KLF : #9579 - suhlas...
Podla mna, nemala by sa elektricka s vlakmi moc mixovat, su to dva rozdielne druhy dopravy a tak by to aj malo ostat...Sulhlasim aj s ozpvenim Filialky, z kt by chodili "lokalky" do okolia BA (Trnava, Malacky, DS, Galanta). Tiez by som vybudoval vlakovu trat Petrzalka - Wolfstahl, vyhodou je ze ta trat je elektrifikovana...a zaviest lokalku aj tym smerom ...jo, deko, s "mrakodrapmi: na filialke sa pocita, ale co ja viem (pisali myslim aj v BA niovinach pred letom este), mala by tam byt budova, vp prizemi kt. by bola stanica...nadhera, ne?
Dalsie vec: neviete ci sa nechysta DPB vyuzit nejak novy D usek Mierova - Senecka? Co takto linka Petrzalka - prievoz - (letisko) - vajnory - raca?
Letisko: V sept. sa spusti kopa liniek z M.R.Stef. (poprad, milano, mnichov, berlin) ...preto by myslim bolo na mieste zacat uvazovat o nejakej takejto linke na letisko...iba jedna mozno bude malo...a ak by tam iba zachadzala, nemusel by to byt az taky problem...
Podla mna, nemala by sa elektricka s vlakmi moc mixovat, su to dva rozdielne druhy dopravy a tak by to aj malo ostat...Sulhlasim aj s ozpvenim Filialky, z kt by chodili "lokalky" do okolia BA (Trnava, Malacky, DS, Galanta). Tiez by som vybudoval vlakovu trat Petrzalka - Wolfstahl, vyhodou je ze ta trat je elektrifikovana...a zaviest lokalku aj tym smerom ...jo, deko, s "mrakodrapmi: na filialke sa pocita, ale co ja viem (pisali myslim aj v BA niovinach pred letom este), mala by tam byt budova, vp prizemi kt. by bola stanica...nadhera, ne?
Dalsie vec: neviete ci sa nechysta DPB vyuzit nejak novy D usek Mierova - Senecka? Co takto linka Petrzalka - prievoz - (letisko) - vajnory - raca?
Letisko: V sept. sa spusti kopa liniek z M.R.Stef. (poprad, milano, mnichov, berlin) ...preto by myslim bolo na mieste zacat uvazovat o nejakej takejto linke na letisko...iba jedna mozno bude malo...a ak by tam iba zachadzala, nemusel by to byt az taky problem...
d3k0
1. sakramentsky malo
2. vacsina je uz v takom stave, ze same potrebuju rekonstrukciu, takze potom sa o rychlom prechode hovorit neda
A nosit vlastnu meniaren pre kazdu elektricku kvoli roznym napatovym sustavam su iste peniaze naviac, takze tym padom sa 1435 oplati este menej. A to len pre to, ze niektori ludia nechcu dopustit, aby nejaky obyvatel Pezinka prisiel vlakom na Filialku, presiel 50 metrov peso a nastupil na elektricku. Fakt, umrel by
Si: Uz po niekolky krat: ta cena, o ktoru su vyssie nove vozidla pre 1435 nie je o tolko vyssia, aby sa prachy vrazene do zmeny rozchodu vratili do 100 rokov. Okrem toho si musis pripocitat peniaze na nove podvozky pre existujuci vozovy park. A hovorit o tom, ze prejdeme na novy rozchod a vymenime si T3 a K2 za nizkopodlazaky, no... hahaha. Iste ti netreba pripominat, kolko stoji jedno vozidlo a kolko by sme ich potrebovali. Za tu sumu uz kludne mozes stavat metro. Akosi si este pozabudol na to, ze ak "vacsina trati ktora bola opravovana v rokoch minulych je uz nachystana k lahkemu a relativne bezbolestnemu prechodu na 1435", preco si myslim, ze v pripade Vajnorskej, Radlinskeho a Razusovho nabrezie, co su najnovsie rekonstruovane trate, to tak nie je?
Martyk: No neviem, 107 rokov tu elektricka beha na 1000-mm rozchode a nemam taky dojem, ze by kvoli tomu upadala. Dokonca si myslim, ze eliny su v ovela lepsom stave ako v Kosiciach, hoci tam 1435 maju...
Okrem toho skuste danovym poplatnikom Slovenska povedat, ze teraz investujeme niekolko miliard do zmeny rozchodu v nejakej hnusnej centralistickej vykoristovatelskej Bratislava. Vsetci to budu brat ako VYHODENE peniaze a poslu vas do...