Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #98864:
Vie sa, bude približne v miestach ZŠ Kalinčiakova.
Reply on: 810zssk #98866:
Tak som asi teda vtedy niečo prepočul ☺ a je ešte možnosť, že nevie, že na Vajnorskej nie sú trolejbusy, pretože sa čudovala, že na Šancovej chýba bus-pruh ?
Reply on: intony #98865:
Na verejnej diskusii o MHD. "Z Roznavskej je pristup autobusmi, z Vajnorskej elektrickami a trolejbusmi" 😃
Reply on: 810zssk #98863:
To kedy prehlásila je po Vajnorskej bude prístup k štadiónu trolejbusmi? V poslednom čase sa dozvedám veci, najskôr Eurovea a električky a potom toto..
Reply on: 810zssk #98863:
k tomu stadionu co sa este uplne nevie kde bude ale planuju ho dat co najviac do centra? ?
Reply on: Ike #98862:
Ked si vsimnes v Polsku uz PKP chystaju obnovu vozoveho parku, nove stanice atd. U nas NIKTO nepredlozil ZIADNE riesenie verejnej dopravy (okrem toho ze Kratochvilova vyhlasila ze po Vajnorskej bude pristup k stadionu trolejbusmi).
Reply on: 810zssk #98846:
Nema sa co robit 😃 jedine ze by chodili prazdne busy na miesto kde ma stat stadion, ktory uz nema vela casu na stavbu ?
Reply on: 810zssk #98860:
Hold, Slovensko ? Ja sa obávam či sa bude NIEČO vôbec robiť. Predstavujem si rozkopanú hlavnú stanicu, osožákov vyberajúcich pokuty, posilové spoje na 61-tke označené ako X61, špeciálna linka zo stanica a letiska na štadión a na nej 2638 ktorá si bude veselo vytrubovať ? ? ?
Reply on: Solider #98859:
Akurat ze poliaci to maju o rok neskor a uz robia. Tu nic.
Reply on: 810zssk #98846:
Tu sa naozaj nič nerobí. Teda aspoň zatiaľ. Snáď sa do 2011 veľa vecí zmení, dúfajme. Možno by som chcel veľa, ale zopakovať taký FIS, ako bol v 1970, by tiež nebolo na škodu ?
Reply on: drink #98853:
Na základe toho, že bude radšej, keď budú chodiť električky viackrát do hodiny ?
Reply on: Mikimaus #98847:
Staci bojkotovat vazeneho pana domovnika.
Reply on: Marcelllooo #98834:
Teraz si s prepáčením kakáš do úst. Ak vravíš, že samotná trasa električky je priestorom pre hĺbenie (aj to iba v Dúbravke a Ružinove, pretože trasa v Karlovej Vsi je diametralne odlišná), tak potom nemôže byť žiaden problém prebudovaváť existujúce trasy, ktoré by si vraj hĺbil pre metro.
Zaujímavé je to, že pri hĺbení v samotnej trase električky pre metro by sa nemuselo vyvylastňovať, neboli by vynútené náklady, atď., ale ak by sa v samotnej trase mal postaviť podjazd alebo absolútna preferencia, zrazu by išlo o vynútené náklady, vyvlastňovanie a výkup nových pozemkov.
Toto mi vysvetli, ako je tento zjav medzi nebom a zemou možný? ?
Reply on: merice #98713:
Prechod električky cez Šafko je realizovateľný povrchovým spôsobom bez semafórov s prednosťou električiek (pri vylúčení IAD zo Šturovej a zo starého mosta) podobne ako Hurbanovo námestie.
Reply on: intony #98750:
"v ostatných častiach Európy a nie len Európy, prežíva električka renesanciu" - To je pravda, ale všade sa nájdu aj odporcovia (viď referendum vo Florencii). Dôležitú úlohu má jednoznačný postoj vedenia mesta. Bratislavskí radní svojou nerozhodnosťou nahrávajú práve odporcom električiek, pretože neinformovaní ľudia ľahšie podliehajú demagógii.
Reply on: Solider #98761:
"Keď postavíš Slovači na váhy električky s intervalom 90 sekúnd a vlakom s intervalom 4-5 minúty, tak ver, že si radšej vyberú električku." - Na základe akých skúseností si prišiel na to, že si Slovač vyberie lepšie riešenie?
?
Reply on: merice #98773:
Súhlas ❗
Reply on: merice #98775:
"Myslím si, že nové autobusy a trebárs aj tie trolejbusy cez Apolo by to zvládli" - radšej takto, ako vyhadzovať VEĽA peňazí na zlé riešenie. Ale to "zvládli" je veľmi relatívne. Električka by to aj zvládla, aj by dopravu v Petržalke pre veľké množstvo obyvateľov podstatne zlepšila. Aj pre tých, ktorí si to teraz nepripúšťajú.
Reply on: Marcelllooo #98792:
Ak si si nevšimol, 810zssk nehovoril o svojich fotkách. ?
Reply on: merice #98804:
"Neviem či u nás dopravu /budúcu/ bez metra možno stále nazývať NS. To som ešte nie úplne vyriešil s mojim svedomím." - Tvoje svedomie môže byť kľudné ? , pokiaľ nebude mať Bratislava milión obyvateľov, bez metra sa zaobíde. Okrem toho, napríklad budúci S-Bahn by mohol prebrať v roku 2015 možno 10% osobokilometrov MHD, takže E+TB+A+SB+L (to L je lodná doprava ? ).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.