Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #96869:
Zateplenie a počítačovú sieť majú stovky domov aj bez samochvály nejakého samozvaného domovníka. A projekt bezpečné bývanie je zvrátenosť, ktorá núti obyvateľov 13. poschodia chodiť dolu k bráne, keď im príde návšteva. Svoju ulicu samozrejme od feťákov nevyčistil, vyčistil od nej akurát svoju bránu tým, že ju zamkol. Všetko záslužné drobnosti ale to mu nedáva právo ničiť život celej Bratislave bezhlavým presadzovaním svojho šotosna o metre.
Reply on: Marcelllooo #96889:
Jednel nie je súčasné vedenie DPB naklonené výstavbe trolejbusových tratí, jednak by si musel viesť trolejbusy cez Nový most a stále by nebolo obslôžené Kamenné nám. kam sa po vystúpení z 50 a 95 hŕnú haldu ľudí.
Reply on: intony #96885:
A mas volne a vysporiadane pozemky? Kolko by stalo ich vysporiadanie? Projektova dokumentacia? Za aku cenu - a to myslim nie len financnu, ale obetovanie a degradacia uzemia? Ved o tom cely cas hovorim, ze tu niektori hraju Transport Tycoon, ale nepozeraju na mesto ako komplexny zivy organizmus...

V UP je zakresleny koridor pre NS MHD a dokonca je uz 30-rokov platna aj stavebna uzavera z tohoto dovodu...

Preco sa ide riesit Lamac a Mlynska dolina a Vajnory a ako zatial podrobne neviem. Zatial mam dost roboty s Petrzalkou...
Reply on: Marcelllooo #96888:
Opakujem, ked chces porovnavat, porovnavaj co si ty dosiahol vo veku 14 rokov. Som zvedavy.

A opatovane ta ziadam aby si rozlisoval slova 'odbornik' a 'demagog'
Reply on: Marcelllooo #96883:
Aký je medzi týmto rozdiel?

Rýchlodrážna trať električky v Dúbravke, doplnkové autobusové linky do centra cez Patrónku.
Zastávky električiek Podvornice, Dúbravka, Záluhy.

Podzemná trať "metra" v Dúbravke, súbežné doplnkové električky a autobusové linky do centra cez Patrónku.
Zastávky NS MHD Podvornice, Dúbravka, Záluhy.

Za tohto variantu sa električková doprava degraduje ešte nižšie ako smrodobusová, pretože zatiaľ čo smer do centra cez KV bude obsluhovaný "metrom" i električkami, druhá vetva cez Patónku len autobusmi.

Otázka navyše:
Bol by si aj proti výstavbe ET Záluhy (Dúbravka) - Patrónka - Hlavná stanica? Alebo mi povieš, že taká kapacita tam nebude potrebná?
Reply on: intony #96886:
tak trolejbusy, ako navrhujem ja. za usetrene peniaze postavis trolejbusy v celej Petrzalke a ostane ti na rozvoj aj dalsich casti MHD.
Reply on: 810zssk #96869:
No, tak ja som nieco dosiahol. Nie vela a nie preto, aby som sa s tym chvalil, ale preto, aby som urobil nieco prospesne ale predsa. A mam teraz aj moznost a moc prispiet aj ohladom NS MHD. A to, ze sa pytam odbornikov a teraz aj tu tiez svedci, ze si to nevymyslam sam z prsta.
Nevedel by mi niekto pvoedať, kedy sa plánujú dať do pôvodného stavu grafikony liniek 41,66,88(ranná špička)203 a 207?
Reply on: Marcelllooo #96884:
Hožovo nám., Štefánikova, Pražská, Obchodná? Radšej smradobusy cez Nový most každé 3 min., ako kapacitná a ekologická električka?
Reply on: Marcelllooo #96879:
Nejde náhodou mesto stavať električku Šafárikovo nám. - Bosákova? A ako ďaleko je Nám. hraničiarov od Bosákovej? Myslíš si, že by ten úsek stál miliardy? Nestál by ani miliardu ?
Vysporiadané pozemky nie je neriešiteľný problém ak sa chce riešiť doprava. Potom by sa nemohli plánovať električky do Vajnor, do Dúbravčíc a Ing. Weigl by asi nepredložil možnosti rozširovania ET do Mlynskej doliny, na Dolné hony a pod. ?
Čo sa týka ÚP, ak si myslel to, že tam taká trasa nie je zakreselná, pripomínam ti, že v ÚP nie je zakreslená ani trasa TEN-T. ?
Reply on: intony #96882:
cast z toho obsluzy NS MHD (zastavka eurovea namiesto safka), cast zvyseny pocet autobusov z usetrenych liniek.
Reply on: intony #96878:
nejde o subezny system. Subezny by bol, keby mal rovnaky ucel a destinacie. Nema. Kazdy ma ine urcenie.
Reply on: Marcelllooo #96876:
Nevravím iba o Hlavnej stanici. Vravím o centre mesta, kam z Petržalky chodia naravté autobusy 93, 94, 95, 83, 78.
Dnes na 68 poobede bola 4947 ❤ ❤ ❤ ? ? ? ❤ ❤ ❤
Reply on: 810zssk #96877:
Nie, odbockou za Filialkou, ktoru ZSR planuje v najblizsich 10 rokjoch postavit, tak ako planuje zdvojkolajnit cestu do Kitsee, urobit krizovatku a zachadzku pri letisku. ?
Reply on: intony #96855:
Fuha, a kde ma BA skovane tie miliardy na realizaciu NS MHD aj elektricky? A kde su volne a vysporiadane pozemky a UP v tejto trase?
Reply on: intony #96857:
Ešte raz vravím, že minimálne v Dúbravke a a Ružinove pôjde o dva súbežné systémy, dve súbežné koľajové trate.

Je to to isté, akoby si zrýchlodrážnil električku, zredukoval stanice na tri a linky 20, 22, 34, 83 by robili doplnkový systém ku NDS a zároveň obsluhu MČ.

Prečo by má doplnok robiť súbežný, v určitých ohľadoch takmer rovnocenný systém? Nesúhlasím.

Nech sa teda aspoň tam využije električkový koridor. A obsluha Mlynskej doliny a Slávičieho údolia sa dá ešte aj teraz vyriešiť za omnoho menší obnos financií, ako nová "podzemnica".
Reply on: Marcelllooo #96876:
Mestskou supravou z Petrzalky na Hlavnu stanicu? Kade preboha? Cez Racu, ty generalny demagog povereny zastupovanim troch demagogov chodiach na vase schodze?
Reply on: intony #96872:
Nebude dovod pre taku intenzitu na hlavnu stanicu, lebo:
1. cast vypravovanych ZSSK vlakov prejde na Filialku (Hl.st a filialka maju byt vyznamom rovnocenne)
2. cast vypravovanych vlakov bude koncit az na Petrzalskej stanici
3. na Hl. stanicu sa dostanes mestskou supravou

Takze dopravna potreba sa rozlozi na tri miesta s dosledkom nizsich prepravnych narokov.
Reply on: 810zssk #96874:
Staci priblizny - co bude ked bude tunel. Ako sa tento SNS (sotonosny system) MHD bude dalej rozvijat.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.