Bon-Cu: no ja som to nemyslel tak, ze Greci su na tom horsie/lepsie ako my. Tam je to take trochu na divoko - dost extremy. Ale zase ani my nemame dialnicu (2-3 prudovu) z BA do KE (za trencinom je koniec) takze sa nie je cim chvalit. Kopu "malych" ciest tam maju aj oni.
Ja len bohuzial neviem, ci to financuju z prachov EU - to len dedukujem, nikto, koho som sa tam pytal mi to nevedel povedat.
Skor som to chcel nejako naznacit, ze keby sa vymyslel seriozny a zaroven dobry projekt - ktory by zaujal nielen BA, ale aj siroke okolie, ze urcite by sa nasli prachy lahsie ako len na samotnu BA - nic viac - nic menej.
Ja len bohuzial neviem, ci to financuju z prachov EU - to len dedukujem, nikto, koho som sa tam pytal mi to nevedel povedat.
Skor som to chcel nejako naznacit, ze keby sa vymyslel seriozny a zaroven dobry projekt - ktory by zaujal nielen BA, ale aj siroke okolie, ze urcite by sa nasli prachy lahsie ako len na samotnu BA - nic viac - nic menej.
CeCo
..o.I.....I.o..
I - kolajnica
o - kolik na nit
. - prazec
Takze oni len pridaju tretiu kolaj a tak sa os posunie, cize sme zase doma.
A rozkopavky v centre by boli vesele... vymen tych x km kolaji tak, aby eliny behali v kuse...
Napr v Dubravke/Ruzinove: ziadne depo, ziadny obrat, KT8D5 nie su, a zozen tolko autobusov, aby premavali miesto celych elin od tunela az do Dubravky popr. z Trnavaku do Ruzinova... vsak cela ta stvrt /najma Dubravka/ stoji na jednom type...
Mne by sa skor lubilo nieco trolej/bus/elina mix, aby sa pri vypadku jedneho dalo operativne presmerovat linky / doplnit vozy zo zasob druheho, pretoze po povodniach v Prahe si myslim svoje o centralizovanom systeme...