V momente ked by si nieco taketo postavil musis zabezpecit aby na tam konciace linky chodili len a jedine obojsmerne elektricky, co moze narobit problemy.
Keby som mal viest eliny z hlavnej stanice podla tr3mpa, tak potom by bolo riesenie nasledujuce...
1. upravit svetelnu krizovatku na sokolskej
2. viest eliny z hlavnej stanice cez krizovatka sokolska kazdy smer do bus pruhu... celu prazsku a brniansku viest eliny v bus pruhoch
3. krizovatku patronka prekonat tiez v bus pruhoch
4. upravit Lamacsku tak, aby tu existovali po oboch stranach bus pruhy a v nich by boli zapustene aj kolaje
5. viest tak trat az na M.Sch. Trnavskeho
otazne je ci by to bolo dobre do buducnosti... a aky by to malo dopad na vybudovanie napr severnej tangenty...
este nikdy ho revizor pred tym nechytil.Ale ked si vybavujes elektr.tak vsetky udaje maju v pocitaci,co nechcela ,,mila teta" v kancelarii akosi pochopit.A nechcela mi ukazat ani doklad,ked ho revizor číslo 22...chytil.
"nejake parkovisko" patri Westend Toweru a nejako je vecne plne potom je tam "nejaky priestor" ktory patri pomocnej skole tam vyustenie elektricky nebude mozne... tam dalej uz duplom nie, lebo to dalsie parkovisko je parkovisko pre radio expres a dalej je tam predajna FIAT...
Priamo na Dúbravskú cestu. Keď pozreš na mapu od marian555, tak cez to parkovisko by mohla ísť. Parkovisko je aj tak nejaké tie metre pod úroveň Patrónky, takže v podstate by na Brnianskej zaliezla pod zem a úrovňovo by vyliezla na Dúbravskú cestu. Tie dve prudké zákruty k Dúbravskej ceste nevadia? Preto som navrhoval trať už od začiatku Dúbravskej cesty pre plynulosť. Len neviem zas ako by to prijali tí čo potrebujú výjsť autom z tej oblasti ?
Nerátam samozrejme s tým, že sa tam budú otáčať staré T alebo Kačice ale ale obojsmerné moderné električky. Čiže by tam bolo možné vybudovať hlavovú konečnú v priestore ako je zastávka SAD. Viem, že je tam dáke parkovisko. Vôbec celkovo to betónové teleso označované ako prístrešok by zaslúžilo prebudovať. Jednak je to významá zastávka a prestupný uzol medzi SAD a MHD smeron na západ.
A kade bude viesť 34? Teda pardon niesom v obraze. Viem, že 34 sa má presmerovať kvôli obsluhe územia ktoré o MHD prišlo "vďaka" Sitine. Ale presne ako sa to tam bude motať neviem.
pri podjazde nejde len o svetlu vysku ale o prejazdovu vysku, co cini
svetla vyska - nejaka rezerva
ak tam mas este trolejbusove droty, tak potom je to
svetla vyska - rezerva - zaves drotov - izolacna rezerva...
su to normy kvoli tranzitnej doprave (hlavne kamiony a poschodove autobusy) ktore sa prisne dodrziavaju na D,RK a cestach 1.triedy (teda cesty pod spravou SSC a NDS) a na mestskych okruhoch (cez Mlynsku dolinu vedie II. BA okruh).
keby tam mali jazdit len trofle, tak v tom pripade neni problem, vklude by to mohlo byt aj mensie, lenze tade jazdia jednak kamiony (s horlavinami, ktore nemozu cez Sitinu) a tiez poschodove autobusy a prejazd musi byt bezpecny aj v pripade, ze sa vezies v poschodovom autobuse pri otvorenom vetraku a nezachyti ta prud z trolejbusovych trolejov ked prechadzas ulickou
Samozrejme presne cisla nepoznam a neviem ani suvislosti ako je to u nas, to by sa mohol vyjadrit aquilla
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
marian555
http://maps.google.com/maps?f=d&hl=sk&geocode=7832730795263753064,48.168661,17.076992%3B3783372318578488346,48.170240,17.071780%3B16416010210607624529,48.173386,17.066688&saddr=Lama%C4%8Dsk%C3%A1+cesta+%4048.168661,+17.076992&daddr=D%C3%BAbravsk%C3%A1+cesta+%4048.170240,+17.071780+to:Nezn%C3%A1ma+cesta+%4048.173386,+17.066688+to:48.174972,17.062154&mra=mi&mrcr=2&mrsp=3&sz=16&sll=48.173126,17.068398&sspn=0.009645,0.018239&ie=UTF8&t=h&z=16&om=0
Google mi nechcel spravne spojit body C-D, lebo tam nepozna este cestu, na fotomape ju uz vsak vidno.