ja by som bol za trasu cez Novy Most s konecnou na Hodzovom namesti (otacali by sa na Zupnom namesti, miesta je tam dost na tej novej otocke) s tym ze bez zastavky Aupark a Zochova, lebo by hrozilo upchatie kedze by tam stali vsetky nosne linky Petrzalky... trasa z Petrzalky by mohla ist cez Aupark, naspat neviem ci este funguje zjazd z Einsteinovej na Cernysevskeho - ale to by asi nemal byt vyrazny problem, pripadne po uzavreti Stareho Mosta by bolo asi vhodne spravit nejaky zjazd z Einsteinovej na Jantarovu cestu... http://www.gmap-pedometer.com/?r=1664342
Ja navrhujem: Pri TPD v Petržke doprava cez Bosákovu, zastávka Mlynarovičova dalej smer Apolo most, potom cez apollo most, okolo nového SND a bývalej malej scény na Šafko. Naspäť rovnako. ?
neviem ci Hl. stanica by bola najvytazenejsie miesto predlzenej L95, expres safko-hl.st. bez zastavky by bola dost nezmysel podla mna... skorej by som povedal ze drviva vacsina by vystupila na Hodzovom namesti, pripadne na SAV - ci uz preto ze tam maju ciel cesty, alebo pre prestup napriklad na trolejbusy na Kramare, do centra, na Prazsku... suhlasim ze autobus po trase elektricky by bol asi zly precedens ? ale asi aj tak nie je asi o com, lebo cochvila sa hadam zavrie stary most pre rekonstrukciu na elektricku, takze L95 bude nutene zmenena, mozno pojde nakoniec aj tak po novom moste a - mozno bude mat konecnu niekde na Hodzovom namesti, ale nakoniec predsalen na tej Hlavnej stanici ?
Ja si nemyslim, ze dpb pristupy na predlzenie L95 zo šafka na hl. stanicu. Ak som dobre pochopil, tak by išla cez Nam.SNP? To by bol precedens. Doprava na SNP-čku sa zmenila a zakázal sa prejazd zhora na Kamenne a zdola na Hurbanovo. To čo platí v noci pri nočnej doprave asi nebude možne zrealizovať cez deň.
Nebolo by potom rozumnejšie poslať L95 /nie každú, ale každú druhú alebo tretiu linku/ zo Šafka naspäť po šturovej potom doprava okolo univerzity cez Vajanského nábrežie, okolo Hotela Danube hore okolo Dómu a cez zastávku zochova a Štefánikovu na hl. Stanicu? Nám SNP zaťažiť autobusovou mhd by neprispelo k skultúrneniu centra mesta. Eliny sú predsa čistejšie a elegantnejšie. Trasu Šafko - Hl. stanicu by som nechal obsluhovať ako expres. Bez ďalšej zastávky. ?
aspoň by to s tou L95 mohli vyskúšať na nejaký týždeň alebo dva, keď prídu nové autobusy a bude ich dosť.. a odsledovať, čo to spraví s L93 a L13 čo sa týka naplnenosti, a koľko autobusov navyše by bolo treba..
a 10+10 minut navyse pri sucasnej dlzke trasy L95 16+16 minut, vsak to je 2/3 autobusov navyse... dost nerealne... ale napad je to dobry - realizovat by sa dal podla mna tak, ze vybrane spoje by zachadzali na Hlavnu Stanicu, trebars mimo spicky aj vsetky, vtedy je asi vozidiel dost, v spicke len raz za 15 minut, mimo spicky kazdy druhy, alebo aj kazdy... to by nebolo zle sa nad tym zamysliet...
5 minut zo safka na hlavnu stanicu??? nerealne... mozno keby bol BUS pruh na Stefanikovej, plna preferencia na Kamennom namesti, na Hodzovom namesti a na SAV, tak potom mozno... 5 minut je podla mna realne pre N95 s vypnutymi krizovatkami a nocnou premavkou... v spicke tomu davam minimalne 10 minut tam a 10 naspat...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
eripmav
http://www.gmap-pedometer.com/?r=1664342