? Tak nad tým som sa ešte viac zasmial, než nad podobnosťou pána vrchného tajuplného, mysteriózneho a bájmi opradeného jedinca hladajúceho zmysel života v Biblii domovníka a pána Gardenera ?
Keď sa to tam zastavia tak tú zelenú čiaročku tam si môžeme vyškrtnúť v povrchovom variante, a pod povrhcom pochybujem,že by kopali keď tam bude už jeden tunel. Mám taký tajný tip kto kupoval, JnT? Nikto obľúbenejší ma nenapadá ?
Vieš, ale tie pozemky pred nedávnom kúpila jedna z našich obľúbených developerských spoločností, tak predpokladám, že tie budovy tam už možno dlho nebudú. Ale aj tak, ak si všimneš, tak celé to územie je zatiaľ nezastavané a tak je tento úsek trate len orientačný. Presné vedenie by záležalo na tom, čo sa tam naplánuje. ?
Plný súhlas, aj keď s tým pánom nemusí každý súhlasiť snaží sa obhájiť svoj názor a na rozdiel od niektorích dokonca nie je ani vulgárny ?. Možno keby niektorích diskutérov videl na živo asi by prestal diskutovať.
tá zelená čiaročka čo prechádza tam tými stavbami severne od SND ma zaujala, že ako to tam bude existovať, vzrušujúca predstava ale je to skôr aggravation
Lenze pri tom stani sa moze zatocit matica co negativne ovplyvni sledovanie. Preto treba brat do uvahy vylucne statistiky VUD Zilina (Vyskumny ustav demagogicky) a nazor nemenovaneho domovnika z isteho pofiderneho panelaku.
"Na Safko ludia nechodia preto, ze by chceli do centra (mozno tak polovica z nich). Druha polovica caka na 50-ku, aby sa dostala na Nivy, k Polusu atd."
Z 150tich ľudí vystupujúcich z L95 tak 80 ide do centra, 65 prestupuje na električku a možno tak 5 ľudí tam prestupuje na L50. Na to nepotrebujem štatistický výpočet, stači sa tam ísť ráno na polhodinu postaviť a sledovať to.
A potom ešte hlavný vrátnik z Fosterovej 14, keďže nenávidí električky a miluje autobusy a okrem toho vie, že v skrutke a matici prepravných vzťahov a výťahov Šafko - Nivy má električka slabo zapojený centrálny komponent, takže so všetkými ostatnými tam síce dorazí rýchlejšie, než a-50 ale s ním pomalšie.
No, konkrétne na túto vetu som narážal: "Vysledkom vsak bude zvysenie vyznamu (a teda atraktivity) Niv, Prievozskej a Filialky a znacne znizenie vyznamu (a teda atraktivity) centra." Ale budiš.
Avšak ako tvrdíš aj ty, jedná sa o lokalitu Nív a Prievozskej. Avšak v oboch variantoch vedenia tunela sú navrhované zastávky, jedna vedľa SND a jedna vedľa VÚB. Čiže, tí čo budú pracovať v Apolle, BBC a pod, budú aj tak odkázaní na prestup na následnú doplnkovú dopravu. A ja sa ťa teda pýtam, ako vieš, že títo cestujúci radšej neuprednostnia autobusové linky 68 a 98, keďže z nich to bude bližšie a nebude treba prestupovať?
Už sa teším na hlásenia:
Stanica Rovniakova. Medzinarodny vlak EuroCity 14 "Warbler" zo smeru Paris-Est a Wien Westbahnhof, pravidelný príchod 7 hodín, 24 minút, ktorý pokračuje smer Bratislava-Mlynské Nivy, Bratislava-Prievozská, Bratislava-Filiálka a Pezinok, pravidelný odchod 7 hodín, 26 minút príde na koľaj 1. Upozorňujeme, že vlak v prípade potreby čaká na príchod a nástup domovníka pofidérneho paneláku nad stanicou
To si myslíš, že každý chce byť hotelier v Twin City, alebo v Lipovom parku? Garantujem Ti, že väčšina zamestnancov zamestnaných vo výškových budovách spomenutého charakteru pôjde radšej autom, ako 40-ročnými vozňami.
Valec
Avšak ako tvrdíš aj ty, jedná sa o lokalitu Nív a Prievozskej. Avšak v oboch variantoch vedenia tunela sú navrhované zastávky, jedna vedľa SND a jedna vedľa VÚB. Čiže, tí čo budú pracovať v Apolle, BBC a pod, budú aj tak odkázaní na prestup na následnú doplnkovú dopravu. A ja sa ťa teda pýtam, ako vieš, že títo cestujúci radšej neuprednostnia autobusové linky 68 a 98, keďže z nich to bude bližšie a nebude treba prestupovať?
Na druhej strane, ak by mesto chcelo (a investor Eurovei to aj navrhoval) mohla by sa vybudovať ďalšia električková radiála (v prípade železnice sa to nedá) zo Šafka (viď http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=sk&msa=0&msid=104098931342074453600.000444963ee479ce15499&ll=48.143525,17.136698&spn=0.0032,0.010042&t=k&z=17 zelená čiara). Koniec koncov, trať nemusí byť budovaná ihneď, stačí na ňu pri spracovaní ÚP zóny rezervovať miesto. Nemyslíš, že takáto trať spolu s traťou do Petržalky bude pre cestujúceho výhodnejšia?