Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Marcelllooo #96662:
Mohol by si my vysvetliť, prečo zastávaš názor: Nechceme elinu, tak sa všetko tomu musí prispôsobiť?
Reply on: hoppusmark01 #96627:
Občas mám pocit, že ľudia ani vôbec nejakú MHD nechcú, viď obyvatelia Páričkovej a Svrčej proti hlučným trolejbusom. Potrebujú iba nadávať ako je zlá a ako ďaleko je o domácnosti.
Reply on: Ike #96652:
Paltnosť a plnosť karty spolu navzájom nesúvisia.
Reply on: 810zssk #96650:
Samozrejme, že je to on - vrchný domovník z Rovniankovej 14. Stačí si vygoogliť jeho blog a je jasné, že ten človek nie je v poriadku.
Reply on: Solider #96737:
Solider, teraz bez ironie, sarkazmu a ustipacnych poznamok: ? to za tvoje prispevky v tejto diskusii, ktore naozaj ocenujem pre ich ftipnost a pikantnost medzi riadkami...

No, to by sme vsak nemohli byt v Bratislave, kde sa dodrbka aj to, co sa neda... ?

A co sa tyka tejto problematiky, pokial chces ist naozaj do hlbky a suvislosti, je to na dlho, tu sa stale klzeme len po povrchu. Ked chces, dojdi radsej na ICQ, tam pokecame.
Reply on: Marcelllooo #96598:
Body 3 a 4 si náhodou nedoporujú?
Re #96618 Marcelllooo: Fajn, takže si predstavme situáciu, že máme metro, alebo hocičo iné ako prestavanú električku v trasách NDS podľa ÚP. Ak nezrušíme električkové radiály dosť stúpne objem vlkm a vozokm, ktoré bude treba objednať, aby nám niečo v tom tuneli chodilo. Ak spravíme NDS na báze električky nárast nebude taký veľký.
Re #96626 Marcelllooo: Čím je tunel DOPRAVNE odôvodnenejší ako estakáda?
Re #96631 Marcelllooo: Ako sa mala riešiť podľa teba Petržalka ak nie koľajovo? Prečo stále chceš riešiť koncepčne, no vždy iba Petržalku a zvyšok mesta nechávaš v súčasnom stave? Čo teda riešiš koncepčne dopravu Petržalka - Pezinok vlakom?
Re #96706 Marcelllooo: 2. -: Lenže by mal poriešiť väčšinu najdôležitejších ťahov, čo TEN-T 17 nerieši.
4.-: Lenže ty si v prípsevku #96540 tvrdil, že "Je to nazor drvivej vacsiny ludi, ktori byvaju v susedstve tohoto koridoru a mam splnomocnenie hovorit aj v ich mene, co taktiez robim." Lenže pri tom koridore nie je len váš dom, teda nemáš legitimitu prehlasovať svoje názory ako názory všetkých Petržalčanov a pokiaľ to akceptuje nejaky úradník, nekoná správne. A čo sa týka toho uznesenia domovej schôdze, pokiaľ viem úlohou spoločenstva nie je byť účastníkom správneho konania vo veci výstavby dráhy ani akéhokoľvek iného, keďže podľa zákona "Spoločenstvo môže vykonávať len činnosti vymedzené zákonom o vlastnítve bytov a nebytových priestorov" a tam som si nič o účasti v správnom konaní nevšimol. Ale dobre nejak ťa splnomocnili, takže legitimita pri zastupovaní tvojho vchodu tu je, čo však neoprávňuje k žiadnej oficialnej činnosti v daných konaniach.
5.-: Zle som formuloval, pravdepodobne to bude znášať mesto. A mimochodom poplatky za dopravnu cestu na 1 vlkm sú tuším najdrahšie v strednej Európe, zatiaľčo pri električke tento poplatok odpadá. Snáď si nemyslíš, že ZSSK by to prevádzkovala bez dotácie.
6.-: Koľajnice sú súčasť zvršku.
Re #96710 Marcelllooo: Tebe asi nič nehovorí pojem rýchlodrážna električková trať, že?
Re #96722 Ike: Školský rok začína 1.9. a končí 31. 8. nasledujúceho roka, je to buď v školskom zákone, alebo dakej vyhlaške volá sa o oraganizácii školského roka, alebo tak nejak, ak je ešte platná.
Re #96711 Marcelllooo: Električkou to byť nemôže, lebo na železničné vozidlá sa vzťahujú iné normy.
Re #96725 Marcelllooo: 3. Odkopči sem z jaspi paragraf, ktorý ťa splnomocňuje konať v ich mene v správnom konaní.
Reply on: S499.1023 #96751:
Ježiši kriste, toľko sračkonosných vyjadrení v prospech nosného metra a proti nosnej električke som snáď ešte nečítal ?
Reply on: Valec #96739:
Ten kaufland je o viac nez polovicku meni nez mal byt povodne plus museli uropbit nahradnu vysadbu, parkovisko na streche miesto na povrchu a kopec dalsich veci, plus kopec dalsich veci...
Reply on: hoppusmark01 #96627:
Samozrejme. Úplný súhlas. Okrem toho navrhujem zrušiť aj a-95, keďže to je vlastne taká testovacia fáza električky.
Reply on: Santer #96753:
ISIC od CKM je rovnako oficialny ako univerzitny. Myslim ze ho akceptuje napr. DPMBB.
Reply on: 810zssk #96750:
videl som aj taky projekt. Dufam, ze mas pravdu.
Reply on: 810zssk #96744:
Ano, ved ja som pisal o tom oficialnom ISIC, inak by som tam dopisal, "vydany CKM"...inac tie od CKM aj niekto akceptuje ?
Reply on: S499.1023 #96745:
On by to nahradil metrom a električky zrušil 🙂 Však načo by sa dve druhy dopravy kopírovali.
Reply on: Marcelllooo #96626:
NEEKONOMICKOSŤ A DOPRAVNÁ NEODDOVODNENOSŤ je lož najhrubšieho zrna! Akýkoľvek projekt akýmkoľvek spôsobom zahŕňajúci súčasnú električku je lacnejší, než projekt, ktorý všetky smery v súčasnosti obsluhované alektričkami bude riešiť akýmsi šotonosným dopravným systémom.

Nestačí to, nejedná sa o žiadny výpočet ale o znôšku demagógií najhrubšieho zrna.

Bez ohľadu na to, aký si uznávaný odborník vo svojom povolaní, v prípade nosného dopravného systému v Petržalke si nechutný demagóg, znášajúci na kôpku jednu lož väčšiu ako druhú len a jedine v záujme toho, aby popri tvojom odpornom sociálnom paneláku neviedla električková trať, leb ty osobne nemáš rád električky.
Reply on: stevo #96749:
Pozor, ten eurokoridor ma za Einsteinovou odbocovat na smer ZST Petrzaka, nie ist do Janikovho dvora!
Reply on: Marcelllooo #96711:

1.) a ta "elina" z Pariza nema ist tou zdruzenou tratou?
2.) a dalsie medzinarodne rychliky?
3.) naco by nam EU stavala cez Petrzalku eurokoridor, keby chcela aby nam tu jazdili len lahke, primestske supravy?
Reply on: Marcelllooo #96626:

NEEKONOMICKOSŤ A DOPRAVNÁ NEOODOVODNENOSŤ
Reply on: Marcelllooo #96626:

LOŽ sa neustálym opakovaním NESTANE pravdou!!!
LOŽ sa neustálym opakovaním NESTANE pravdou!!!
LOŽ sa neustálym opakovaním NESTANE pravdou!!!

HLUK je lož - električka môže byť tak tichá, že jej hluk bude maskovaný hlukom okolia.
BARIÉROVOSŤ je lož. Developerské projekty budú bariérovejšie.
NEESTETICKOSŤ je lož. Väčšina ľudí vníma električky ako esteticky pozitívne.
NA ÚKOR zelene je lož. NA električkovej trati môže byť podstatne viac zelene ako na developerskej betónovej kocke.
STARÉ MESTO ako úzke hrdlo je lož. Električky cez Staré mesto nejazdia. Ak by nepostačovala kapacita existujúcich tratí, nie je problém vybudovať ďalšie.
NEEKONOMICKOS'T A DOPRAVNÁ NEODDOVODNENOSŤ
Reply on: Marcelllooo #96623:
Ak si odpoveď vrchného demagóga z Rovniankovej 14 nevieme interpretovať, znamená to len toľko, že bola nekvalitná.
Mimocohodm, mal by som niekoľko VECNÝCH dtoazov k ukrutnému posudku z VÚD, ktorý "si si osvojil a komunikuješ ho":
1) Aký druh dopravy odporúča VÚD pre mestá s 500 aý 800 tisícmi obyvateľov?
2) Prečo VÚD neodporúča pre Bratislavu električku, keď ju uvádza ako optimálny dopravný systém pre mestá veľkosti Bratislavy?
3) Prečo VÚD v celej svojej analýze vymenúva jednu výhodu električky po druhej aby na zháver konštatoval, že nie je vhodné ju budovať?
Reply on: Marcelllooo #96623:
Takže navrhuješ zrušiť električky do Ružinova, Dúbravky, Vajnor, Rače a nahradiť ich šotonosným systémom v trase Janíkov Dvor - Pribinova - Filiálka?????

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.