Andrej (Anndy008) - hmm...tak to na tom v Grecku boli (v doprave - mozno miestami este aj su) o dost horsie pred vstupom do EU ako u nas...ved u nas bolo dialnicne spojenie mezdi najvacsime mestami vybudovane este pred r. 1985 (by bolo fajn zamyslet sa nad tym preco bolo v CR vybudovanych dialnic viac, u nas len KE-PO, BA- Kuty a BA-PN...ale nechcem vrtat ). Tiez zeleznicne trate mame uz davno, hlavne tahy elektrifikovane, samozrejme...
No, ale ak tie zmeny, o kt. pises su skutocne vdaka EU, myslim, mozeme sa celkom "tesovat" (...ze nam zaplatia metro!!! )
No, ale ak tie zmeny, o kt. pises su skutocne vdaka EU, myslim, mozeme sa celkom "tesovat" (...ze nam zaplatia metro!!! )
CeCo
..o.I.....I.o..
I - kolajnica
o - kolik na nit
. - prazec
Takze oni len pridaju tretiu kolaj a tak sa os posunie, cize sme zase doma.
A rozkopavky v centre by boli vesele... vymen tych x km kolaji tak, aby eliny behali v kuse...
Napr v Dubravke/Ruzinove: ziadne depo, ziadny obrat, KT8D5 nie su, a zozen tolko autobusov, aby premavali miesto celych elin od tunela az do Dubravky popr. z Trnavaku do Ruzinova... vsak cela ta stvrt /najma Dubravka/ stoji na jednom type...
Mne by sa skor lubilo nieco trolej/bus/elina mix, aby sa pri vypadku jedneho dalo operativne presmerovat linky / doplnit vozy zo zasob druheho, pretoze po povodniach v Prahe si myslim svoje o centralizovanom systeme...