Reply on: merice #98736:
Ak ides riesit dopravu v meste, tak ju musis riesit systemovo a koncepcne. A najme dlhodobo reflektujuc rozvojovy potencial. To splna NS MHD (navrhovana elektricka nie).Metro sa v BA nezamietlo, stale je sucastou strategickych planov a tieto boli pri DUS TEN-T17 koridoru potvrdene.
Ovela jednoduchsie, lacnejsie a pritom stale adekvatne riesiace dopravu je riesenie trolejbusmi, tam kde elektricka absentuje.
Dopravno-urbanisticke riesenie navrhovanej elektricky v Petrzalke je zle z hladiska dopravneho aj urbanistickeho.
Dogmaticke adorovanie elektriciek spolu s hypotetizaciou situacie miesto reflektovania skutocnosti je nespravne a skodlive.
pressburger
Ale myslím si, že L95 dat na Kollárovo nám., pričom by sa točila cez Nám. Slobody, Starohorskú a Radlinského, lebo sa mi zdá, že na Kollárovom, kde sa točí L80 je oblúk na kĺbové dosť prudký... Neviem.
L78 dať cez Vajanského nábrežie na Zochovu.
L50 cez Most Apollo, Einsteinovu k Auparku.
L70 - pôvodná trasa
To je môj názor.