Teraz s trochou irónie. Čo tak spraviť verziu aby boli všetci spokojní. Presunúť električku tak, že prekročí Chorvátske rameno skôr pri Kauflande a pôjde už po druhej strane poza Tatra banku. Ono by sa nám to síce trochu predražilo, ale nestojí nám tých pár miliónov za to, aby boli spokojní 1 ? +možno ešte 1 obyvateľov Rovniankovej ulice? Čo sa týka dopravnej obslužnosti, určite by to potešilo obyvateľov Jiráskovej, Tupolevovej, .... A Rovniankovu nech obsluhuje TEN-T na Nivy. Budú mať svoj vláčik aj so super intervalom odhadujem tak 60 IC + 60 R niekam na Žilinu ???. Ale vlastne na dopravný prúd či ako to tu ? lllooo nazýva to bude určite kapacitne postačovať a kto nebude mať čas, kľudne sa môže duobusom na linke Rovniankova - Kaufland (dlhšiu trasu vzhľadom na náklady nemá zmysel stavať) odviezť síce nie k nosnému ale zato mnohonásobne viac preferovanému systému dopravy. Však oni kľudne počkajú nejakých tých 5-6 rokov. Za ten vlášik im to stojí.
Re #99888 ? lllooo: Mať Vás za predsedu samosprávy v baráku kde mám byt, tak si to asi hodím z najvyššieho poschodia. Mimochodom odkiaľ ide ten blud, Že Váš dom prvý, ktorý fungoval na magnetický zámok? Kamarátka v Dúbravke mala niečo také už pred rokom 2000. Neviem presne od kedy, to som nesledoval, ale v roku 2000 odchádzala do Čiech a vtedy to už určite mali.
Re #99888 ? lllooo: Mať Vás za predsedu samosprávy v baráku kde mám byt, tak si to asi hodím z najvyššieho poschodia. Mimochodom odkiaľ ide ten blud, Že Váš dom prvý, ktorý fungoval na magnetický zámok? Kamarátka v Dúbravke mala niečo také už pred rokom 2000. Neviem presne od kedy, to som nesledoval, ale v roku 2000 odchádzala do Čiech a vtedy to už určite mali.
Kami
Co sa tyka Trnavy, neviem ako by sa po koryte motala pomedzi IC, R, nakladne vlaky a velke primestske jednotky (takt 15/30 min.) este aj lahky vlak. A co by poschodova primestska jednotka robila v strede Petrzalky, tiez neviem.