Tam si prednosť vynucuje väčšina vodičov na L9, ktorý idú smer Kapucínska.
Tiež ich asi mätie tá značka "daj prednosť v jazde" pre autá vchádzajúce do nám.SNP.
Ak ti nie je niečo jasné, tak sa spýtaj.
Vodič zvonil, keď bolo auto už na trati, tesne pred električkou, takže napriek tomu, že mal rozhľad široko ďaleko, ani ho nenapadlo spomaliť v dostatočnej vzdialenosti a dať vozidlu s prednosťou v jazde prednosť.
Na celom námestí neboli v tom čase žiadne iné vozidlá.
Nie je náhodou 7783+84 už tiež naspäť na Jurajovom Dvore? Lebo vo vozovom parku električiek má ešte stále uvedené Krasňany. Nerozumiem tomu, na JD nie sú tak dobre využité, Krasňany pritom vypravujú na e-7 kačice namiesto dvojíc. Aj na e-9 by sa hodilo viac dvojíc namiesto K2...
Z iného súdka, z piatka 11.01. cca 08:30. Na Trnavskej v smere z mesta 6107 na 205/4 išiel na diesel i s cestujúcimi. Netušíte niekto, prečo sa také niekedy deje?
Neexistuje, lebo v jednom mieste sa stykaju s cestou tri elektrickove trate. Hlavna cesta logicky nemoze mat tri vetvy, cize holt, jeden elektrickovy vstup do krizovatky bude musiet byt na vedlajsej.
A? Bola by to prvá križovatka tohto typu na Slovensku? Nehovorím, že si takéto križovakty užívam, najmä na mieste, na ktorých som prvýkrát, ale existujú. Tu by to našťastie uľahčoval istý zmysel pre pud sebazáchovy nehádzať sa po idúcu električku.
Vodič vozidla od Hodžovho na SNP má riešiť 2 križovatky súčasne? Keďže ak by mal dať prednosť niekomu v druhej, tak nemôže vojsť ani do prvej, lebo by za ňou nemohol pokračovať?