Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Marcelllooo #98638:
Ak ten problém technici nevyriešia tak čo? Budeš aj tak trvať na duálnej dráhe? Neni to ujeté? SAFETY FIRST predsa! A nepovedz mi,že ak to nevyriešia, tak je to problém technikov a že sú nemožní,ok?! Všetko musí klapať a nielen ekonomika a ekológia ale aj technika. Tie duálne trate čo sú, tak tam eliny majú mnoho faktorov príbuzných s vlakmi keď to tam asi funguje ale pozri na naše vozidlá! Tie niesú pomaly bezpečné ani na naše trate ?
Reply on: AAA #98840:
Vymenuj piatich svetovych dopravnych inzinierov, ktori tvrdia, ze navrhovana elektricka do Petrzalky splna kriteria pre NS MHD. Nemal by to asi byt pre teba problem...

Rozhodujuci a zavazny je pravny stav. Ked sa na domovych schodzach preberal IZ, ucast bola nezvycajne nadmieru vysoka. Je to ludmi vnimane velmi citlivo a nie je im jedno ako dopadne okolie ich domov.

Uzke hrdlo vyplyva z topologie elektrickovej siete ako hviezdy so vsetkymi negativami a CMO ako uzke hrdlo je jednym z nich. Mozes sa jedovat, ale to je objektivny fakt. Tunel popod Karpaty je jednym riesenim (drahsim a technicky narocnejsim), lepsie je dopravu diverzifikovat.
Reply on: pressburger #98727:
kedysi sa na kolárku točila na konečnej 27čka a to bol kĺb...
Reply on: 810zssk #98845:
Vyskumny ustav domovnicky... To sa uchyti 😃 Odteraz uz VUD-ke inak nepoviem 😃
Reply on: drink #98853:
Spravna otazka na spravnom mieste 😃
Reply on: 810zssk #98863:
Ad nové stanice - do 2011 bude asi hotová štreka po Vrútky, budeme mať milión Bmeer vozňov a ďalší milión 2x modernizovaných nemeckých vozňov ?
Reply on: intony #98867:
Chýba a chýbať bude... už nie je kde rozširovať a zobrať pruh IADistom by bolo horšie, než je to teraz ?
Reply on: Ike #98864:
Vie sa, bude približne v miestach ZŠ Kalinčiakova.
Reply on: 810zssk #98866:
Tak som asi teda vtedy niečo prepočul ☺ a je ešte možnosť, že nevie, že na Vajnorskej nie sú trolejbusy, pretože sa čudovala, že na Šancovej chýba bus-pruh ?
Reply on: intony #98865:
Na verejnej diskusii o MHD. "Z Roznavskej je pristup autobusmi, z Vajnorskej elektrickami a trolejbusmi" 😃
Reply on: 810zssk #98863:
To kedy prehlásila je po Vajnorskej bude prístup k štadiónu trolejbusmi? V poslednom čase sa dozvedám veci, najskôr Eurovea a električky a potom toto..
Reply on: 810zssk #98863:
k tomu stadionu co sa este uplne nevie kde bude ale planuju ho dat co najviac do centra? ?
Reply on: Ike #98862:
Ked si vsimnes v Polsku uz PKP chystaju obnovu vozoveho parku, nove stanice atd. U nas NIKTO nepredlozil ZIADNE riesenie verejnej dopravy (okrem toho ze Kratochvilova vyhlasila ze po Vajnorskej bude pristup k stadionu trolejbusmi).
Reply on: 810zssk #98846:
Nema sa co robit 😃 jedine ze by chodili prazdne busy na miesto kde ma stat stadion, ktory uz nema vela casu na stavbu ?
Reply on: 810zssk #98860:
Hold, Slovensko ? Ja sa obávam či sa bude NIEČO vôbec robiť. Predstavujem si rozkopanú hlavnú stanicu, osožákov vyberajúcich pokuty, posilové spoje na 61-tke označené ako X61, špeciálna linka zo stanica a letiska na štadión a na nej 2638 ktorá si bude veselo vytrubovať ? ? ?
Reply on: Solider #98859:
Akurat ze poliaci to maju o rok neskor a uz robia. Tu nic.
Reply on: 810zssk #98846:
Tu sa naozaj nič nerobí. Teda aspoň zatiaľ. Snáď sa do 2011 veľa vecí zmení, dúfajme. Možno by som chcel veľa, ale zopakovať taký FIS, ako bol v 1970, by tiež nebolo na škodu ?
Reply on: drink #98853:
Na základe toho, že bude radšej, keď budú chodiť električky viackrát do hodiny ?
Reply on: Mikimaus #98847:
Staci bojkotovat vazeneho pana domovnika.
Reply on: Marcelllooo #98834:
Teraz si s prepáčením kakáš do úst. Ak vravíš, že samotná trasa električky je priestorom pre hĺbenie (aj to iba v Dúbravke a Ružinove, pretože trasa v Karlovej Vsi je diametralne odlišná), tak potom nemôže byť žiaden problém prebudovaváť existujúce trasy, ktoré by si vraj hĺbil pre metro.
Zaujímavé je to, že pri hĺbení v samotnej trase električky pre metro by sa nemuselo vyvylastňovať, neboli by vynútené náklady, atď., ale ak by sa v samotnej trase mal postaviť podjazd alebo absolútna preferencia, zrazu by išlo o vynútené náklady, vyvlastňovanie a výkup nových pozemkov.
Toto mi vysvetli, ako je tento zjav medzi nebom a zemou možný? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.