Z uvedeného vyplýva že cesta je o 10,5 minuty kratšia, keby sme aj uvzžovali s intervalom vlakov podpovrchovej dopravy 4 minuty - tak ešte stále je to v prospech elktričky 7 minút.
Tie čísla o tom motaní sa v halách sú z reality, aj v tej Prahe sa človek viac nablúdi eskalátormi tunelmi a halami ako precestuje.
Doprava na báze podpovrchovej dopravy sa vyplatí pri presunoch na dlhé prepravné vzdialenosti, čo by v prípade Bratislavy všetci Petržalčania museli cestovať aspoň do Rače.
? jaaaaj ja som zabudol, oni budú všetci robiť v CEPITe vo Vajnoroch.
Tie čísla o tom motaní sa v halách sú z reality, aj v tej Prahe sa človek viac nablúdi eskalátormi tunelmi a halami ako precestuje.
Doprava na báze podpovrchovej dopravy sa vyplatí pri presunoch na dlhé prepravné vzdialenosti, čo by v prípade Bratislavy všetci Petržalčania museli cestovať aspoň do Rače.
? jaaaaj ja som zabudol, oni budú všetci robiť v CEPITe vo Vajnoroch.
enumaelish
P.S.:Aby bol vlak atraktívny pre cestujúcich z Rače, odporúčam sa zamyslieť nad linkou k ŽST Rača.