Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: enumaelish #95969:
Ja si viem predstavit trat po Roznavskej takto:
Reply on: Ámos #96002:
KONECNE dobry napad.
Reply on: Ámos #96017:
A to si aké empirické výpočty použil?
SOR BN 12 stojí cca. 5 MCZK, čiže 6 MSKK. Z toho mi vyplýva, že NB 12 bude stáť minimálne 7 MSKK a NB 18 nie menej, než 10. A ak bude stáť NB18 10 MSKK a CapaCity stojí 12, tak by som na SOR zabudol napriek tomu, že mám tú firmu rád.
Reply on: Ámos #96011:
Ak stojí CapaCity 12 mega, ako sa tu kdesi spomínalo, tak na to MÁME a je to lacné.
Reply on: Ámos #96009:
Prečo dobre robí? Tie tisíce predaných Citár, najpredávanejšieho autobusu na svete, tie všetky kúpili hlupáci?
Reply on: Ámos #95999:
Cez podjazd na Klamároch ale zase nechodia kamióny, takže to nie je porovnateľné. V Prahe je x miest, kde električka prechádza so zberačom zloženm na streche (a aj trebárs v Brne) ale je tam zákaz vjazdu vozidiel, vyšších, než x.
Ale to miesto, ktoré spomína Ike, je podľa môjho subjektívneho avšak kvalifikovaného odhadu pre trolejbusy aj kamióny úplne vyhovujúce.
Reply on: NN #96013:
Veľmi zaujímavý nápad 🙂
Reply on: Ámos #96017:
aha... lebo pocul som take neoverene info ze SOR stoji 10. To by Capacity uz bolo na zvazenie....
Reply on: stevo #96018:
Moze, ale DPB by musel vyhlasit dva tendre.
http://www.dpb.sk/ hm dalsie inovovanie...


Prosim Vas, deti, zabudnite na Capacity. Este si ho uzite tych par dni a potom spat do BA reality.
Reply on: Ámos #96017:
chysta sa tenter na klbaky, to je uz dufam iste. ale rozmyslam, ci to musi but 100 rovnakych busov. ci sa nemoze kupit 30 Capacity a 70 SORov...
Reply on: Ondro #96016:
neviem kolko stoji, este ho nikde nepredali. Ale osobne predpokladam "z brucha" sumu medzi 8-9 mil. pricom capacity stoji 12-13.
Reply on: Ámos #96014:
kolko stoji SOR? Okrem toho treba hladiet na celkove prevadzkove naklady. Pokial ich bude mat SOR vyrazne nizsie tak nech sa kupi, ale treba si zratat ci naozaj bude mat.
Reply on: enumaelish #95970:
nechcem rypat, ale po patronku to podla tejto logiky ide? ved aj na prazskej mas z jednej strany mur a z druhej zeleznicu. A kde by si chcel na Patronke vybudovat obratisko?
Reply on: Mikimaus #96012:
preboha ved je to to iste. Zase sa tu sniva o mercedesoch ako pred par rokmi ked tu bol ten 15 metrovy.
SOR-ka Bratislave plne postaci. A je to dobre. Miesto dvoch capacity mozme mat tri SOR-ky.
celkom dobry napad - nakladne elektricky, viem si to dobre predstavit aj v BA ako nocnu alternativu k zasobovaniu:
http://ihned.cz/c4-10144110-22903120-000000_pdadetail-nastava-cas-renesance-nakladnich-tramvaji
Reply on: Ámos #96011:
Ja myslim CapaCity a nie Citaro ☺
Reply on: Mikimaus #96010:
prestante snivat o citare. citaro sa do bratislavy kupovat nebude, nemame nanho.
Reply on: Andy #96004:
Zahradnik vravel, ze museli (zrejme DPB) spravit dost vela, aby sa medved skusal v BA ?
Dali mu aj cislo a oblepili logom DPB ...nuz neviem neviem ?
Reply on: Andy #96004:
A dobre robi.

Re #96003 Ike: Hej a viackrat som ho vyzval aby podlozil normami, nikdy tak neurobil. Pri podjazde ide o svetlu vysku, nie? Ak je dostatocna, tak tam trofle mozu ist.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.