Teraz s trochou irónie. Čo tak spraviť verziu aby boli všetci spokojní. Presunúť električku tak, že prekročí Chorvátske rameno skôr pri Kauflande a pôjde už po druhej strane poza Tatra banku. Ono by sa nám to síce trochu predražilo, ale nestojí nám tých pár miliónov za to, aby boli spokojní 1 ? +možno ešte 1 obyvateľov Rovniankovej ulice? Čo sa týka dopravnej obslužnosti, určite by to potešilo obyvateľov Jiráskovej, Tupolevovej, .... A Rovniankovu nech obsluhuje TEN-T na Nivy. Budú mať svoj vláčik aj so super intervalom odhadujem tak 60 IC + 60 R niekam na Žilinu ???. Ale vlastne na dopravný prúd či ako to tu ? lllooo nazýva to bude určite kapacitne postačovať a kto nebude mať čas, kľudne sa môže duobusom na linke Rovniankova - Kaufland (dlhšiu trasu vzhľadom na náklady nemá zmysel stavať) odviezť síce nie k nosnému ale zato mnohonásobne viac preferovanému systému dopravy. Však oni kľudne počkajú nejakých tých 5-6 rokov. Za ten vlášik im to stojí.
Re #99888 ? lllooo: Mať Vás za predsedu samosprávy v baráku kde mám byt, tak si to asi hodím z najvyššieho poschodia. Mimochodom odkiaľ ide ten blud, Že Váš dom prvý, ktorý fungoval na magnetický zámok? Kamarátka v Dúbravke mala niečo také už pred rokom 2000. Neviem presne od kedy, to som nesledoval, ale v roku 2000 odchádzala do Čiech a vtedy to už určite mali.
Re #99888 ? lllooo: Mať Vás za predsedu samosprávy v baráku kde mám byt, tak si to asi hodím z najvyššieho poschodia. Mimochodom odkiaľ ide ten blud, Že Váš dom prvý, ktorý fungoval na magnetický zámok? Kamarátka v Dúbravke mala niečo také už pred rokom 2000. Neviem presne od kedy, to som nesledoval, ale v roku 2000 odchádzala do Čiech a vtedy to už určite mali.
S499.1023
Pletieš si znalosti s veľkohubým oháňaním sa cudzojazyčnými termitmi, ktoré majú slovenský ekvivalent. Používani termitu inžiniering je dôkazom veľkohubnosti a mlamodymnosti.
Ja chcem práve vidieť maticu, na základe ktorej vytvoríš ten tebou uvádzaný nerealizovateľný takt - dokázal si, že prevezmeš akékoľvek tvrdenie, ktoré sa ti "hodí" do kšeftu, pričom nie si schopný pochopiť ani zásady konštrukcie grafikonu.
NEMÁŠ podporu tisícov dotknutých vlastníkov (aj keby si mal, rádovo tisíce zo 150 tisíc Petržalčanov je VEĽMI biedny výsledok).
NEMÁŠ podporu miestneho zastupiteľstva, keďže uznesenie sa týka prepojenia železničných koridorov a NS MHD sa dotýka lev vágne, pričom absolútne neuvažuje o NÁHRADE električky vlakom. len o spoločnom využívaní tunela.
Tvoje bezhlavé útoky na Martina Fundárka, ktorý tu s tebou kvalifikovane (čo ty na svojej dopravno-lamerskej úrovni nemôžeš asi pochopiť) diskutuje len svedčia o tom, že si zúfalý a kopeš z posledného. Je mi úplne jasné, prečo tvrdohlavo odmietaš túto diskusiu opustiť a opkaujem ti - tu žiadne argumenty pre svoj úchylný šotosen nezískaš.
Neviem, prečo tu stále omieľaš Transport Tycoon (asi sa s týmto systémom v bezsenných nociach často hrávaš, keď tak dobre poznáš jeho možnosti) a dogmatické adorovanie električiek, keď ty sám si fetišisticky fixovaný na autobusy a čísla liniek, ako sám pripúšťaš v materiáloch, ktoré si sám o sebe vo svojom bezbrehom narcisizme zverejnil.