samozrejme ze nie. Normalne vlaky a eurovlaky pojdu po existujucom koridore z Rakuska cez ZST Petrzalka na Pristavny most, tak ako doteraz. Tunel a stredopetrzalska vetva bude len pre mestske supravy ekvivalentne elektrickam.
Prepáč Marcel, že Ti skáčem do kvetnej debaty s Igorkom, ale prečo dávaš nad svoje slová slová demagogickej organizácie menom VUD? To je taký problém vybudovať trať do Petržalky? A čo okrem toho ešte tí somráci chceli? Semišové poťahy na lavičkách na zastávke Háje - Sever, alebo čo? ?
To nie je hlúposť. Vravel si, že trasa NDS Janíkov dvor - Predmestie pomôže odbremeniť MHD v celom meste.
Ako odbremení električky v Karlovej Vsi, Dúbravke, v Ružinove a Rači? Zvýšenými autobusmi z linky 95 to asi nebude (ktorú by si ani nemohol koniec-koncov zrušiť, ak by neboli električky aspoň v úseku Šafko - Bosákova)
VSetko co menujes je moznost. Ano, moze byt tak ako pises a v mnohym europskych mestach tomu tak je. Navrhovany system v Bratislave je vsak iny a vobec nie taky pozitivny, ako sa snazis vidiet cez svoje ruzove elektrickove okuliare.
Ano, developerske projekty su dalsim rizikovym faktorom, ktore tiez treba ustrazit a zaregulovat v UP, UPZ, v uzemnych a stavebnych rozhodnutiach. To vsak, predpokladam, nie je predmetom tejto diskusie a obsahom tohoto fora.
1. Kombinaciu viacerych druhov dopravy.
2. VUD neodporuca elektricku na NS MHD a nie v tej podobe ako je navrhovana a v sucasnosti mestom protezovana.
3. VUD vymenuva vyhody elektricky za splnenia istych predpokladov, ktore tu splnene nie su.
Občas mám pocit, že ľudia ani vôbec nejakú MHD nechcú, viď obyvatelia Páričkovej a Svrčej proti hlučným trolejbusom. Potrebujú iba nadávať ako je zlá a ako ďaleko je o domácnosti.
Solider, teraz bez ironie, sarkazmu a ustipacnych poznamok: ? to za tvoje prispevky v tejto diskusii, ktore naozaj ocenujem pre ich ftipnost a pikantnost medzi riadkami...
No, to by sme vsak nemohli byt v Bratislave, kde sa dodrbka aj to, co sa neda... ?
A co sa tyka tejto problematiky, pokial chces ist naozaj do hlbky a suvislosti, je to na dlho, tu sa stale klzeme len po povrchu. Ked chces, dojdi radsej na ICQ, tam pokecame.
Body 3 a 4 si náhodou nedoporujú?
Re #96618 Marcelllooo: Fajn, takže si predstavme situáciu, že máme metro, alebo hocičo iné ako prestavanú električku v trasách NDS podľa ÚP. Ak nezrušíme električkové radiály dosť stúpne objem vlkm a vozokm, ktoré bude treba objednať, aby nám niečo v tom tuneli chodilo. Ak spravíme NDS na báze električky nárast nebude taký veľký.
Re #96626 Marcelllooo: Čím je tunel DOPRAVNE odôvodnenejší ako estakáda?
Re #96631 Marcelllooo: Ako sa mala riešiť podľa teba Petržalka ak nie koľajovo? Prečo stále chceš riešiť koncepčne, no vždy iba Petržalku a zvyšok mesta nechávaš v súčasnom stave? Čo teda riešiš koncepčne dopravu Petržalka - Pezinok vlakom?
Re #96706 Marcelllooo: 2. -: Lenže by mal poriešiť väčšinu najdôležitejších ťahov, čo TEN-T 17 nerieši.
4.-: Lenže ty si v prípsevku #96540 tvrdil, že "Je to nazor drvivej vacsiny ludi, ktori byvaju v susedstve tohoto koridoru a mam splnomocnenie hovorit aj v ich mene, co taktiez robim." Lenže pri tom koridore nie je len váš dom, teda nemáš legitimitu prehlasovať svoje názory ako názory všetkých Petržalčanov a pokiaľ to akceptuje nejaky úradník, nekoná správne. A čo sa týka toho uznesenia domovej schôdze, pokiaľ viem úlohou spoločenstva nie je byť účastníkom správneho konania vo veci výstavby dráhy ani akéhokoľvek iného, keďže podľa zákona "Spoločenstvo môže vykonávať len činnosti vymedzené zákonom o vlastnítve bytov a nebytových priestorov" a tam som si nič o účasti v správnom konaní nevšimol. Ale dobre nejak ťa splnomocnili, takže legitimita pri zastupovaní tvojho vchodu tu je, čo však neoprávňuje k žiadnej oficialnej činnosti v daných konaniach.
5.-: Zle som formuloval, pravdepodobne to bude znášať mesto. A mimochodom poplatky za dopravnu cestu na 1 vlkm sú tuším najdrahšie v strednej Európe, zatiaľčo pri električke tento poplatok odpadá. Snáď si nemyslíš, že ZSSK by to prevádzkovala bez dotácie.
6.-: Koľajnice sú súčasť zvršku.
Re #96710 Marcelllooo: Tebe asi nič nehovorí pojem rýchlodrážna električková trať, že?
Re #96722 Ike: Školský rok začína 1.9. a končí 31. 8. nasledujúceho roka, je to buď v školskom zákone, alebo dakej vyhlaške volá sa o oraganizácii školského roka, alebo tak nejak, ak je ešte platná.
Re #96711 Marcelllooo: Električkou to byť nemôže, lebo na železničné vozidlá sa vzťahujú iné normy.
Re #96725 Marcelllooo: 3. Odkopči sem z jaspi paragraf, ktorý ťa splnomocňuje konať v ich mene v správnom konaní.
Ten kaufland je o viac nez polovicku meni nez mal byt povodne plus museli uropbit nahradnu vysadbu, parkovisko na streche miesto na povrchu a kopec dalsich veci, plus kopec dalsich veci...
Marcelllooo