Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Majo #99615:
To je nielen Vieden, to je aj Pariz a dalsie (zapadne) mesta. Je to aj teoreticke vychodisko odbornej literatury.

Mericeho nazor je mozno laicky, nie je vsak v rozpore s odbornymi nazormi. Je len iny, ako ma kindermafia.
Reply on: Marcelllooo #99587:
načo sa ešte aj tu o tom vyjadruješ? Aby ťa zas bolo vidno do prdele? ? určite vždy lepšia elina ako tvoje s-bahno ? už mi to žere nervy. Všecek hnoj v tých návrhoch sa kryje množstvom odborných výrazov a pod.
Reply on: patrik #99595:
Spominat ju budem, lebo mozem a mam na to mandat. Aj z R5.

Re #99596 810zssk: NS MHD ale hlavne riesi ine dopravne prudy.

Re #99597 810zssk: Som.

Re #99599 810zssk: blablablablabla. blabla.

Re #99600 Ondro: Myslim to vazne. Ale ak uz nieco riesit - tak nieco, co vyhladovo konverguje k NS MHD.

Re #99601 810zssk: Prepravou ludi?

Re #99602 Kami:
1. Coze? 20% je dostatocne mnozstvo? A 80% maju aj tak riesit autobusy? Naco je potom dobre taketo riesenie? Ako nahrada 95 to je trochu drahy luxus na nase pomery.

Elektricka nesplna kriteria na to, aby mohla byt NS MHD.

2. Tato trat je alternativnou tratou. P{roblem je, ze trat ZST - UNS - Letisko je koridor pre medzinarodne rychlovlaky. Tu nie je mozna prevadzka lokalnych vlakov.

3. Ecute et repete: Prave si si uvedomil, ze elina je zbytocna a doprava sa da riesit busmi/trolejbusmi.

P.S. Mas od nich mandat?
P.S.2. Ano budu. Nech sa riesi aj zvysok.

Re #99611 AAA: Samozrejme. Grafikon sa vsak nerobi len tak sam od seba, ale na zaklade istych dopravnych narokov, ktore su vyjadrene hadaj cim - dopravnou maticou. Dopravna matica a grafikon su v podstate rozne pohlady na to iste z roznych uhlov.

Re #99612 Ike: Ucelove zavadzanie. Je to podstatne menej.

Re #99614 Kami: 20 (to je aj tych 50) % je sakramentsky malo na to, aby investicia bola rentabilna a aby dopravne riesenie bolo opodstatnene.
Reply on: merice #99605:
Niekto bol prvý raz v živote vo Viedni a už vynáša súdy? Ani viedenská doprava nie je ideálna, hoci oproti našej je neporovnateľne lepšia. To, že si sa viezol nejakým Talentom a bol si z tej jazdy uchvátený, Ťa ešte neoprávňuje prehlasovať, že je to dokonalé. Odporučil by som Ti robiť závery až keď kvôli doprave navštíviš viacero západoeurópskych miest a naštudovať si aj odbornú literatúru. lebo z Tvojho úsudku je viditeľné, že vo vedomostiach o doprave máš veľmi veľké medzery... A integrovaná doprava nie je žiaden zázrak, tak ako vo Viedni, funguje v každom poriadnom meste, napr. aj v Prahe, Brne... Bratislavská regionálna koľajová spoločnosť (žiadne "a" v názve nie je) neprevádzkuje osobnú dopravu, pretože tak robiť nechce.
"A opakujem som zastancom rozvoja električky iba na lavom brehu rieky. V Petrzke stacia trolejbusy, autobusy a Ten T popod Dunaj na ŽST Petržka." - to len potvrdzuje neodbornosť Tvojho úsudku.
Reply on: Ike #99612:
20% je dost na to, aby sa na elektricke uzivil slusny interval. Inak pri 5 min pesej vzdialenosti a 5 min intervale subeznej autobusovej linky, uz sa mnohym oplati ist tu 1 zastavku busom (mam takmer 100% istotu, ze pri pesom presune ma nieco predbehne). Na dopravu k elektricke budu ludia, okrem pesobusu, vyuzivat tak linku 99, ako aj linky ktore jazdia aj cez Dunaj. Tie tiez sluzia aj na lokalnu obsluhu sidliska.
Reply on: merice #99610:
On sa ani nevykruca, on dotuje prímestskú autobusovú dopravu. Železničnú dopravu zas dotuje ako celok do roku 2009, či 2010 štát.
Reply on: Kami #99602:
20% je dost... no v pesej dostupnosti je tam (vzhlladom na to ze zastavka nie je po celej dlzke trate) je minimalne 50%... 20% je cislo z hlavy, ktore moze povedat len niekto nekompetentny
Reply on: Marcelllooo #99582:
Chceš pvoedať, že inžnier, ktorý stavia dopravné stavby vie robiť grafikón?
Reply on: AAA #99608:
To som si sice nebol na sto pro isty, ale diky. Myslel som si to. Ale mohla by sa predsa zapojit do programu regionalnej osobnej dopravy a zaclenit sa do BID. Ak bude raz dokonale fungovat samozrejme. Ale podla mna sa BA kraj nemoze vykrutit zo zodpovednosti za verejnu prepravu osob smer BA kraj - BA a opacne.
Reply on: drink #99607:
Ja som prečítal Odborného domovníka ? ?
Reply on: merice #99605:
Bratislavská regionalna a kolajová spol. vykonáva nákladnú dopravu.
Reply on: drink #99606:
...Odborného oborníka ?
Reply on: Kami #99604:
Asi by to chcelo vyjadrenie nejakého oborníka, ale 1 minúta sa mi nezdá.
Neviete kedy začnú stavať resp. budovať tu S Bahn? Myslim to co ma ist okolo Martin. cintorina a smer PB ci Vrakuna. Napadlo ma to, lebo som bol v piatok vo Wien a vyskušal som si takmer všetky druhy dopravy a aj všetkych dopravcov. MHD vo Wien cez Wiener Linien, Vlako-električka Badner Bahn cez Wiener Lokalbahnen, S Bahn smer Leopoldsdorf cez OBB a Linku 265 smer Siebenhirten-Vosendorf cez Postbus. Je to dokonale. Viacej prepravcov na jednom uzemi. S celodennym listkom som sa mohol premavat po hranice Viedne. Mam pocit ze v Blave vsetko riesi iba DPB. Mame predsa zamer zveladiť BID ale ani o Bratislavskej regionalnej a kolajovej spol. som uz dlho nic nepočul. Sam DPB nič nevyrieši. A predsa do Blavy chodí plno cezpolných, tak by sa mali na NDS spolupodielať. Myslim BA kraj. A opakujem som zastancom rozvoja električky iba na lavom brehu rieky. V Petrzke stacia trolejbusy, autobusy a Ten T popod Dunaj na ŽST Petržka. ?
Reply on: drink #99591:
pokial nasa severna draha (ako som pocul) zvladala interval radovo v minutach (neviem ci si dobre pamatam 1 min.), tak na miestach subehu z hlavnych trati moze byt pekne rusno. Nadregionalne vlaky do IDS nepocitam, tie asi nebudu stat na kazdej zastavke v BA a nepojdu ani mne domov.
Reply on: 810zssk #99601:
nijako, ale nebude sa budovat zla skareda hlucna barierova elektricka
Reply on: Marcelllooo #99581:

hehe, v #99570 som myslel 1+2+3 (ciel), alebo 2+3 (BID), v sucasnosti iba 3 (vlak ZST PE - UNS - BANM nie je velmi pouzitelny).

1. 20% je dost, ostatnych riesi podporna busova doprava (napr. L99). Elektricka PLNI funkciu NS a pre PE postacuje. Cize ziadam ju prave preto, ze vyborne obsluzi zakaznikov linky 95, plus pritiahne dalsich.
2. vzhladom na technicke problemy prepojenia elina/vlak je lepsie rozdelenie ine - cez tunel (smer Raca) a cez UNS a BA NM (DNV, Zahorie)
3. lenze to je aj sucasny stav. akurat Stary most nebude obsluhovat autobus, ale elina.

ad PS: ja zastupujem 1 vlastnika priamo. 😛 a ak berieme do uvahy tych 20%, tak nas je tu takych viac.
ad PS2: tie lokality budu nielen cielom, ale aj zdrojom ciest - do celej Bratislavy.
Reply on: Marcelllooo #99593:
Ako z dopravneho hladiska pomozu trolejbusy? Ano, je tu ich ekologicky prinos, ja sa ale pytam ako pomozu dopravne.
Reply on: Marcelllooo #99594:
keby som tu necital tvoje prispevky, tak by som si myslel ze ot nemyslis vazne.....
Reply on: Marcelllooo #99593:
Nepresadzujete. Vy len presadzujete take riesenie ktorym sa chcete zbavit elektricky (fuj, zla, barierova, neesteticka, kolizna, zabijajuca psiky venciace sa na Fosterovej) ktora sa Vam (bez jedineho argumentu, ktory nebol vyvrateny FAKTAMI) nepaci.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement