer mesto
Reply on: Mhr1 #164712:
Snáď by si nechcel po DPB takú triviálnu činnosť, ako rozmýšľanie? Však bohate stačí, že Delfín zabezpečil "trolejbusy" na ďalších 25 rokov(píšem v úvodzovkách, lebo troloSOR oproti Trollinu za trolejbus nepovažujem). A staré vozy radšej necháme zhniť, ako by sme ich udržali ako zálohu v prípade kolapsu, aký sme tu už zopárkrát zažili. Desím sa, čo bude, keď v zime zasa raz riadne nasneží...
Reply on: trolejbus6207 #164709:
Nerozumiem politike DP. Väčšina 15TrM 6617-6638 bola nedávno na GO, pokojne mohli 10-12 kusov nechať ako zálohy (+ 14TrM a niektoré 14Tr krátko po GO). Potom by stačilo v CP všetkých liniek nechať 1-2 negarantované poradia, na ktoré by sa v prípade výpadku SOR-ov vypravili staršie vozy. Mne ako cestujúcemu by určite lepšie padlo, ak by mi prišiel kĺbový voz s vysokou podlahou, než sa tlačiť síce v NP, ale krátkom voze. A invalida by vedel, že na niektoré spoje sa nemôže spoliehať ako NP, boli by predsa v CP riadne vyznačené.
Ale aj dnes by stačilo poradia t-204 a t-207 vypravované z Hroboňovej označiť ako negarantované a vypraviť tam 6621 alebo 6632 v prípade potreby. Veď od Pon do Pia len nečinne stoja na Hroboňke...
Reply on: mbronko #164705:
Do Petržalky nemôžu presmerovať hocijakú linku, keďže sú tam potrebné obojsmerné električky

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.