Reply on: intony #99361:
Ak ti môžem dať porovnanie, je to presne to isté, ako keby si Karlovešťanom zrušel električkovú trať na nábreží v Podhradí a nechal by si iba rýchlu zrekonštruovanú električkovú trať smer Slovany, pretože by si vravel, že ľudia už nebudú cestovať na Kamenné námestie, pretože sa všetok život presunie do Slovanov a Filiálky, pričom na smer Podhradie a Hviezdoslavovo nám. im bude stačiť trolejbusový subsystém v podobe linky 133 ?
Marcelllooo
Hovoris, ze elektricka bude lepsie obsluhovat uzemie Bratislavy. Bude tomu tak aj vo vyhlade 2015, 2025, 2030? Preco?
NS moze byt na baze kolajovej alebo kolesovej (elektricky, autobusy, autobusy vo vyhradenom pase atd.) ale dolezite je v tomto ohlade to, ze splna niektore charakteristiky. V podmienkach BA nesplnaju ani busy, ani trolejbusy a ani elektricky kriteria na to, aby mohli byt NS MHD.