Neviete, čo sa stalo dnes (utorok, 9. 5. 2006) s trolejbusmi na Dolné hony? O 9:00 h išli z Kooperativy naraz až štyri 201-ky (pravdepodobne všetky s cestujúcimi).
Ozaj, ako sú riešené výjazdy a dojazdy trolejbusov? Tak ako pri električkách (že keď ide nejaký voz na výjazd za nejakým, ktorý je na linke, tak musí ísť stále za ním a čakať na zastávkach, bo ten prvý si nedá dole palice)? Asi blbá otázka, len sa uisťujem. ?
Podobné som videl okolo 15:00, v ľavom stáli kamióny, pred nimi nič, za nimi zápcha a čakali na zaradenie do pravého, tam ich ale asi nechcel nikto pustiť.
v mlynskej stali v pravom jazdnom pruhu kamiony a v lavom nic... nic nejazdilo... takto to bolo az po most lafranconi... na nom stal v lavom prude jeden kamion, ktory sa chcel zaradit do laveho... za nim nehorazna kolona auta + jedna 92ka, ktora sa tiahla az do petrzalky
O 13:00 už nijaká zápcha nebola, dokonca v zásade ani v kamionovom pruhu.
Re #44289 E499.3056: Alebo si nerozmýšľal ty. Ak postavíš nové trate, potrebuješ na ne vozidlá, takže ich budeš musieť kúpiť. A to, že sa nekupujú nové vozidlá, je skôr ? , keďže sa tým zakonzervuje súčasný stav, a také, že NP tramvaj, uvidím v BA možno o 20 rokov.
Ahoj. Netrepem. A inak s myslis, ze natriet konzervu novym lakom znamena VarCB3? Alebo celu konzervu rozobrat, anikoroziu a podobne veci spravit... to neni natierat konzervu. A ziadne nizkopodlazne elektricky nebudu, pokym nebudu trate... Nechcem, aby sa ta nizkopodlazna vykapala niekde pred prejazdom v Raci
Poprosil by som ta jednu vec: Netrep. Ten 2. odstavec tvojho prispevku je jedna velka chobotina. To, co navrhujes su typicky slovenske polovicate riesenia. Natierat hrdzave konzervy novym lakom nestaci. Skus sa pozerat troska do buducnosti.
Na L5 sa spravili striedaci, zmenil sa pocet vypravovanych vozov (-1), prestavky sa presunuli z Dubravky do Race, preto sa menil CP a preto sa aj posuvali niektore odchody.
Tie dva spoje z Dubravky suvisia s tym -1 vozom a skratenim prestavok v Dubravke, nejdu teda do vozovne, alebo na ine linky. ?
Doplnim sa. Islo o bielu verziu so skaredymi modrymi pasmi po celej dlzke vozidlo. Celo a zadok su biele, da sa to zmylit do Skrivankom alebo Kenvelom, ale ze to je 7953+7954 sa da zistit podla umelohmotnej klimatizacie tolko to... no vyzera to otrasne... dufam ze to bude viac stat ako jazdit...
Inak dopravny podnik zrejme pochopil, ze je lepsie zmodernizovat kramy a dojazdievajuce vozidla, ako kupovat 70 kusov elektriciek zo stvrt miliona. Za 100 mil. mame vsetky dozivajuce s novymi skrinami alebo po T3P rekonstrukcii. Istotne si myslim, ze pre petrzalku sa nekupia nove elektricky, takisto sa slubovalo neviem kolko klbovych autobusov a pride 22 patnastmetrakov. Ja som skor za rekonstrukcie a popripade renovacii trati, ci stavanie novych, ako kupovanie elektriciek za nie dobre 3 mld. SK! ? Za tolko korun mame zatrolejovanu celu petrzalku a vsetky slubovane useky, co sa vybudovat chceli a este ostavaju necelych 1,5mld sk... no proste zase niekto nerozmyslal, co navrhol.
Tie zápchy a množstvo kamiónov sú zrejme spôsobené tým, že hoci u nás bol včera štátny sviatok, Maďari veselo pracovali. Kamióny z MR do SR teda zostali stáť pred slovenskou hranicou a potom sa všetky naraz pohli. Včera som sa vracal z vlakom Budapešti a rad kamiónov na diaľnici začínal už kúsok za Mosonmagyaróvárom, teda dĺžka 15 km a viac. Sami si spočítajte, koľko je to vozidiel. Dnešné dopravné problémy sú teda celkom pochopiteľné
No,o tej viem - ta bola 14.2. - v spravach to okomentovali ako "Valentinsky bozk" ❤ ale to bolo pri OD Saratov. Alebo nie? ? To na Svantnerke vraj bolo cosi ine...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.