Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Marcelllooo #98557:
Pominiem tvoju obvyklú ignoranciu (tvoje limity ti jednoducho bránia prekročiť svoj vlastný tieň) a budem sa pýtať konkrétnejšie:
1) Aký zákon, VZN mestskej časti Bratislava-Petržalka či dokonce uznesenie z domovej schôdze Fosterova 14 bráni električke byť bezkolíznou?
3) Aký zákon, VZN mestskej časti Bratislava-Petržalka či dokonce uznesenie z domovej schôdze Fosterova 14 bráni električke v rýchlej preprave medzi zastávkami?

K bodu 2 som sa už pýtal konkrétnejšie, to si odignoroval, takže budeme opakovať otázku: PREČO bude pešia dostupnosť k MArcelllooonds v plytkom tunelY lepšia, ako pešia dostupnosť k električke, vedenej v TOM ISTOM koridore?
Reply on: Marcelllooo #98565:
"Je to chyba systemu, ktory sa realizoval a planuje v BA."

Je to chyba toho, kto sa ten systém chystá dodrbať.

"99 je najvacsii postmoderny krc v Petrzalke."

Prečo? 99 je podľa mňa ideálna linka na dopravu k NS a na "miestne cesty" do obchodu, na poštu, k lekárovi atď. ?
Reply on: bwd #98517:
A demagogov.
Reply on: enumaelish #98421:
Kup si vlastny autobus.
Reply on: enumaelish #98409:
Tymto urcite zvysis uroven. Len tak dalej.
Reply on: enumaelish #98404:
Ty idiot, naozaj povazujes za nevyhnutne tu rozoberat politiku? "Toto diskusné fórum je určené predovšetkým pre debaty o bratislavskej doprave."
Reply on: enumaelish #98387:
Za offtopic.
Reply on: zakaznik #98344:
KLAMARI!!!!
Reply on: Marcelllooo #98565:
Stále bočíš od otázky, takže to dopoviem za Teba, áno?

Skrátka mi z toho vyplýva, že je po dopravno-organizačnej stránke úplne jedno či bude v trase petržalského koridoru NDS vedená ďalšia električková radiála alebo železničná trať. Ani jeden z Tebou menovaných parametrov to neovplyvní.
Reply on: Emo #98563:
Je to chyba systemu, ktory sa realizoval a planuje v BA.

99 je najvacsii postmoderny krc v Petrzalke.

Re #98564 Vladimír: V 10-minutovej pesej vzdialenosti je mensia cast Petrzalky. Preto na cestovanie v Bratislave bol preferovanejsi trolejbus ako dalsi subsystem.

NS MHD v plytkom tuneli je cast systemoveho riesenia, ktory koresponduje s jednou trasou zamyslaneho povodneho metra.
Reply on: Marcelllooo #98557:
Mám pocit, že si nezodpovedal moju otázku. V príspevku #98540 si uviedol niekoľko kritérií, ktoré električka údajne nespĺňa na to, aby mohla byť nosným dopravným systémom (názor konkrétne vyslovený v príspevku #98536).

Preto sa ešte raz pýtam. Čím konkrétne električka nespĺňa napríklad kritérium "max 10minútová pešia dostupnosť" oproti napr. Tebou preferovanej prímestskej železnici v plytkom tuneli? Resp. naopak, ako lepšie toto kritérium spĺňa prímestská vlaková jednotka?

Prosím o odpoveď.
Reply on: Marcelllooo #98557:
"To ze mesto medialne a marketingovo pertraktuje elektricku ako nosny system je sice skutocnostou, ale skutocnostou je aj to, ze elektricka nesplna kriteria na to, aby bola nosnym systemom."

Ja som tú druhú časť vety pochopil skôr všeobecnejšie. A ak to nie je plánované, tak to je chyba mesta a nie električky ako systému.

"No, ale 95 zdaleka nie je nosnym systemom a neobsluhuje celu Petrzalku ani neriesi sirsie dopravne vztahy. Pravwe to je dokazom, ze elina vlastne nic nevyriesi."

95 skutočne neobsluhuje celú Petržalku, ale práve na to je 99, aby k nej doviezla aj ľudí, ktorí nemajú 95 v priamom dosahu. Musíš uznať, že 99 obsluhuje Petržalku prakticky celú. A je mi jasné, že sú aj iné prepravné vzťahy ako Petržalka - Šafko, ale tie budú vždy, bez ohľadu na to, či na Šafko bude chodiť električka, metro alebo čokoľvek iné. ?
Reply on: VLK #98561:
dobre us je na case sa z tebou rozculit a zbytocne tu neobzmrdat bolo mi ctou spoznat cloveka ktori aj vedel o com pise a bolo snim prijemne komunikovat sak ked niekedy sa zastavis u nas v blave a budes chciet tak daj vediet s pozdravom Sati ?
Reply on: Sati #98560:
dostal by som horší, čo? ? ? ?
Reply on: VLK #98559:
he bolo ti to treba taky serbel keby si zostal tak sa ti to nestane
Reply on: Sati #98558:
s ľútosťou ti môžem oznámiť, že som mal na poslednej jazde šrotík 2716, ktorý chcípal na každej križovatke, na kanáli až kým v umyvárke nechcípol úplne.... nakoniec sa okolo neho motali dielenskí (chlapi ma vytlačili z umyvárky).... ?

Ale samozrejmosťou bol krásny nápis na displeji pri ceste do vozovne... ?
Reply on: VLK #98556:
aspon si mohol na rozlucku rozmlatit bus na sluzobnej ceste dufam ze sisi spravil aspon okruznu jazdu ked si isiel do vozovne a trubil si ?
Reply on: Emo #98545:
Upozornovat na rozdiel medzi moznostou a realitou ma uz nebavi. Az si nastudujes investicny zamer, ktory mesto v pripade elektricky presadzuje a zistis, ze nesplna dane kriteria, mozeme pokracovat v debate.

Re #98546 Emo: No, ale 95 zdaleka nie je nosnym systemom a neobsluhuje celu Petrzalku ani neriesi sirsie dopravne vztahy. Pravwe to je dokazom, ze elina vlastne nic nevyriesi.

Re #98549 Ike: Ja sa vyjadrujem k sucasnej a planovanej podobe elektricky. Takze tvoja podmienka je splnena...

Vyjadrovat sa k niecomu imaginarnemu je jalove a zbytocne.

Re #98551 S499.1023: Ani jedno. ?

Re #98553 Vladimír: Trasa je dana a v oboch rieseniach je v podstate identicka. Nehovorime vsak o trase v Petrzalke, ale o dopravnom rieseni pozemna elektricka (ktoru navrhuje mesto ako docasny variant na 3 roky) verzus NS MHD v plytkom tuneli.

Re #98555 Ike: Velmi spravne. Tie lahke mestske supravy co maju jazdit ako NS MHD budu z hladiska cestujuceho ako elektricka, kvalitativne nebudu vidiet nejaky rozdiel. Rozdiel bude presne v tej technologii napajania, rozchodu atd.
Nakoľko som dnes ukončil svoje pôsobenie ako vodič autobusu v DPB, chcem sa týmto s Vami rozlúčiť... hlavne ďakujem kolegom, či už z našej vozovne ale aj tým ostatným za fajn kolektív, potom ostatným, ktorí pracujú v oblasti MHD, pretože to nie je jednoduchá práca a potom aj ostatným cestujúcim, hlavne tým, ktorí vedia pochopiť človeka v práci vodiča a občas sa mu za jeho služby, z ktorých nie všetky sú úplne samozrejmé, aj poďakujú či potešia príjemným slovom. Fanúšikom, ktorí ma nestihli, odkazujem, že majú smolu (vidieť vlka za volantom a-busu) a tí, ktorí mali tú možnosť sa so mnou previezť, dúfam, že na to nespomínajú ako na jeden z odstrašujúcich zážitkov... ?

Ešte raz vďaka, nech sa MHD v BA len a len zlepšuje, aj keď je v nej roboty ako na kostole...
Pozdravuje znova-žilinčan VLK (la viva EMtest ? )

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.