Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: hoppusmark01 #96271:
jo, jo, to by mala byt samozrejmost ?
Reply on: 810zssk #96251:
Dakujem za pochop ?
Reply on: NN #96249:
no Teba som asi nechcela ospravedlnit na nic.Nechce sa mi stale opakovat ,preco som to napisala,kto chcel to pochopil ?
Reply on: NN #96249:
Preco nie? Najdes 140 korun na zemi, ze ich mozes kedykolvek postradat? Staraj sa o haliere a koruny sa postaraju samy o seba.
Reply on: 810zssk #96283:
ani nie, 15m tu uz podla mna mame dost. nakoniec tam, kde treba vacsiu kapacitu, mozu ist rovno 18-metrove...
alebo sa to moze "poposuvat", cize na dnesne solarisove linky 88 a 96 pojdu 18-metrove a-busy, a Solarisy z nich sa presunu na linky, kde su teraz 12m a potrebuju vacsiu kapacitu..napr. 80, 37, 53?
Reply on: Sati #96244:
dik ,to som sa tym ,,inteligentom" ospravedlnovala,kt.moj prispevok otravoval.Pekny den ?
Reply on: Papyr #96284:
U nas to asi nehorzi, lebo cestujucibytonepochopili, vsetcisunaobede, natoniejepredpis, dalobysatozneuzit.
Reply on: intony #96278:
"Chceš povedať, že keby sa nezrodili jednosmerné električky, nekupovali by sa žiadne, lebo obojsmerné sú iba na ukojenie šotopreferencií?"
- Základná otázka znie, na základe čoho veľký intony vyhlásil, že jednosmerné električky "nemali NIKDY vzniknúť"?? Ak nie na základe svojej šotopreferencie, tak na základe čoho? 🙂
Asi sa rozhodovali podľa toho, čo im vyšlo výhodnejšie v miestnych podmienkach. Na jednej strane cena a veľkosť využiteľného priestoru, na druhej nepotrebnosť slučiek, výhody pri výlukách, atď.
Ja neodsudzujem tak kategoricky obojsmerné, ale podľa teba sú jednosmerné omyl ľudstva. Ty si múdrejší než všetci v storočnej histórií električiek... ?
_____________________
BTW, prvá Símensova električka bola obojsmerná či jednosmerná? ❓ ?
Reply on: Papyr #96284:
Hej, ale naozaj len v nudzovych - da sa vyuzivat vzdy len jeden voz.
Reply on: 810zssk #96277:
Koniec koncov, v nudzovych pripadoch aj jednosmerne elektricky mozu sluzit pri vylukach. Znama skratka T3PX (te trojky prdeli xobe) :s)

http://www.citytrans.info/obrazky/dx200607192223b.jpg
Reply on: hoppusmark01 #96270:
Mozno aj par 15-metrakov na linky kde su kratke malo a klbove vela.
Reply on: Allredo #96274:
ehmm, zabudol som dodat ze #31037 a #27167 z dispecera ?
Reply on: M.C. #96267:
Chlapce, teraz ides otravovat sem?
Reply on: Andres28 #96266:
Nic.
Reply on: _ERIC #96265:
Presne tak. Osobne som za to aby sa stanovila norma teploty vo vozidlach verejnej dopravy, kontrolovala a pri poruseniach mastne pokutovala - cesta MHD v lete moze byt v urcitych pripadoch aj nebezpecna...
Reply on: zakaznik #96275:
Pravdaže, je to podstatné. Veď ani nikde nepíšem, že sa majú kupovať pre Bratislavu obojsmerné električky s výmimkou tých pár kusov. Alebo áno? ?

Chceš povedať, že keby sa nezrodili jednosmerné električky, nekupovali by sa žiadne, lebo obojsmerné sú iba na ukojenie šotopreferencií?

Nemali sa niekedy dodať do Bratislavy električky KT8** a nedodali sa iba preto, že sa "nedali" vyrobiť pre metrový rozchod?

Trať do Líšne, na nej jazdiace električky sú tiež podľa všetkého rozmar, načele s budapeštianskym systémom.
Reply on: intony #96253:
Zas si myslim ze jednosmerne elektricky nemaju ziaden problem okrem dopravy pocas vyluk, odklonov atd.. Takze tiez som za jednosmerne + 10-20 obojsmernych.. co sa tyka Cagliari: nevidel som takze neviem posudit, avsak v tomto roku by som sa tam rad pozrel, snad sa podari 🙂
Reply on: intony #96268:
A to, že sú lacnejšie a pre viac rití, je podľa Teba nepodstatné? Hlavné kritérium sú teda asi šotopreferencie.... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.