Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: AAA #99869:
Kedy som tvrdil, že vlak bude využitý alebo som sa zstával systému nadvlak??? Ale, smaozrejme, nie som proti tunelovému prepojeniu žst. Petržalka - Filiálka, ale určite tento úsek bude mať význam hlavne pre regionálnu a diaľkovú vlakovú dopravu ako pre MHD. Nosným systémom by mala byť podľa môjho názoru jednoznačne električka, toto som tu vždy tvrdil a vždy to aj tvrdiť budem.
Reply on: AAA #99869:
mna celkom dostalo, ze si stranku ceni na "statisice" ?
Reply on: Marcelllooo #99852:
Ad Re #99837 intony: Ty máš mandát možno 1 -5 promile obyvateľov BA, teda mandát vzhľadom na BA irelevantný.
Ad Re #99851 Majo: Takže metro je zbytočné, ale vlak s totožnou kapacitou sa naplní. Hovorím o úseku Petržalka - Pribinova, kde bude ešte dlho počet cezpoľných malý.
Re #99858 Ike: Poskladajme sa na platenú tlačovú správu a vyvráťme mu to. Myslím to vážne.
Re #99865 Ike: Marcel, to že si neskromný mi bolo jasné, ale že si až tak samochválny, som si nemyslel. „Na webe chceme mať aj osobné stránky osobností tohto domu. Prvou osobnosťou s vlastnou podstránkou je pán Ferianc – umelecký rezbár, ktorý je známy aj v Európe. A dohodli sme sa, že druhou zaujímavou osobnosťou domu som ja sám,“ hovorí Slávik.
Reply on: Majo #99867:
zas, vidno ze odviedol kus prace...
Reply on: Ike #99865:
? ? ? To je iná celebrita teda... Taký druhý Martin Jakubec (ak si pamätáte, kto to bol...).
Reply on: intony #99864:
To si, dúfam, robíš srandu... ? ? ? Čo sa elektrickej časti vozidla týka, ako elektrotechnik by som o tom vedel rozprávať veľa, ale v skratke asi toľko, že poruchovejšie ako T3Mod sú asi naozaj už len RT6N1. Po karosárskej a inej stránke takisto úplne odfláknuté, naše dielne robia podstatne lepšie, a to si myslím, že nie sme nejakí extra lumeni...
Reply on: Majo #99863:
Mne sa ten dizajn páči ? k ostatnému sa nevyjadruejm, lebo neviem ?
Reply on: Solider #99862:
Zvolenčania síce zabezpečili vozidlu naozaj nepríťažlivý vzhľad, ale Dubničania kvalitou svojej elektrovýzbroje zase zabezpečili, aby ten voz menej jazdil ako stál, čo je podľa mňa horšie. Alebo, žeby to bol úmysel, aby sa vozidlo s takým "designom" nepretŕčalo po uliciach? Však sa neboj, aj ona bude raz Little Big City. ? Hoci neviem, či niekedy v priebehu najbližších 40 rokov najazdí kilometre aspoň do strednej prehliadky. ?
Reply on: Majo #99860:
Tak som to prečítal 🙂

7304 by som skôr nazval zvolenskou pomstou, dubničania to už len pochovali 🙂
Reply on: Ike #99858:
?
Reply on: Solider #99859:
Majo-riťný? ? ? ?

Re #99858 Ike: 7304 by som v Petržalke vidieť nechcel ani ja. ? Dubnická pomsta...
Reply on: Solider #99857:
som zabudol pripísať, že tak som to pôvodne prečítal ?
Reply on: Majo #99856:
"majoriťný" ? ? ?
Reply on: Marcelllooo #99852:
Nepripadáš si už ako obohratá platňa starého gramofónu? Milión ľudí Ti tu už vysvetlilo a podložilo silnými argumentmi a dôkazmi (mohol by som aj ja, ale nemám už na to chuť), prečo električku áno a Ty dokola píšeš v podstate to isté, ako v čase, keď si na túto diskusiu prišiel. A pochop už konečne, prosím, význam slovného spojenia "nosný dopravný systém". Nosným dopravným systémom (a mám pocit, že som už dvadsiaty človek, čo sa Ti to snaží vysvetliť) môže byť metro, vlak, nadvlak, električka, autobus, trolejbus. Je to skrátka majoritný dopravný systém v meste, ale nemôžeš povedať, že chceš NDS a nie električka, pretože ak sa postaví do Petržalky električka, ona bude NDS.
Reply on: Marcelllooo #99852:
Nie, nevybuchuje v každom ohľade. Vybuchuje Marcel + 105 ľudí.
Reply on: Marcelllooo #99852:
Stavba tratí sa reálne zvažuje i keď financovanie je zabezpečené, ale podľa mojich info, by malo ísť aj o spoluprácu s investormi.
Reply on: Marcelllooo #99852:
mas v tom hokej, pretoze prioritne sa doprava prisposobuje dochadzkovym prudom a nie dochadzkove prudy doprave ?
Reply on: Martin Fundárek #99835:
Zamerne uvadzam pesimistickejsie udaje, aby sa demonstrovalo, ze v reali to prejde v pohode.

Re #99836 Ike: Spravny dopravny inziniering je ako prve stanovenie si dopravnych prudov dnes a vo vyhlade 10, 20 a viac rokov a potom tieto prudy riesit nosnymi linkami a nasledne zahustit siet doplnkovou sietou.

Ja hovorim, ze je to okolo tych 20%.

Re #99837 intony: Ja mam mandat, aby som presne toto urobil.

Re #99840 Ike: Vidis, prisiel si na to aj sam ako sa robi dopravny inziniering.

Re #99841 Martin Fundárek: Jedna i druha tvoja vyzva tu uz bola splnena, staci dohladat v historii fora.

Re #99843 intony: Ja neviem o tom, ze by sa realne zvazovala stavba trate a vyclenilo sa financovanie.

Re #99845 kri: Pokial by to bolo riesenie spravne, teda v plytkom tunely a pripadna dalsia urbanizacia v lokalnych centrach prerusenych parkami/sadmi - bolo by to len to, co chceme cely cas. Nebol by dovod nepodporit takyto zamer.

Elektricka nie je vhodne riesenie pre Petrzalku. Zo ziadneho hladiska. Ani z dopravneho, ani z urbanisticky-kompozicneho. Skratka vybuchuje v kazdom ohlade.

Re #99846 intony: Zhruba si to velmi spravne vystihol, hoci tvojim zamerom bola ironia.

Re #99851 Majo: Aby bolo metro rentabilne, musi obsluhovat isty minimalny pocet ludi. Na jeden prud by som povedal tak okolo 300 000+ ludi minimum. Teda nateraz v Bratislave nerealne a nerentabilne.

Optimalne riesenie: Variabilna a diverzifikovana doprava v kombinacii elektricky tam kde su, vlak Petrzalka-Nivy-Filialka a inde doplnit trolejbusmi/duobusmi. Organizaciu dopravy rozlozit v case a v priestore. Najlacnejsie (investicne aj prevadzkovo) a dopravne odovodnene riesenie.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.