NEEKONOMICKOSŤ A DOPRAVNÁ NEODDOVODNENOSŤ je lož najhrubšieho zrna! Akýkoľvek projekt akýmkoľvek spôsobom zahŕňajúci súčasnú električku je lacnejší, než projekt, ktorý všetky smery v súčasnosti obsluhované alektričkami bude riešiť akýmsi šotonosným dopravným systémom.
Nestačí to, nejedná sa o žiadny výpočet ale o znôšku demagógií najhrubšieho zrna.
Bez ohľadu na to, aký si uznávaný odborník vo svojom povolaní, v prípade nosného dopravného systému v Petržalke si nechutný demagóg, znášajúci na kôpku jednu lož väčšiu ako druhú len a jedine v záujme toho, aby popri tvojom odpornom sociálnom paneláku neviedla električková trať, leb ty osobne nemáš rád električky.
1.) a ta "elina" z Pariza nema ist tou zdruzenou tratou?
2.) a dalsie medzinarodne rychliky?
3.) naco by nam EU stavala cez Petrzalku eurokoridor, keby chcela aby nam tu jazdili len lahke, primestske supravy?
LOŽ sa neustálym opakovaním NESTANE pravdou!!!
LOŽ sa neustálym opakovaním NESTANE pravdou!!!
LOŽ sa neustálym opakovaním NESTANE pravdou!!!
HLUK je lož - električka môže byť tak tichá, že jej hluk bude maskovaný hlukom okolia.
BARIÉROVOSŤ je lož. Developerské projekty budú bariérovejšie.
NEESTETICKOSŤ je lož. Väčšina ľudí vníma električky ako esteticky pozitívne.
NA ÚKOR zelene je lož. NA električkovej trati môže byť podstatne viac zelene ako na developerskej betónovej kocke.
STARÉ MESTO ako úzke hrdlo je lož. Električky cez Staré mesto nejazdia. Ak by nepostačovala kapacita existujúcich tratí, nie je problém vybudovať ďalšie.
NEEKONOMICKOS'T A DOPRAVNÁ NEODDOVODNENOSŤ
Ak si odpoveď vrchného demagóga z Rovniankovej 14 nevieme interpretovať, znamená to len toľko, že bola nekvalitná.
Mimocohodm, mal by som niekoľko VECNÝCH dtoazov k ukrutnému posudku z VÚD, ktorý "si si osvojil a komunikuješ ho":
1) Aký druh dopravy odporúča VÚD pre mestá s 500 aý 800 tisícmi obyvateľov?
2) Prečo VÚD neodporúča pre Bratislavu električku, keď ju uvádza ako optimálny dopravný systém pre mestá veľkosti Bratislavy?
3) Prečo VÚD v celej svojej analýze vymenúva jednu výhodu električky po druhej aby na zháver konštatoval, že nie je vhodné ju budovať?
Takže navrhuješ zrušiť električky do Ružinova, Dúbravky, Vajnor, Rače a nahradiť ich šotonosným systémom v trase Janíkov Dvor - Pribinova - Filiálka?????
Opakujem, treba rozlisovat ISIC vydany CKM a ISIC vydany skolou. ZSSK (nie ZSR) akceptuju len ten druhy (oficialne). Ten vydany CKM NEMA cip a teda na nom nemoze byt nahrata info o tom ze mas narok na zlavu.
Vlakmi na ISIC cestovat mozes s 50 % zlavou, pokial mas tu zlavu aktivovanu v tej karte...ja cestujem pravidelne vlakmi tak o tom viem, a vyuzivam...vacsina sprievodcov...co mam skusenosti, dokonca ani nepotrebuju a nepytaju si isic ku kontrole...a ti co hej, sa len pozru nanho, ani neskontroluju...a tak mozno 1 / 10 ho skontrouje....tod moje skusenosti...
Ale hlavna vec prispevku je , ze ZSR akceptuju ISIC karty...
hovori sa vsak o plytkom tunely. Cize stanice by neboli v Petrzalke 20m pod zemou.
Re #96724 Marcelllooo: Akoto, ze nemaju kde? Tych prazdnych poli je tam hadam dost. Dokonca useky by sa odovzdavali uz hotove a tak by nebolo zdrzanie na tratiach.
Re #96725 Marcelllooo:
1. Akykolvek kolajovy system hromadnej dopravy vo vnutri mesta ma byt nahradou za autobusy.
2. Tvojou zakladnou chybou je, ze uvazujes o ludoch ako o cislach a mnozinach. Opakujem. Ak sa clovek zo zastavky Drazdiak bude moct dostat do CMO, Dubravky, KV, Race, Ruzinova na Zlate Piesky pojde elektrickou skor ako vlakom s ktorym sa dostane len do CMO a Race. To je proste logicke.
3. Brutalne si sa sekol. Byvam na Budatinskej a L99 to je k planovanym staniciam maximalne 3 minuty.
4. Konat v mene nejakeho obcana ti moze dat iba plna moc. Ty mozes uznesenim domovej samospravy konat v mene domovej samospravy.
No neviem, koľko ste (možno nie vy, ale dom vedľa) vykrikovali ako tam Kaufland nechcete a aj tak tam je. Naviac je to obyčajný hangár, ktorý do akejkoľvek budúcej zástavby len ťažko zapadne.
Neviem, nevyznám sa do problematiky Brátyslavských šalín, ale ako odchovanec Habsburskej monarchie si dovolím tvrdiť, že električka do Petržalky prinesie len klady, a nie zápory. Tým, že to je rýchlodráha a je tam minimum, a vlastne žiaden úrovňový prechod, nebude musieť čakať šalina na arogantných gumokolistov. Bude to taký rýchly spôsob dopravy, že autobusom potom už nikto nebude chcieť ísť (okrem šotoušov) ?
A ešte k tomuto: "a ISICU je ale napisane (velmi malym)
"Tento preukaz je vydany podla zakona 131/2002 Z.z. a je dokladom o studiu jeho drzitela na vysokej skole."
Na školskom bezkontaknočipovom ISICu to napísané mať môžeš. Zakázané to nie je a presný výzor si určovala každá škola. Obzvlášť zadnú stranu. Koniec koncov existuje mnoho vizuálov a druhov ISIC kariet, napr. aj kombinovaná s platobnou kartou. A niektoré školy napr. ani vizuál ISIC na univerzitnej karte neponúkajú, resp. môžeš si vybrať či ho chceš, alebo nie. Napr. ja mám univerzitnú kartu noISIC, (viď http://karty.uniza.sk/vzory-preukazov/). Zrejme aj preto je v tom taký bordel a mnohí vodiči či sprievodcovia ani nevedia čo platí.
Ale na použitie ako preukazu na študentskú zľavu je to jedno, nakoľko dôležité údaje sú práve v tom čipe a každý kto má pochybnosti si to môže na čítačke skontrolovať.
Ámos
Re #96724 Marcelllooo: Akoto, ze nemaju kde? Tych prazdnych poli je tam hadam dost. Dokonca useky by sa odovzdavali uz hotove a tak by nebolo zdrzanie na tratiach.
Re #96725 Marcelllooo:
1. Akykolvek kolajovy system hromadnej dopravy vo vnutri mesta ma byt nahradou za autobusy.
2. Tvojou zakladnou chybou je, ze uvazujes o ludoch ako o cislach a mnozinach. Opakujem. Ak sa clovek zo zastavky Drazdiak bude moct dostat do CMO, Dubravky, KV, Race, Ruzinova na Zlate Piesky pojde elektrickou skor ako vlakom s ktorym sa dostane len do CMO a Race. To je proste logicke.
3. Brutalne si sa sekol. Byvam na Budatinskej a L99 to je k planovanym staniciam maximalne 3 minuty.
4. Konat v mene nejakeho obcana ti moze dat iba plna moc. Ty mozes uznesenim domovej samospravy konat v mene domovej samospravy.