Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: enumaelish #99923:
To je dobrý blud čo si vypustil, "že skuená Blava". Kto platí vodičov MHD v KE? Ty? Sa zamysli. Keby si bol zamestnaný a robil by si rok čo rok za ten istý plat a medzitým by Ti životné náklady stúpli (jedno o koľko) a svojim deťom by si nemal na začiatku šk. roka z čoho kúpiť ani výbavu, tak by si štrajkovať asi šiel tiež. Alebo má vodič MHD v KE zákonite zarábať MENEJ ako v BA (alebo hockde inde), lebo čo? Vodič MHD je tiež len človek, čo chce žiť DÔSTOJNE, čo je na tom divné? Požiadavka na zvýšenie platov vodičov v KE oprávnená JE. Keď budú naďalej nízke, tak bude naďalej ohromná fluktuácia a nebude mať kto jazdiť! A o koľko to navýšenie bude Ti môže byť srdečne jedno, nejde to z tvojho vrecka. /Hajzlov z východu si si mohol láskavo odpustiť./
Reply on: enumaelish #99928:
Samozrejme, že áno. Neporovnávaj Košice a Medzilaborce.
Reply on: enumaelish #99924:
PRECO by mal byt problem? Ved uz dnes si Slovak Lines - DPB uznavaju karty. Ked vie citacka SL precitat ze na karte je BID, bude vediet precitat aj to ze na karte je mesacnik pre pasmo 620. No problem.
Reply on: S499.1023 #99925:
a chceš mi nahovoriť,že stoja tam rovnako ako tu,že? aj voda, plyn, elektrika stoja rovnako, že? ? ?
Reply on: 810zssk #99921:
K tomu článku podľa mna je dobre nech štrajkujú nech ľudia vedia že aj vodiči možu štrajkovať nie len lekari. A veľku zásluhu majú na tom odbory, a to v Bratislave neni šanca na štrajk, však štrajk vodicov v roku 1997 bol veľkým úspechom,a teraz v odboroch su ludia ktorí nerozumejú danej problematike (alebo nemaju skor zaujem to riešit)
Reply on: enumaelish #99923:
Ty drúk, čo si sám zo Žiliny a myslíš si, že si Bratislavčan, myslíš, že v Košiciach sú lacnejšie potraviny?
Reply on: 810zssk #99914:
nebude na to treba aj nové vybavenie ktoré to nahodí na čipové karty alebo je to len otázka softwaru? Dúfam, že s kartami nebude problém. ?
Reply on: 810zssk #99921:
A zas sa tam navážajú do rozdielu medzi Bratislavskými a Košickými vodičmi v platoch, takže zas dobrá zámienka pre hajzlov z východu aby si mohli povedať "skruvená Blava", tak im prajem také isté ceny potravín a všeho ostatného, primitívi.
Reply on: eripmav #99916:
Najmä tá kvalifikovaná diskusia pod tým o blikajúcom indikátore privretia a protinázor, že vodič sa nemusí vôbec starať.
To vôbec nie je o státí na schodoch ale o tom, že 90% vodičov busov odchádza zo zastávky ešte s polootvorenými dverami a na nejakú kontrolku kašlú. A trolejbusári okrem toho vypînajú aj blokovanie jazdy.
http://ekonomika.sme.sk/c/3778721/Vodici-DPMK-Kosice-vstupuju-v-pondelok-do-strajkovej-pohotovosti.html
Pani vodici, kedy ich budete nasledovat? Uplne staci toto:
"Od pondelka ich budú striktne dodržiavať, čo znamená, že napríklad nepôjde na cestu vozidlo s technickými nedostatkami, prísnejšie budeme dbať na dodržiavanie rýchlosti a bezpečnostných predpisov a podobne" - prva podmienka by dopravne vykony znizila asi o 90% 😃
Reply on: eripmav #99916:
Mne sa nieco podobne stalo par rokov dozadu, bola to volaka kacica.. ja som vsak mal stastie ze ma mama zachytila a vytrhla nohu z tych dveri... opat sa vsak pytam AKO JE MOZNE ZE JAZDIA VOZY S VYPNUTYM / NEFUNKCNYM BLOKOVANIM ROZJAZDU S NEDOLAHNUTYMI DVERAMI?

Aj vcera na SORke nepriliehali dvere a zacali sa nebezpecne poootvarat...
Reply on: eripmav #99917:
práve preto by mali byť v nových vozidlách v BA fotobunky.. Vodiči nebudú mať stres, že niekoho privrú, a bude zaručená bezpečnosť..A ľudia si budú musieť zvyknúť, že sa nebudú môcť pchať do autobusu, keď je už preplnený..
Reply on: eripmav #99916:
na tomto fore som sa pytal kolko budu vodici dobrovolne porusovat predpisy a tak sa vystavovat riziku trestneho stihania - pri preplnani vozidiel - prekrocovani povolenej kapacity osob a stati na schodikoch...
zase sa nic az tak vazne nestalo - ale vodici by si mali jasne uvedomit ze navine budu oni - keby ho zabilo (co je len stastie ze nezabilo) tak hadajte kto pojde do basy... vyhadzovat ludi zo schodikov, alebo riskovat basu???
Karosa je najlepsia!!!!!!!! ?
Reply on: enumaelish #99907:
Samozrejme ze taketo PCL budu, ved to je jedna z najvacsich vyhod BID 🙂
Reply on: Marcelllooo #99777:
a co si predstavujes pod takymi pojmami diverzifikovana a variabilna? a PRECO by sa nemohla elektrickova siet postavit aj tam kde teraz nie je? vsak vlak v kombinacii s trolejbusmi mas aj teraz, tak co sa stazujes - mozes ist zo ZST Petrzalka vlakom na hlavnu stanicu no a odtial sa uz lahko dostanes na nivy 210-nou, aj na Flilalku 201-tkou ?
Reply on: Marcelllooo #99537:
"OTAZKA: Ked bude elektricka obsluhovat len 20% (dobre, povedzme 30%) Petrzalcanov, kto alebo co bude obsluhovat ten zvysok?
Ako bude rieseny dopravny prud Petrzalka - Nivy - Filialka, co je hlavna rozvojova os Bratislavy a buduce obchodne a administrativne centrum Bratislavy?

ODPOVED: Zase len autobusmi. Tak naco potom staviame tu elektricku?"

Máš pravdu. Samozrejme by sa doprava na Nivy mala riešiť (s tým určite budeme všetci súhlasiť). Obávam sa, že sa momentálne neplánuje riešiť vzťah Petržalka - Nivy - Filiálka inak ako vlakom zo ŽST Petržalka. Či toto spojenie bude pre ľudí príťažlivé závisí aj od intervalu. To však neznamená, že netreba riešiť vzťah Petržalka - centrum. A predpokladám, že aj po dobudovaní trate na Filiálku a električky na Šafko Petržalke ostanú určité autobusové linky (napr. 83,93), ktorých trasy nebudú súbežné s týmito systémami.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.