Presne tak. Tak si pečitaj od iných diskutujúcich čo sa plánuje vytvoriť z Dostojevského radu. L 70 musí ísť pod Nový most je to ok. článok 98711
Nesmieme vytlačiť busy z Dostojevského radu a z Vajanského nábr.
"Na MHD sa treba pozerat v komplexicite, systemovo a koncepcne. Treba chapat organizmus mesta, regionu, v ktorom je umiestnena" Ak je liek na obličky dobrý, môže uškodiť srdcu. To sú vedľajšie účinky. Ak je niečo dobré pre Dlhé Diely tak to už nemusí byť dobré pre Dolné Hony. Ale celkovo je to dobré pre mesto. Netreba pozerať moc komplexne. Každý orgán tela, čiže MČ mesta má iné potreby. Aj v rámci jej možnosti. A zato, že bude okolo Dostojevského radu budúce obchodné centrum mesta ešte neznamená, že tam nesmú chodiť linky mhd. Ja som za budovanie /mimo Petržalku tam nech je to, čo sa aj s tým ráta/, električkových trás v meste. Presne také aké máme teraz. Samozrejme s modernejšími vozidlami. Som za to aby električky išli aj keď jednosmerne cez Euroveu, cez Prievozskú, a všade tam, kde to cesty dovolia. Ale nie tak, že zastávky budú zase každých 300 metrov. To je blbosť. Som za eliny v meste.
"Upinat sa na elektricky, ktore su investicne narocne a dopravne neflexibilne" - Toto je podľa mňa perla dňa ? Áno električky sú investične náročné a dopravne neflexibilné. Ale akurát v porovnaní s autobusmi a čiastočne s trolejbusmi. Rozhodne sú investične menej náročné (a čiastočne aj flexibilnejšie) ako metro či podzemná železnica ...
Povieš A a nepovieš B. Pripomína mi to tento vtip:
Gorbačov a Reagan mali preteky v behu. Reagan dobehol prvý, Gorbačov za ním. Americké noviny napísali: "Prezident Reagan dobehol ako prvý, prezident Gorbačov posledný!" Sovietske napísali: "Prezident Gorbačov dobehol na peknom druhom mieste, Reagan predposledný!"
Oboje noviny mali pravdu, ale chýbala časť informácie (vo vtipe o počte účastníkov, v tvojom príspevku o tom, v porovnaní s čím je električka nevýhodná).
Ukončenie L70 na ASMN by bolo problematické, nakoľko odtiaľ sa nedá odbočiť doľava na Prievozskú (nemala by sa ako dostať späť do Podujnajských Biskupíc).
Iba som reagoval na temu, predlženie linky 95 na hl. stanicu. Asi chyba Petržalčanon viac takých spojení. Neviem nie som z piateho okresu. A niekto tu už vytkol, že L 13 je velká obchádzka. Tak neviem.
"Ze je to hovadina viem rovnako dobre ako ty. Nehovoriac o suvislostiach, ktore si nespomenul (obchadzka Novy most-Einsteinova-Apollo)... Co vsa nic nemeni na skutocnosti ze IZ NS MHD s tymto rata a vytvara takuto situaciu."
Hovoríš o dokumente Nosný systém MHD prevádzkový úsek Janíkov dvor - Šafárikovo námestie v Bratislave (zámer podľa zákona č. 127/1994 Z. z.) Ak áno, môžeš, prosím, uviesť stranu, na ktorej sa o tom píše? Prípadne ešte lepšie stranu a citáciu?
Ak hovoríš o inom dokumente, poprosím tie isté informácie + jeho názov.
Ci bude Twincity konecna alebo len priebezna zastavka MHD alebo ich kombinacia, to ukaze buducnost. Neviem o tom, ze by sa to uz teraz riesilo.
Nerozumiem s cim presne so mnou nesuhlasis.
Buduce obchodne centrum mesta bude na Dostojevskeho, Mlynskych nivach, Prievozskej, Gagarinovej. Devinska brana ako aj okruh vajnory-raca su hudbou buducnosti. Upinat sa na elektricky, ktore su investicne narocne a dopravne neflexibilne je kratkozrake, neoptimalne a neekonomicke.
Uzemne rozhodnutie a stavebne povolenie moze byt vydane len na investicny zamer, ktory bol kladne posudeny MZP SR.
Re #98713 merice: Ze je to hovadina viem rovnako dobre ako ty. Nehovoriac o suvislostiach, ktore si nespomenul (obchadzka Novy most-Einsteinova-Apollo)... Co vsa nic nemeni na skutocnosti ze IZ NS MHD s tymto rata a vytvara takuto situaciu.
"Krizovatka Safarikovo namaestie sposobi, ze bude pre tah Vajanskeho - Dostojevskeho neprejazdna, s cim sa do buducna uvazuje. " To akože pre individ. dopravu? To sa nikdy nestane. Ani do budúcna. Museli by potom dať tieto dbe uliced pod zem. Nereálne. A v minulosti sa uvažovalo o lepšej organizácii týchto ulíc. Vytvorenie niečo ako je vo Wien ring a gurtel.
Tak to viem, že to bude Twin city. Ale bude tam konečná niektorých liniek mhd aj v buducnosti! Alebo sa už ani s tým neráta? A to s tebou nesúhlasím. Treba chapat ako org. mesta. Ak sa tak ako v Balve pristupuje k vytvaraniu NS, ze z Petržky do mesta, predlženie električiek do nových častí, Devínska brána, spojenie Zlaté Piesky s Račou a pod. Preto treba nabúrať osvedčené veci? A sťažiť ľuďom pohyb po meste? Nie všetkých obyvateľov sa NS dotkne primárne! Treba prihliadať na potreby jednotlivých MČ. Ak raz bude elektrická trakcia v meste premávať po hlavných ťahoch /Gagarinova, Tomášikova, okolie Patrónky/ ja viem, že to nikdy nebude, neznervoznujeme sa, tak vtedy rád využijem elinu na šafko, ale ak mám k dispozicii bus...
A ešte. Nie všetko čo je napísané v tom IZ NS, bude aj praktické riešenie. Neverím tomu. Nepochybne sú tí ľudia ako taký experti, ale za PC sa inač žije ako v relite na ulici.
Na MHD sa treba pozerat v komplexicite, systemovo a koncepcne. Treba chapat organizmus mesta, regionu, v ktorom je umiestnena. Treba chapat ucel a miesto jednotlivych subsystemov: NS, tiazove linky, doplnkove linky. To len take namety pre dalsie rozvijanie myslienok...
Krizovatka Safarikovo namaestie sposobi, ze bude pre tah Vajanskeho - Dostojevskeho neprejazdna, s cim sa do buducna uvazuje.
Upozornujem tiez, ze ASMN caka asanacia este tento rok a nova stanica bude zasadena do projektu Twin City...
Budem sa snažiť ! Snad mi to vyjde. Chcel by som ale povedať, že by sme mali hladieť na mhd aj z inej stránky ako NS. Okrem električiek tu premávajú aj busy a t-busy. Medzi Malou Scénou /či sa to ešte tak vola, neviem/ a Novým mostom nebude už žiadna zastávka? Myslím, že veľa ľudí ju využíva na vystupovanie z L50 a peší presun do centra mesta. Ale budiš. Tak sa už zo šafkom neráta. Škoda. L70 pošlime iba po ASMN, L78 sa aj tak zmení. Dostojevského rad bude bezdopravová ulica. Fajn.
A ma cely rad inych nedostatkov. Ale je to jediny oficialny dokument, dokonca momentalne kladne posudeny MZP SR. Projekt elektricky s nim bude v sulade, bude len rozpracovavat tu uvedene veci.
To ze nemas cas (ako ho mozno nemaju aj ini), ci ine predpoklady na jeho uspesne nastudovanie este neznamena, ze sa podla neho nejde a ze aj vase vyjadrenia s nim nesuladne su len (mozno peknym) snivanim.
A podla toho isteho investicneho zameru bude Safko zabite pre inu ako elektrickovu dopravu v kazdom smere.
Však to je ok. Ale to neznamená, že šafko ako také musí prestať byť prestupným bodom medzi elinami, NS a autobusmi. A verím tomu, že sa opať niekedy pristúpy k zmene linkovania mhd takým realtívne veľkým treskom ako bolo v roku ´05 v Petržke. A potom bude stáť na šafku linka trebárs z Dolných honov. Ja neviem, jako bude linkovanie vypadať za 10 rokov. To nevie nikto. Ani najvacsi experti z vas. Nech ostane tá opcia, môcť na šafku zriadiť autobusovú zastávku.
Ten investičný zámer je strašne neprehľadný, nezrozumiteľný. A asi nemám čas ho študovať. Musím aj pracovať. Ale ak to je fakt, že časom už na šafku nebudú mať konečnú autobusy tak je to blbosť. Načo tam potom bude to námestie. Ak tam nebude konečná tak sa toho ujme nejaký investorko a postavý tam niečo nové. Kľudne tam môže ostať konečná pre L 78 a 95 a zároveň zastávka pre L 50 /aj keď sa aj tá zmení, po uzatvorení mosta/. Po dobudovaní NS a prípadnom zrušení L95 resp. a presmerovaní L78 tam môže ostať aj normálna autobusová zastávka, pre busy, ktoré nesmerujú do Petržky. A ešte jedno. To akože bude všetko končiť potom pod Novým mostom? Však to okolie tam je hanbou mesta a dpb. Dúfam, že aspoň to zrevitalizujú. A skôr ako v roku 2154 ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Emo